Truien (plus size)
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Truien (plus size)
Okee 't wordt kouder... Dus we kleden ons warmer aan! Maar met wat? Ik kwam er dus net achter, dat mijn kledingkast vol ligt met tops en shirts. Soms lange mouwen, maar wel dunne stof. Voorgaande jaren trok ik eigenlijk meestal een shirtje aan en daarop een jasje of vestje of zo. Ik heb maar 2 truien, kwam ik net achter en die vind ik nog irritant ook :/ Ik trek meestal m'n mouwen op, omdat ik 't niet lekker vind zitten als m'n onderarmen bedekt zijn en van die ene trui, kan ik de mouwen dus niet oprollen... Die andere trui sluit tot aan m'n strot en daar kan ik óók al niet tegen!!
Tips? Oh en k heb maatje + postuur 46/48, dus H&M truien werken niet écht voor mij
Tips? Oh en k heb maatje + postuur 46/48, dus H&M truien werken niet écht voor mij
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Re: Truien (plus size)
Ik heb niet echt tips, heb zelf ook (te) weinig lekkere dikke truien..
Maar ik wilde even zeggen dat je aan jouw hoofd echt niet kan zien dat je wat steviger bent, ik heb weleens een foto van je gezien en daarbij had ik nooit gedacht dat je maat 46/48 hebt! Vaak zie je dat wel aan iemands hoofd, maar bij jou dus niet
Maar ik wilde even zeggen dat je aan jouw hoofd echt niet kan zien dat je wat steviger bent, ik heb weleens een foto van je gezien en daarbij had ik nooit gedacht dat je maat 46/48 hebt! Vaak zie je dat wel aan iemands hoofd, maar bij jou dus niet
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Miss Etam
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Discordia schreef:Miss Etam
Daar hebben ze zeker mooie truien inderdaad. Ik zag bij de Miss Etam outletstore ook mooie dingen in plus size.
Gast- Gast
M&S heeft vaak wel leuke dingen!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» Truien tips
» Plus size
» Does size matter?
» Plus size model?
» Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?
» Plus size
» Does size matter?
» Plus size model?
» Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: