Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?
+4
Makamba
Siem
Marin
Arwyn
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?
Een fashionvraagje:
Ik hou erg van (donker)blauw, steekt leuk af tegen mijn roodgeverfde haar. Maar ik vind een blauwe trui / blauw shirt op een blauwe spijkerbroek geen porem. En ik heb veel blauwe spijkerbroeken Waar dragen jullie je blauw op?
Ik hou erg van (donker)blauw, steekt leuk af tegen mijn roodgeverfde haar. Maar ik vind een blauwe trui / blauw shirt op een blauwe spijkerbroek geen porem. En ik heb veel blauwe spijkerbroeken Waar dragen jullie je blauw op?
Gast- Gast
Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?
Gewoon op een spijkerbroek
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Gewoon spijkerbroek ja. Vind dat helemaal niet raar staan. Alleen spijkerjasjes op spijkerbroeken vind ik too much, maar die zijn sowieso stom vind ik.
Maar een bruine broek (die zie je nu ook veel, met zo'n leren riem) is ook leuk.
Maar een bruine broek (die zie je nu ook veel, met zo'n leren riem) is ook leuk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Arwyn schreef:Gewoon op een spijkerbroek
+1
Of gewoon op een leuk rokje
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik zou dat eerder dragen bij zwart, wit of en andere kleur. Geen blauwe broek in ieder geval.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Makamba schreef:Ik zou dat eerder dragen bij zwart, wit of en andere kleur. Geen blauwe broek in ieder geval.
Nee, precies! Vooral omdat de kleur blauw die ik veel in de kast heb hangen een beetje denimachtig is. Ik heb nu wel een grijze broek waar ik het op draag, maar ben die broek een beetje zat. En een zwarte, maar dat is voor de zomer weer niet zo.
Zou het te combineren zijn met zo'n gele of groene broek, van die felle of juist pastelkleuren broeken die je nu veel ziet?
Gast- Gast
Ik heb een donker blauwe blouse, deze droeg ik altijd op een zeer licht grijze skinny. Dit stond echt heel mooi! Helaas is de broek beland in de container. Ik draag het nu soms met een beige broek, ook leuk, maar minder mooi.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik draag mijn donkerblauw met wit gestreepte shirt op mijn witte jeans. Ook leuk met een rode broek! Ik houd wel van het marine stijltje!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Maareehh, denim en denim (wel 2 verschillende soorten) is tegenwoordig toch helemaal hip? Of sla ik dan volledig de plank mis?
Gast- Gast
Kenya schreef:Makamba schreef:Ik zou dat eerder dragen bij zwart, wit of en andere kleur. Geen blauwe broek in ieder geval.
Nee, precies! Vooral omdat de kleur blauw die ik veel in de kast heb hangen een beetje denimachtig is. Ik heb nu wel een grijze broek waar ik het op draag, maar ben die broek een beetje zat. En een zwarte, maar dat is voor de zomer weer niet zo.
Zou het te combineren zijn met zo'n gele of groene broek, van die felle of juist pastelkleuren broeken die je nu veel ziet?
Dat kan zeker. Leuk.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Op kaki, beige, (licht)grijs, wit...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Makamba schreef:Kenya schreef:Makamba schreef:Ik zou dat eerder dragen bij zwart, wit of en andere kleur. Geen blauwe broek in ieder geval.
Dat kan zeker. Leuk.
Ja, ga toch maar eens op zoek naar een leuk kleurtje! Maar broeken kopen is altijd zo'n drama bij mij
Gast- Gast
Ik vind donkerblauwe tops wel leuk staan op lichtblauwe jeans eigenlijk. En op grijs inderdaad. Donkerblauw op donkerblauw vind ik inderdaad minder geslaagd, dan zou ik het breken door een riempje in een andere kleur.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Soortgelijke onderwerpen
» Truien (plus size)
» Witte shirts
» Truien tips
» Waarop letten bij uitzoeken KDV?
» Gezocht: sexy/hippe truien en vesten
» Witte shirts
» Truien tips