Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

+4
Makamba
Siem
Marin
Arwyn
8 plaatsers

Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 8:00

Een fashionvraagje:
Ik hou erg van (donker)blauw, steekt leuk af tegen mijn roodgeverfde haar. Maar ik vind een blauwe trui / blauw shirt op een blauwe spijkerbroek geen porem. En ik heb veel blauwe spijkerbroeken Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? 394967 Waar dragen jullie je blauw op?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Arwyn do 22 maa 2012 - 8:00

Gewoon op een spijkerbroek Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? 394967
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Marin do 22 maa 2012 - 8:04

Gewoon spijkerbroek ja. Vind dat helemaal niet raar staan. Alleen spijkerjasjes op spijkerbroeken vind ik too much, maar die zijn sowieso stom vind ik.

Maar een bruine broek (die zie je nu ook veel, met zo'n leren riem) is ook leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Siem do 22 maa 2012 - 8:09

Arwyn schreef:Gewoon op een spijkerbroek Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? 394967

+1

Of gewoon op een leuk rokje

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Makamba do 22 maa 2012 - 8:20

Ik zou dat eerder dragen bij zwart, wit of en andere kleur. Geen blauwe broek in ieder geval.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 8:24

Makamba schreef:Ik zou dat eerder dragen bij zwart, wit of en andere kleur. Geen blauwe broek in ieder geval.

Nee, precies! Vooral omdat de kleur blauw die ik veel in de kast heb hangen een beetje denimachtig is. Ik heb nu wel een grijze broek waar ik het op draag, maar ben die broek een beetje zat. En een zwarte, maar dat is voor de zomer weer niet zo.

Zou het te combineren zijn met zo'n gele of groene broek, van die felle of juist pastelkleuren broeken die je nu veel ziet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 8:24

Wat een briljante avatar trouwens Arwyn!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Dennenappel do 22 maa 2012 - 9:13

Ik heb een donker blauwe blouse, deze droeg ik altijd op een zeer licht grijze skinny. Dit stond echt heel mooi! Helaas is de broek beland in de container. Ik draag het nu soms met een beige broek, ook leuk, maar minder mooi.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Blond do 22 maa 2012 - 9:44

Ik draag mijn donkerblauw met wit gestreepte shirt op mijn witte jeans. Ook leuk met een rode broek! Ik houd wel van het marine stijltje!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 20:13

Maareehh, denim en denim (wel 2 verschillende soorten) is tegenwoordig toch helemaal hip? Of sla ik dan volledig de plank mis?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Makamba do 22 maa 2012 - 22:29

Kenya schreef:
Makamba schreef:Ik zou dat eerder dragen bij zwart, wit of en andere kleur. Geen blauwe broek in ieder geval.

Nee, precies! Vooral omdat de kleur blauw die ik veel in de kast heb hangen een beetje denimachtig is. Ik heb nu wel een grijze broek waar ik het op draag, maar ben die broek een beetje zat. En een zwarte, maar dat is voor de zomer weer niet zo.

Zou het te combineren zijn met zo'n gele of groene broek, van die felle of juist pastelkleuren broeken die je nu veel ziet?

Dat kan zeker. Leuk. Very Happy
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Niekske vr 23 maa 2012 - 2:04

Op kaki, beige, (licht)grijs, wit...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 2:13

Makamba schreef:
Kenya schreef:
Makamba schreef:Ik zou dat eerder dragen bij zwart, wit of en andere kleur. Geen blauwe broek in ieder geval.

Nee, precies! Vooral omdat de kleur blauw die ik veel in de kast heb hangen een beetje denimachtig is. Ik heb nu wel een grijze broek waar ik het op draag, maar ben die broek een beetje zat. En een zwarte, maar dat is voor de zomer weer niet zo.

Zou het te combineren zijn met zo'n gele of groene broek, van die felle of juist pastelkleuren broeken die je nu veel ziet?

Dat kan zeker. Leuk. Very Happy

Ja, ga toch maar eens op zoek naar een leuk kleurtje! Maar broeken kopen is altijd zo'n drama bij mij Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Sterre vr 23 maa 2012 - 2:16

Ik vind donkerblauwe tops wel leuk staan op lichtblauwe jeans eigenlijk. En op grijs inderdaad. Donkerblauw op donkerblauw vind ik inderdaad minder geslaagd, dan zou ik het breken door een riempje in een andere kleur.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarop draag je blauwe truien/shirts etc? Empty Re: Waarop draag je blauwe truien/shirts etc?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum