Plus size
+3
Blond
dr_oupy
elsjuh
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Plus size
Haai
ik weet zeker dat ik niet de enige meid ben hier met een grotere maat!
Dus dacht ik..misschien is het leuk om hier onze tips, plaatjes, aankoopjes ed te posten!!
Wie doet er mee???
*sorry als deze topic er al is..kon m iig niet vinden*
Gister geshopt:
ik zoek nog een leuke blazer..niet te smal gesneden..iemand tips??
ik weet zeker dat ik niet de enige meid ben hier met een grotere maat!
Dus dacht ik..misschien is het leuk om hier onze tips, plaatjes, aankoopjes ed te posten!!
Wie doet er mee???
*sorry als deze topic er al is..kon m iig niet vinden*
Gister geshopt:
ik zoek nog een leuke blazer..niet te smal gesneden..iemand tips??
elsjuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 18
Punten : 25
Registratiedatum : 05-09-11
Re: Plus size
hahaha i know! ik ook niet
maar toevallig gister alleen die geshopt lol.. die mogen dus ook gerust geplaatst worden
t gaat om de hele look...
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_1499_075R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.5]&set=key[width],value[2864]&set=key[height],value[3349]&set=key[x],value[765]&set=key[y],value[949]&call=url[file:/product/large][/img]
maar toevallig gister alleen die geshopt lol.. die mogen dus ook gerust geplaatst worden
t gaat om de hele look...
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_1499_075R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.5]&set=key[width],value[2864]&set=key[height],value[3349]&set=key[x],value[765]&set=key[y],value[949]&call=url[file:/product/large][/img]
elsjuh- Fluisteraar
Waar heb je die laarzen vandaan?
Bij hm hebben ze inderdaad leuke blazers! of even kijken bij wehkamp.
Bij hm hebben ze inderdaad leuke blazers! of even kijken bij wehkamp.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Wat een leuke laarzen!! Zijn die er ook in het zwart? En kan er een broek/legging aan of zijn ze strak?
Ow en ik zoek ook een blazer, maar ik weet niet waar ze blazers hebben voor dikkies dus heb ik er nog geen eentje.
Ow en ik zoek ook een blazer, maar ik weet niet waar ze blazers hebben voor dikkies dus heb ik er nog geen eentje.
Gast- Gast
Die laarzen zijn inderdaad leuk! Een vriendin van me heeft ze ook, gekocht bij Schuurman schoenen voor 100 euro.
Ik ben zelf al jaren geen plus-size meer, maar toen ik dat nog wel was kocht ik vaak kleding bij de H&M, en spijkerbroeken bij de Miss Etam. (Toen had ik maat 44).
Ik ben zelf al jaren geen plus-size meer, maar toen ik dat nog wel was kocht ik vaak kleding bij de H&M, en spijkerbroeken bij de Miss Etam. (Toen had ik maat 44).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga die laarzen ook bestellen....op de site kan ik alleen de cognac kleurige versie niet bekijken...weet iemand toevallig of die ook leuk is?
Gast- Gast
Ik heb een blazer van de Vero Moda en eentje van de Miss Etam. Die vallen qua maat volgens mij ook redelijk normaal en niet zo smal.
Vero Moda vind ik nou niet bepaald plus size!!!
Bij de H&M bij mij in de buurt hangt de meeste kleding maar tot maat L. Echt belachelijk.
Bij de H&M bij mij in de buurt hangt de meeste kleding maar tot maat L. Echt belachelijk.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
blazers van miss etam zijn ideaal! zeker als je ook een wat vollere boezem hebt.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
das waar! maar vind de laatste tijd wel dat het wat normaler valt. al heb ik dan nog maat XL -.-Zininzon schreef:Vero Moda vind ik nou niet bepaald plus size!!!
applestar schreef:das waar! maar vind de laatste tijd wel dat het wat normaler valt. al heb ik dan nog maat XL -.-Zininzon schreef:Vero Moda vind ik nou niet bepaald plus size!!!
Ik ook, XL of ik pas er gewoon helemaal niet in...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
thnx! de laarzen heb ik bij dolcis gekocht.. inderdaad 100 euro en in 2 kleuren.
Bij divino shoes stonden ze ook alleen een hogere hak!
Blazers van de H&M vind ik niet fijn (ook die van de bib niet) want die zijn nog smal gesneden waardoor ik bijna 2-3 maten groter nodig heb als ik m dicht wil kunnen.. maja dan klopt de rest totaaaal niet meer
Bij divino shoes stonden ze ook alleen een hogere hak!
Blazers van de H&M vind ik niet fijn (ook die van de bib niet) want die zijn nog smal gesneden waardoor ik bijna 2-3 maten groter nodig heb als ik m dicht wil kunnen.. maja dan klopt de rest totaaaal niet meer
elsjuh- Fluisteraar
das balen he. ik heb ook heel lang moeten zoeken naar een goede blazer! verder heb ik nu echt een broeken probleem. Al mijn spijkerbroeken zijn op en versleten maar een nieuwe kopen valt tegen. Ik zit nu tussen maat 42 en 44. Heel erg irritant!
Gisteren bij de M&S mode een super leuke super skinny jeans gekocht (tregging)..
Koop echt nooit iets bij ms maar die broek is echt hip!
In 4 verschillende kleuren.. zwart, lichtblauw, donker blauw en grijs!
tot 3xl en maar 25 euro!
Koop echt nooit iets bij ms maar die broek is echt hip!
In 4 verschillende kleuren.. zwart, lichtblauw, donker blauw en grijs!
tot 3xl en maar 25 euro!
elsjuh- Fluisteraar
Ik koop mijn kleding bij c&a, m&s, soms Miss Etam of Vogle dinges, maar dat vind ik meer voor ehmm oudere vrouwen volgens mij.. Maar goed, ik ben toch niet hip
Gast- Gast
je kunt t vaak ook goed combineren met andere items waardoor je je niet typisch oud kleedt
elsjuh- Fluisteraar
Misschien kan ik mn vraag beter in dit topic kwijt
In welke winkel zal ik een leuke tailleriem (niet zo'n dunne of wikkelding) kunnen kopen voor nogal plus size moi?
In welke winkel zal ik een leuke tailleriem (niet zo'n dunne of wikkelding) kunnen kopen voor nogal plus size moi?
Gast- Gast
elsjuh schreef:je kunt t vaak ook goed combineren met andere items waardoor je je niet typisch oud kleedt
Oh weet ik hoor Maar ik ben geen meisje-meisje dus 't is sowieso niet aan mij besteed. Vandaag heb ik gewoon laarsjes aan, donkerblauwe spijkerbroek, blouse met daar een shirt overheen; heel basic, maar 't zit wel netjes, geen 'rollen' zichtbaar zeg maar
Ik vind de grotematen-mode vaak zo... Weet niet. Van die tuniekjes e.d. alsof dat flinke heupen moet verhullen of zo...
@Reva; ik vind M&S wel vaak geschikt voor dat soort ongein!
http://www.msmode.nl/Riemen-cbfPQKA4AWxS0AAAEmOi0Qh_98-msmode-WFS-nl_NL-EUR?SortingAttribute=shopweek-desc
Gast- Gast
Ja M&S heeft denk ik wel van die riemen..
maar ook miss etam!
maar ook miss etam!
elsjuh- Fluisteraar
Ik heb pas geleden twee blazers bij M&S mode gekocht. Zijn van tricot, waardoor ze goed vallen. Ik vind ze heerlijk zitten!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: