Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar mogen we jou voor wakker maken?

+31
Parel
Kreeftje
Bliss
RYW
Tania
Printje
Esperanza
Lenthe
SoGood
Marsy28
SuzieQ
M_as
Tullow
vlinder-2011
Lonely Goatherd
Lady Starstruck
bolus26
Rush
holaagirl
Middleme
Kowalski
Suus
Kaboutertje
Parisienne
Marin
Arwyn
L!ND@
Bazinga
Shisha
Elliot
Jeanette
35 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Lonely Goatherd di 16 okt 2012 - 2:27

Een uitgebreide massage (kan ik ondertussen eventueel weer heerlijk in slaap vallen). Of het nieuws dat ik een GROOT geldbedrag heb gewonnen.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  vlinder-2011 di 16 okt 2012 - 2:28

Voor een prijs, shoppen, vakantie. Voor eten niet echt, ben niet zo'n grote eter..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Tullow di 16 okt 2012 - 2:59

Voor een mooie reis! Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 281626781Al betwijfel ik of ik daar ooit voor wakker word gemaakt...
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  M_as di 16 okt 2012 - 3:56

Een reis dacht ik ook als eerst aan. Maar een massage ofzo vind ik ook prima, aangezien m'n nek en schouders nogal gespannen zijn..
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 4:07

Carrie schreef:Voor eten hoef je met niet wakker te maken, ik eet wel als ik gewoon wakker ben geworden. Maar als we op reis gaan of gaan winkelen, ja dan mag je me wakker maken!

Ik heb ook even zitten nadenken, hoewel ik een snoepkont ben hoef je mij niet wakker te maken voor eten. Maar voor een mooie reis of winkelen zeg ik dikke +1 Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 4:12

FRIET!

Friet satésaus, friet speciaal, friet mayonaise, patatje oorlog, broodje frikandel met mayo, gewone frikandel, mexicano....het maakt me niet uit hoe laat. I eat it.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 4:12

Frietjes! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  M_as di 16 okt 2012 - 4:13

Bazinga schreef:Doet me denken aan examenstunt op school!Toen hadden we ook leraren gevraagd waar we ze voor konden wakker maken. Ennn dat gingen we toen doen!

Nou, broodje frikandel speciaal of niet; niemand was blij.



Hahaha, flauwe leraren! Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 1270000679
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 4:14

Joan schreef:Frietjes! :cheering:
:dance: :dance: :dance:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 4:16

Zelda schreef:FRIET!

Friet satésaus, friet speciaal, friet mayonaise, patatje oorlog, broodje frikandel met mayo, gewone frikandel, mexicano....het maakt me niet uit hoe laat. I eat it.

En de chips dan? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 4:18

Dropdraakje schreef:
Zelda schreef:FRIET!

Friet satésaus, friet speciaal, friet mayonaise, patatje oorlog, broodje frikandel met mayo, gewone frikandel, mexicano....het maakt me niet uit hoe laat. I eat it.

En de chips dan? Wink
Ik verkies toch wel friet boven chips, als ik wakker gemaakt word Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  SuzieQ di 16 okt 2012 - 5:08

Niet voor eten, maar ik ben eigenlijk best makkelijk als ik wakker gemaakt word. Mijn vriend mag me wakker maken als hij later thuiskomt en ik al in bed lig, als hij naar bed komt en ik al slaap en als hij 's ochtends om 5 uur weg moet. Eigenlijk mag je me overal voor wakker maken, ik slaap toch weer binnen een minuut (en meestal weet ik de volgende dag dan niet meer dat ik wakker ben geweest).

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 5:18

Voor een potje 'trek aan de bel'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 5:21

laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Marsy28 di 16 okt 2012 - 5:51

Mijn vader was tot vorig jaar directeur van een vmbo school. Paar weken voor het einde van het schooljaar hadden leerlingen tussen neus en lippen door gevraagd waar ze de leraren en leraressen 's nachts voor wakker zouden mogen maken. Werd vanalles gezegd, uiteenlopend van sushi naar George Clooney. Mijn vader antwoordde echter: als mijn dochter bevalt.

De nacht van laatstejaarsstunt zijn ze bij alle leraren/leraressen langsgeweest, met een levensgrote poster van George Clooney, met verse sushi en bij mijn vader met een... ooievaar.
Hij kon er wel om lachen (sommige leraren/leraressen waren boos) maar belde me wel even wakker om even te checken of ik ook zwanger was haha..

Moest ik even aan denken. Mij kun je eigenlijk alleen maar wakker maken voor vakantie, voor de rest kan ik wel wachten tot het ochtend is. Oh en natuurlijk als er iets is met geliefden.

Bazinga.. ik lees nu jouw reacties pas maarre, dan ken jij schijnbaar mijn vader...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  SoGood di 16 okt 2012 - 5:54

Pizza zoals mijn vriend en ik die maken
Chocolade
High wine met vriendinnen
Gamba's
Gaston met een cheque
Gave reis
Schattige puppie
Sushi
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Lenthe di 16 okt 2012 - 5:57

Voor een vakantie, als ik een leuk geldbedrag heb gewonnen en als er een familielid of goede vriend(in) écht in de problemen zit. Ohja en voor een leuk feestje. Dan zou ik in staat kunnen zijn om eruit te gaan en me aan te kleden om te gaan Wink
Verder moet je me laten slapen, als je wil blijven leven Yes Ik ben nou niet bepaald de meest gezellige persoon 's ochtends en helemaal niet als je me voor onzindingen wakker maakt! laughcry
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Esperanza di 16 okt 2012 - 7:42

Liever word ik niet wakker gemaakt 's nachts want ik slaap al zo slecht. Voor eten hoef je me sowieso niet wakker te maken, maar voor een leuke reis zou ik het wat minder erg vinden.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Printje di 16 okt 2012 - 7:44

- Een vakantie naar Disney
- Naar Wicked
- Mac Donalds
- frietjes


Maar verder laat mij maar lekker slapen, zoonlief heeft er de laatste tijd ook al een handje van om mij wakker te maken midden in de nacht, niet mijn favoriete ding...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 7:47

Charlie schreef:Voor een potje 'trek aan de bel'.
Haha Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Tania di 16 okt 2012 - 7:48

Om te zeggen dat je m'n kinderen meeneemt om op te passen zodat ik lekker lang verder kan slapen.
De nachten zijn hier momenteel alweer een tijdje een klein drama dus als ik slaap wil ik echt nergens voor wakker gemaakt worden Sleep

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 7:49

Tania, kom ze maar een dagje brengen hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  RYW di 16 okt 2012 - 7:51

Mijn naasten mogen me altijd wakker maken als ze me nodig hebben, mijn vriend in het bijzonder mag me wakker maken voor elke vorm van fysieke liefdesuitingen Wink en helaas mag mijn werk me ook wakker maken elke ochtend veel te vroeg, in de verschijning van mijn wekker Wink

Verder kan geen enkele poging met eten, drinken, filmsterren of activiteiten me uit mijn bed krijgen, slaap en in bed liggen met mijn vriend is me heeeeel dierbaar namelijk Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 8:16

Wat gebruik jij veel knipogen RYW, valt me telkens weer op Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  RYW di 16 okt 2012 - 8:18

Haha ja, doe ik in het echt veel minder, hoor! Anders zouden mensen me eng vinden, denk ik :shock:
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mogen we jou voor wakker maken? - Pagina 2 Empty Re: Waar mogen we jou voor wakker maken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum