Hoe lang zijn jullie ongesteld?
+42
Snoes
Jerry
SuperGrover
Printje
Ibbeltje
Viva
Monte
M_as
Mida4you
RioolSpook
Caroow
VeryCherry
Rush
Thunder
Inge
Silver
Chocolate Cookie
Suus
Blond
SarahKey
sonly
Sterre
Stuiterbal
Kowalski
Burn
Rebecca
Mariposa
Jeanette
Elliot
Lousanne
Blueschick
Happydobby
Parisienne
Kaboutertje
Atelier Madame
Antibes
Bazinga
Minx
girli
Shisha
Pompoen
Marin
46 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Hoe lang zijn jullie ongesteld?
Re: Hoe lang zijn jullie ongesteld?
Met en zonder anticonceptie max 4 dagen. Waarvan 1 dag heftig en dan is het al weer praktisch over.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Kowalski schreef:Niet
Eigenlijk wel bizar om te lezen wat voor grote verschillen er tussen vrouwen zitten in het aantal dagen en de heftigheid...
Ja he. En ik vind het dus ook zo bizar dat een bepaald anticonceptiemiddel zo veel verschil kan maken bij 1 persoon. Van 2 dagen licht ongesteld met de pil naar 5 dagen vrij heftig (en het houdt nog niet op bij mij, ben nog steeds veel bloed aan het verliezen). Hoop wel dat het echt nog minder wordt en dat dit gewoon nog mijn lichaam's manier van wennen is.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Toen ik nog aan de pil was een dag of 4 a 5. Nu zit er nog niet echt ritme in. De eerste keer dat ik na het stoppen met de pil weer ongesteld werd was het iets heviger dan eerst maar niet veel langer. Ruim 5 dagen denk ik. De tweede keer had ik twee weken lang heeeeel licht bloedverlies en de derde keer moet nog komen. Zucht, ik hoop dat ik snel een beetje regelmaat heb, het is wel fijn om te weten wanneer je ongeveer ongesteld zou moeten worden.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Met pil 7 dagen, zonder was ik altijd 9 dagen ongesteld.
Heb wel eens ijzertekort gehad daardoor en heb ook een tijdje bloedverdikkers geslikt, was dan maar voor de 1e 3 dagen van het ongesteld zijn, doe ik nu niet meer, slik nu de pil gewoon 3 strips door, al is dat ook niet ideaal ivm doorbraakbloeding na de 2e strip.
Heb wel eens ijzertekort gehad daardoor en heb ook een tijdje bloedverdikkers geslikt, was dan maar voor de 1e 3 dagen van het ongesteld zijn, doe ik nu niet meer, slik nu de pil gewoon 3 strips door, al is dat ook niet ideaal ivm doorbraakbloeding na de 2e strip.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
5 dagen. 3 hele zware, 1 minder zwaar en de laatste dag nog een beetje.
5 a 6 dagen, waarvan 2 dagen normaal, en daarna nog lichtjes.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Een dag of 3, waarvan een dag vrij heftig, dit is met de nuvaring.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Zonder de pil was ik ruim 7 dagen ongesteld. En ook hevig. Nu ben ik gemiddeld zo'n 3/4 dagen ongesteld.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Zonder pil - Wel echt 7/8 dagen waarvan 2/3 too much
Met pil - Tussen de 5 en 7 dagen waarvan 1/2 wat zwaarder. Ik had veel spottingen met de pil aan het einde van de strip en heb meerdere merken voor langere tijd gebruikt.
Mirena spiraal - Nauwelijks. Ik doe al 3.5 jaar met 1 pakje mini tampons.. Er zijn er misschien 4 uit haha
Voor mij is de Mirena dus echt een uitkomst!
Met pil - Tussen de 5 en 7 dagen waarvan 1/2 wat zwaarder. Ik had veel spottingen met de pil aan het einde van de strip en heb meerdere merken voor langere tijd gebruikt.
Mirena spiraal - Nauwelijks. Ik doe al 3.5 jaar met 1 pakje mini tampons.. Er zijn er misschien 4 uit haha
Voor mij is de Mirena dus echt een uitkomst!
Gast- Gast
Punkie, volgens mij heb je het wel eens gezegd, maar was jij in het begin van je mirena nou wel ongesteld? en is dat afgezwakt?
Marin- Lady Post-a-lot
Met pil 4a5 dagen. Zonder pil 6 dagen waarvan 3 dagen hevig en 3 dagen licht tot weinig.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Met pil rond 6 dagen. begin minimaal, dan 2 zwaardere dag en daarna weer minder
Zonder pil geen idee, dat ga ik eind deze maand ervaren denk. Voor ik aan de pil ging was ik heel heftig en lang ongesteld
Zonder pil geen idee, dat ga ik eind deze maand ervaren denk. Voor ik aan de pil ging was ik heel heftig en lang ongesteld
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Marin schreef:Punkie, volgens mij heb je het wel eens gezegd, maar was jij in het begin van je mirena nou wel ongesteld? en is dat afgezwakt?
Nee.. Ik heb hem express laten plaatsen op dag 5 van mijn cyclus.. Toen was mijn menstruatie bijna over en was mijn baarmoeder 'schoon'. Ik heb daarna ook nooit last gehad van spottingen.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Marin schreef:Punkie, volgens mij heb je het wel eens gezegd, maar was jij in het begin van je mirena nou wel ongesteld? en is dat afgezwakt?
Nee.. Ik heb hem express laten plaatsen op dag 5 van mijn cyclus.. Toen was mijn menstruatie bijna over en was mijn baarmoeder 'schoon'. Ik heb daarna ook nooit last gehad van spottingen.
Oh ja slim.
Ik ben nu voor de tweede keer ongesteld sinds de spiraal en meer dan anders. En tussendoor ook wel eens spotting. Stom.
Marin- Lady Post-a-lot
Niet, maar die staat niet in de poll.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik sla de stopweek altijd over, maar zo niet, dan ben ik 3 dagen ongesteld, soms dag 4 nog heel lichtjes.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik sla de stopweek altijd over, maar zo niet, dan ben ik 3 dagen ongesteld, soms dag 4 nog heel lichtjes.
Ik ook Maar dat is intussen al wel lang geleden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Nu natuurlijk helemaal niet, voordat ik zwanger was 5 dagen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Verschilt nogal momenteel. Vooral na mijn miskraam (is dat normaal?) Ik was het vorige keer 10 dagen. Maar over het algemeen zo'n 6/7/8 dagen.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ik ben niet aan de pil of andere vbm, maar ik ben vijf dagen ongesteld. Dag 1 en 2 zijn vrij heftig, de rest is nog wat nabloeden.
Gast- Gast
Met pil 3 á 4 dagen
Zonder pil ongeveer 5 dagen
Zonder pil ongeveer 5 dagen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik ben aan de pil gegaan omdat ik 14 dagen wel ongesteld was en daarna 14 dagen niet. En dan zo erg, dat ik als meisje 's nachts werd wakker gemaakt omdat ik dan naar de wc moest, anders ging het mis. Met pil zo'n 6 a 7 dagen, voor mij al een hele verbetering. En nu ben ik gestopt en zie ik wel wat er gebeurd...
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Het ligt eraan:
Met pil: 3-4 dagen
Zonder pil: tussen de 8 en 10 dagen en dan zeer hevige pijn en bloedverlies. Na minder dan een uur zat ik al weer helemaal vol en kon ik weer verschonen. Ben al 2x flauwgevallen van de pijn en heb ook moeten overgeven. Ik was blij dat ik aan de pil kon.
Met pil: 3-4 dagen
Zonder pil: tussen de 8 en 10 dagen en dan zeer hevige pijn en bloedverlies. Na minder dan een uur zat ik al weer helemaal vol en kon ik weer verschonen. Ben al 2x flauwgevallen van de pijn en heb ook moeten overgeven. Ik was blij dat ik aan de pil kon.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik was altijd 7 dagen, soms 8, ongesteld.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer?
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Houden jullie bij wanneer je ongesteld wordt?
» Hoe lang zijn jouw nagels?
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Houden jullie bij wanneer je ongesteld wordt?
» Hoe lang zijn jouw nagels?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: