Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frustraties op de vroege ochtend

+17
M_as
mezzoforte
Shisha
Aggi
Mari
Minx
Sterre
Ella
L!ND@
girli
Arwyn
Lejow
Antibes
Linnie1985
Kowalski
Jeanette
Jasmine
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Minx ma 15 okt 2012 - 21:46

@girli, de operatie valt heel erg mee. Ik heb zelf ook geen galblaas meer. Mijn operatie stond al gepland toen mijn galblaas ging ontsteken. Dan ben je echt niet blij. Het blijft natuurlijk wel een buikoperatie, ik ben 12 april geopereerd en ik stond 6 mei al weer te sporten. De littekens zie je bijna niet meer. Achteraf had ik er al veel langer en veel meer last van. Ik had altijd een soort van zeurende rugpijn die na de operatie verdwenen is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Sterre ma 15 okt 2012 - 21:47

Antibes schreef:
Sterre schreef:Wow Girli, dat is niet niks... is er echt geen mildere oplossing voor? Sterkte in elk geval!

Ik heb ook een ochtend-ergernis: net een UUR (!) gewacht bij het lab om bloed te laten prikken. Ik ben er al zo bang voor, dus had ik extra lang de tijd om mezelf op te lopen vreten. Uiteindelijk viel het natuurlijk mee, maar meine Güte wat HAAT ik bloedprikken. Zo. Nu ben ik wel opgelucht dat het er weer op zit Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 561177

He, wat naar dat je er zo'n hekel aan hebt. Moet je vaak bloedprikken? Ik was er vroeger heel bang voor, maar toen hebben ze me 1x heel snel geprikt zonder dat ik het doorhad en toen viel het me mee en sindsdien ben ik van mijn angst af. Het is serieus waar dat het gewoon nauwelijks zeer doet als je je arm niet aanspant, maja, das altijd zo makkelijk gezegd.

Nee ik hoef het gelukkig niet zo vaak. Ik ben ook niet bang voor de pijn, maar meer voor de naald in mijn ader. Ik kan ook niet naar naalden kijken in films of op tv, dus daar zit mijn angst denk ik. Terwijl ik nooit echt een vervelende ervaring heb gehad. Gek eigenlijk en ook niet zo rationeel smile.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Antibes ma 15 okt 2012 - 21:49

Sterre schreef:
Antibes schreef:
Sterre schreef:Wow Girli, dat is niet niks... is er echt geen mildere oplossing voor? Sterkte in elk geval!

Ik heb ook een ochtend-ergernis: net een UUR (!) gewacht bij het lab om bloed te laten prikken. Ik ben er al zo bang voor, dus had ik extra lang de tijd om mezelf op te lopen vreten. Uiteindelijk viel het natuurlijk mee, maar meine Güte wat HAAT ik bloedprikken. Zo. Nu ben ik wel opgelucht dat het er weer op zit Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 561177

He, wat naar dat je er zo'n hekel aan hebt. Moet je vaak bloedprikken? Ik was er vroeger heel bang voor, maar toen hebben ze me 1x heel snel geprikt zonder dat ik het doorhad en toen viel het me mee en sindsdien ben ik van mijn angst af. Het is serieus waar dat het gewoon nauwelijks zeer doet als je je arm niet aanspant, maja, das altijd zo makkelijk gezegd.

Nee ik hoef het gelukkig niet zo vaak. Ik ben ook niet bang voor de pijn, maar meer voor de naald in mijn ader. Ik kan ook niet naar naalden kijken in films of op tv, dus daar zit mijn angst denk ik. Terwijl ik nooit echt een vervelende ervaring heb gehad. Gek eigenlijk en ook niet zo rationeel smile.

Ach jah, hoe vaak zijn angsten nou wel rationeel? In ieder geval fijn dat je niet zo vaak hoeft en voor nu ben je er hopelijk weer even vanaf dan! Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  girli ma 15 okt 2012 - 22:26

Minx schreef:@girli, de operatie valt heel erg mee. Ik heb zelf ook geen galblaas meer. Mijn operatie stond al gepland toen mijn galblaas ging ontsteken. Dan ben je echt niet blij. Het blijft natuurlijk wel een buikoperatie, ik ben 12 april geopereerd en ik stond 6 mei al weer te sporten. De littekens zie je bijna niet meer. Achteraf had ik er al veel langer en veel meer last van. Ik had altijd een soort van zeurende rugpijn die na de operatie verdwenen is.
Bedankt voor je reactie! Ik zat net de folder te lezen voor de operatie en ik herken wel veel van de afgelopen jaren. Blijkbaar speelt dit al veel langer dan ik dacht. Als dit de beste optie is, dan zal ik het ook gewoon doen. Het is meer, ik had op internet gelezen dat veel wordt verholpen door middel van medicatie en de manier waarop hij zo resoluut zei galblaas verwijderen. Ik was er toen vrij nuchter onder, maar nu het echt ingezonken is dat dit een grote optie is, weet ik niet. Ik vind het eng. Ik merk wel dat ik er nog niet helemaal de goede woorden voor heb gevonden.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Mari ma 15 okt 2012 - 22:33

Vervelend al die frustraties. En als ik die van Girli lees, valt dat van mij in het niets.

Vanochtend toen ik naar mijn werk wilde gaan, bleek dat mijn vriend niet alleen zijn eigen sleutelbos, maar ook die van mij mee had. Geen autosleutel dus. Kon ik een collega gaan bellen die al onderweg was, grrr half uur te laat op het werk. Gelukkig kon mijn baas erom lachen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Aggi ma 15 okt 2012 - 23:06

We zonder stroom hebben gezeten....
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Shisha ma 15 okt 2012 - 23:07

Niet echt een frustratie maar wel irritant. Ik heb een tijdje terug een hele zooi van die microvezeldoekjes gehaald, een stuk of 15. Maar het stapeltje werd steeds kleiner en nu ben ik er dus achter gekomen dat mijn man ze na gebruik weg doet i.p.v. in de was. Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  mezzoforte ma 15 okt 2012 - 23:37

Frustratie: Dat het me niet lukt, ondanks een wekker die echt op tijd afgaat, op tijd op te staan en vroeg naar mijn werk te gaan zodat ik de files een beetje omzeil. Gevolg, ik doe er 2x zo lang over.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  girli ma 15 okt 2012 - 23:44

Shisha schreef:Niet echt een frustratie maar wel irritant. Ik heb een tijdje terug een hele zooi van die microvezeldoekjes gehaald, een stuk of 15. Maar het stapeltje werd steeds kleiner en nu ben ik er dus achter gekomen dat mijn man ze na gebruik weg doet i.p.v. in de was. Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 394967
lol!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Shisha ma 15 okt 2012 - 23:49

girli schreef:
Shisha schreef:Niet echt een frustratie maar wel irritant. Ik heb een tijdje terug een hele zooi van die microvezeldoekjes gehaald, een stuk of 15. Maar het stapeltje werd steeds kleiner en nu ben ik er dus achter gekomen dat mijn man ze na gebruik weg doet i.p.v. in de was. Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 394967
lol!

Voordeel is wel weer dat de doekjes die over zijn dus wel in de was zitten en ik nu dus geen doekjes heb om mee af te stoffen. En ik ben straks weg dus nu mag mijn man naar de winkel om nieuwe te halen en de boel hier afstoffen. Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 23:56

Kowalski schreef:
Fruity succes bij de tandarts! Wat moet er gaan gebeuren?
En met school, maak je nog wel kans op die afstudeeropdracht? Is het moeilijk om überhaupt een opdracht te vinden/krijgen?

Er moesten twee gaatjes gevuld worden.. Opzich niet erg, maar op de een of andere manier zag ik er zo tegen op! Dat vertaalde zich naar enorm trillen in de tandarts stoel.. haha.
Wat die afstudeeropdracht betreft. Het hoeft niet moeilijk te zijn, waar het niet dat veel bedrijven al iemand hebben. Ik dacht ook een plek te hebben binnen te politie, maar dat kon opeens niet meer doorgaan. Toen was het al halverwege september. Dus ik moest heel laat weer een nieuwe plek zoeken. Ik maak nog wel kans op die opdracht, maar het is wel vervelend... Je verwacht toch een beetje de beloofd voorsprong. Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  girli di 16 okt 2012 - 0:12

Mari schreef:Vervelend al die frustraties. En als ik die van Girli lees, valt dat van mij in het niets.
Ik vind niet dat je het zo moet zien. We hebben allemaal dingen die goed gaan en die minder goed gaan. Vergelijken maakt iets niet meer of minder frustrerend.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Shisha di 16 okt 2012 - 0:24

En nog iets: gister boodschappen gedaan en alles in huis gehaald voor macaroni. Ik was er van overtuigd dat we nog gehakt in de vriezer hadden en dat wou ik er net uithalen maar het is blijkbaar toch op.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  M_as di 16 okt 2012 - 0:59

Ik was niet echt gefrustreerd, maar ik vond het erg vreemd dat een tegenligger in z'n auto aan het tandenpoetsen was.. 2 minuten eerder opstaan is te moeilijk?
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Mari di 16 okt 2012 - 1:07

girli schreef:
Mari schreef:Vervelend al die frustraties. En als ik die van Girli lees, valt dat van mij in het niets.
Ik vind niet dat je het zo moet zien. We hebben allemaal dingen die goed gaan en die minder goed gaan. Vergelijken maakt iets niet meer of minder frustrerend.

Lief van je, maar ik bedoelde vooral dat ik dan van mezelf niet zo mag zeuren over kleine ongemakken. Wens je in ieder geval sterkte.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Shisha di 16 okt 2012 - 1:28

M_as schreef:Ik was niet echt gefrustreerd, maar ik vond het erg vreemd dat een tegenligger in z'n auto aan het tandenpoetsen was.. 2 minuten eerder opstaan is te moeilijk?

Misschien had ie zich verslapen?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Bimbam di 16 okt 2012 - 1:30

Onze WC zit verstopt. Het water loopt nog wel weg, maar heel langzaam, waardoor de WC na het doorspoelen meer op een vissenkom dan op een toilet lijkt Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 1270000679 Het meest frustrerende vind ik dat het inmiddels al zo ongeveer de 4e keer is sinds we hier wonen (en dat is net 5 maanden...). Ik zit er over te denken om maar een Dixie in de tuin te zetten ofzo Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 394967
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  M_as di 16 okt 2012 - 1:36

Shisha schreef:
M_as schreef:Ik was niet echt gefrustreerd, maar ik vond het erg vreemd dat een tegenligger in z'n auto aan het tandenpoetsen was.. 2 minuten eerder opstaan is te moeilijk?

Misschien had ie zich verslapen?



Mja zou ik normaal ook denken Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 3079029344, maar het is niet de eerste keer dat ik hem dat zie doen. En vanochtend weer, blijf het vreemd vinden haha.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Pompoen di 16 okt 2012 - 1:41

Ik heb zondag een grote bestelling bij H&M gedaan, de zwangerschapsbroek die ik wilde was er éindelijk en toen heb ik er nog wat aanbiedingen bij gedaan en nog wat basics (zwangerschapsdingen) en wat kinderkleertjes die in de aanbieding waren. Dus ik afrekenen en daarna check ik nog een keer de bestelling heeft ie de helft niet gepakt! Waaronder die zwangerschapsbroek! Ik op de site kijken maar nee, niet uitverkocht volgens de site. Dus ik bellen met H&M hoe dat zit: "Ja de site loopt achter met de voorraden", ja fuck it, nu krijg ik de dingen die ik het liefste wilde niet en de dingen die ik anders wel in de winkel was gaan halen wel laughcry.

Andere frustratie is dat ik ineens weer de hele tijd allemaal gezondheidsdingen heb en het is allemaal moeilijk plannen zucht. Psychiater was of a.s. vrijdag of 5 december... As vrijdag had ik een belangrijke fysiotherapie afspraak en toen ik die ging verzetten bleek dat mijn fysio de week erna er helemaal niet is dus nu is dat ook weer ruim 1,5 week later. Wel fijn is dat de echo die ik van mijn oksel moet omdat daar een bult in zit morgen al kan. Eerst werd dat ook pas over weken, maar toen ging ze kijken of ik ergens tussendoor kon en toen kon ik ineens morgen, heel fijn! Maar wel balen dat de huisarts niet gewoon zei: "nah, niks aan de hand, lekker afwachten.' Niet dat ik me zorgen maak, de huisarts maakt zich ook niet echt zorgen is meer voorzichtig ivm de zwangerschap, maar ik vind het gewoon irritant dat ik daar dan nu ook weer iets mee moet.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Lonely Goatherd di 16 okt 2012 - 2:19

Ik word hoorndol van het in bad doen van m'n zoontje, het is echt een enorm gekut. Evil or Very Mad M'n rug gaat eraan, ik word nat, ondertussen moet ik opletten dat hij niet gaat staan in z'n badje... Ik wil gewoon een groot bad, waar zo'n badstoeltje in past en waar ik droog en comfortabel naast kan zitten.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  PrimaBella di 16 okt 2012 - 3:10

Geen frustratie op de vroege ochtend, maar wel een frustratie;
Ben nu bezig in het 3de boek van de twilight serie en had gisteren bij bol.com het 4de deel besteld omdat ik 3 echt bijna uit heb. Boek 4 zou vandaag aan komen.
Sinds vanochtend staat er op de site van postnl dat de pakketbezorger onderweg is en dat mijn pakketje tussen 10.30 en 12.30 uur geleverd wordt. Dus ik zit al de hele dag te wachten.
En stiekem wil ik dit 3de boek niet uitlezen voor het laatste boek er is. Want ik weet dat ik dan meteen aan het nieuwe boek wil beginnen. Haha Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 253468018
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Arwyn di 16 okt 2012 - 3:16

Ik ben al 2,5 week gefrustreerd door Vodafone, omdat ze mijn nieuwe toestel maar niet leveren en bij de klantenservice iedereen wat anders zegt..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend - Pagina 2 Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum