Oude films
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oude films
Soms denk ik dat ik de enige ben...maar ik ben echt gek op oude (zwart-wit) films uit de jaren 30,40,50,60!! Die sfeer die er hangt, de humor die echt nog zeker wel van deze tijd is(en vaak nog een stuk leuker dan de tegenwoordige platte humor) en hoe er toen al spanning in een film werd gebracht(nog zonder gebruik van special effects of andere effecten)
Het beeld bestaat soms dat zulke film saai zijn, dat er niks gebeurd maar er zijn een hoop films die veel beter in elkaar steken dan de films tegenwoordig. Nu wil ik niet de hedendaagse films afzeiken, maar ik vind gewoon dat de oude(re) films ook aandacht verdienen!
Ja, ik hou d'r van! Maar ben ik nou echt de enige?
Het beeld bestaat soms dat zulke film saai zijn, dat er niks gebeurd maar er zijn een hoop films die veel beter in elkaar steken dan de films tegenwoordig. Nu wil ik niet de hedendaagse films afzeiken, maar ik vind gewoon dat de oude(re) films ook aandacht verdienen!
Ja, ik hou d'r van! Maar ben ik nou echt de enige?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Oude films
Ik vind Breakfast at Tiffany's geweldig. Helaas heb ik op dvd de ingekleurde versie. En Romance Holiday, ook super.
Maar ik ben vooral gek op Audrey Hepburn
Maar ik ben vooral gek op Audrey Hepburn
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Oude films
Ahhh Audrey Hepburn is dan ook geweldig. Ik heb Breakfast at Tiffany's ook alleen de ingekleurde versie. Als je van Audrey Hepburn houdt zul je Charade ook leuk vinden, dan krijg je Cary Grant er ook nog gratis bij!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Films
» Tranentrekkers (films)
» Nederlandse films
» Drama/waargebeurde films
» (Psychologische) films
» Tranentrekkers (films)
» Nederlandse films