Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oude films

2 plaatsers

Ga naar beneden

Oude films Empty Oude films

Bericht  Tinus wo 2 feb 2011 - 8:17

Soms denk ik dat ik de enige ben...maar ik ben echt gek op oude (zwart-wit) films uit de jaren 30,40,50,60!! Die sfeer die er hangt, de humor die echt nog zeker wel van deze tijd is(en vaak nog een stuk leuker dan de tegenwoordige platte humor) en hoe er toen al spanning in een film werd gebracht(nog zonder gebruik van special effects of andere effecten)
Het beeld bestaat soms dat zulke film saai zijn, dat er niks gebeurd maar er zijn een hoop films die veel beter in elkaar steken dan de films tegenwoordig. Nu wil ik niet de hedendaagse films afzeiken, maar ik vind gewoon dat de oude(re) films ook aandacht verdienen!
Ja, ik hou d'r van! Maar ben ik nou echt de enige?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oude films Empty Re: Oude films

Bericht  Blond wo 2 feb 2011 - 22:12

Ik vind Breakfast at Tiffany's geweldig. Helaas heb ik op dvd de ingekleurde versie. En Romance Holiday, ook super.
Maar ik ben vooral gek op Audrey Hepburn smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oude films Empty Re: Oude films

Bericht  Tinus do 3 feb 2011 - 7:42

Ahhh Audrey Hepburn is dan ook geweldig. Ik heb Breakfast at Tiffany's ook alleen de ingekleurde versie. Als je van Audrey Hepburn houdt zul je Charade ook leuk vinden, dan krijg je Cary Grant er ook nog gratis bij! Wink
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oude films Empty Re: Oude films

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum