Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

13 maanden en opeens moeilijk met eten

5 plaatsers

Ga naar beneden

13 maanden en opeens moeilijk met eten Empty 13 maanden en opeens moeilijk met eten

Bericht  Schism ma 15 okt 2012 - 0:25

Mijn mannetje was altijd makkelijk met eten, at alles en vooral veel!

Nu doet hij opeens heel moeilijk, zodra hij eten ziet wordt hij boos en gaat huilen of doet z'n mond stijf dicht en draait demonstratief zijn hoofd de andere kant op.

Herkent iemand dit? Is het een fase?

Hij is niet ziek en al zijn tanden en kiezen zijn al door dus daar kan het ook niet aan liggen.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

13 maanden en opeens moeilijk met eten Empty Re: 13 maanden en opeens moeilijk met eten

Bericht  Steep ma 15 okt 2012 - 0:27

Deels herkenbaar. Brood gaat erin als zoete koek, maar warm eten.. Een paar happen en dan is het klaar (behalve lasagna, dat vind hij heeeerlijk haha). Ik verdenk hier wel de tanden/kiezen, dus ik kan je niet verder helpen helaas...
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

13 maanden en opeens moeilijk met eten Empty Re: 13 maanden en opeens moeilijk met eten

Bericht  Darius ma 15 okt 2012 - 0:52

Waarschijnlijk een 'fase' die wel eens lang kan gaan duren. Laurens werd ook zinniger met eten toen hij 1 werd, bij Pepijn valt het gelukkig wel mee tot nu toe.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

13 maanden en opeens moeilijk met eten Empty Re: 13 maanden en opeens moeilijk met eten

Bericht  Viva ma 15 okt 2012 - 0:53

Wij hebben gehad dat onze dochter de overstap van potjes naar gewoon avondeten echt niet accepteerde, waardoor ze een jaar lang geen avondeten heeft willen eten. Nu twijfel ik alleen of het niet langer dan een jaar was, voor mijn gevoel eet ze nu eindelijk weer een jaar goed.
Dus in dat geval herkenbaar, er was niets tegen te doen en duurde heel lang. Gelukkig at ze wel brood, en woog ze ook gewoon genoeg (iets boven gemiddelde)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

13 maanden en opeens moeilijk met eten Empty Re: 13 maanden en opeens moeilijk met eten

Bericht  Schism ma 15 okt 2012 - 1:09

Pfff fijn vooruitzicht als dit lang gaat duren Wink

Hij at gewoon vers eten dus dat maakt geen verschil hier.
Brood eet hij inderdaad gelukkig ook nog wel goed.

Gaven jullie dan wat anders? Of gewoon helemaal niks en dan wel toetje?
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

13 maanden en opeens moeilijk met eten Empty Re: 13 maanden en opeens moeilijk met eten

Bericht  Printje ma 15 okt 2012 - 2:06

Schism: hier duurt die fase al meer dan een jaar.....af en toe gaat het ietsje beter maar warm eten is niet zijn ding (meer)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

13 maanden en opeens moeilijk met eten Empty Re: 13 maanden en opeens moeilijk met eten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum