Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geld niet afgeschreven van creditcard.

+4
Parel
Bazinga
girli
Caribbeanlover
8 plaatsers

Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Caribbeanlover zo 14 okt 2012 - 19:37

Een tijdje geleden (ongeveer 3 mnd) heb ik wat besteldt uit amerika en dat betaald met de cc van mijn ouders. Ik heb het product wel gehad, maar het is er nog steeds niet afgeschreven.

Hoe kan dat?

Ik ga ze niet mailen, want normaal gesproken wordt er pas wat opgestuurdt zodra de betaling van de klant binnen is iig hier is dat wel zo. Het is dus niet mijn probleem, hadden zij maar beter moeten opletten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 20:14

Bij mijn zijn uggs wel eens 8 maanden later afgeschreven Neutral .. Dus prijs jezelf niet rijk haha.

Ik dacht ook dat ze het vergeten waren.. Niet dus.. (Ik neem aan dat ze in die periode misschien hun financieen goed na hebben gekeken ofzo en een narekening naar sommige klanten hebben gestuurd?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 21:09

Tsssss, ook al is het niet jouw fout, je mag nog steeds gaan dokken hoor! Altijd leuk z'n wijzend vingertje. Belde mijn zorgverzekering op en ik mag ook met terugwerkende kracht terug gaan betalen omdat zij een foutje maken en dan nog roepen dat ik het gedaan heb. scratch Welke logica mis ik!

Ik zou het wel even in de gaten houden, Cbl. Betalen moet je sowieso toch wel of dat deze maand is of over een half jaar. Pas alleen op dat je dan geen extra boete aan je kont krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Caribbeanlover zo 14 okt 2012 - 21:18

Het zal idd wel afgeschreven moeten worden zeker als ik hier lees dat het na 8 mnd ook nog kan. Ze moeten het binnen hebben gehad anders had ik het product nooit ontvangen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  girli zo 14 okt 2012 - 22:47

Caribbeanlover schreef:Het zal idd wel afgeschreven moeten worden zeker als ik hier lees dat het na 8 mnd ook nog kan. Ze moeten het binnen hebben gehad anders had ik het product nooit ontvangen.
Sommige mensen/bedrijven sturen het product op zonder dat ze eerst het geld hebben ontvangen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Bazinga zo 14 okt 2012 - 23:01

Is 't je hobby bedrijven proberen op te lichten? :p
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Parel ma 15 okt 2012 - 0:08

Nou ja, wat een rare opmerking, ook al staat er een smiley achter.
Ik weet niet wat er eerder is voorgevallen, maar in dit geval lijkt het me geen fout van CBL. Ik zou ook niet bellen hoor, voor hetzelfde geld hoor je er niks meer van, kan je toch mooi je geld in je eigen zak houden.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Bazinga ma 15 okt 2012 - 0:09

Vorige keer had ze schoenen toegestuurd gekregen van een bedrijf, zonder te tekenen oid en ze vroeg zich af, of ze niet 't bedrijf kon mailen, dat ze de schoenen niet had gehad en ze die dan nog een keer toegestuurd zou krijgen.

Nu weer zo'n topic... Vandaar Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Mizz_S ma 15 okt 2012 - 0:27

Wij hebben ook wel eens treinkaartjes besteld met de creditcard en dat is ook nooit afgeschreven. Toen hebben we ook niet gebeld/gemaild ofzo, tsja hadden ze maar beter op moeten letten vind ik hoor. (en tegen de tijd dat we erachter kwamen/het ons realiseerden was het al zo veel later dat we daar ook echt geen zin meer in hadden).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Caribbeanlover ma 15 okt 2012 - 2:24

Parel schreef:Nou ja, wat een rare opmerking, ook al staat er een smiley achter.
Ik weet niet wat er eerder is voorgevallen, maar in dit geval lijkt het me geen fout van CBL. Ik zou ook niet bellen hoor, voor hetzelfde geld hoor je er niks meer van, kan je toch mooi je geld in je eigen zak houden.

Precies, moeten ze maar opletten. Het is een amerikaans bedrijf en amerikanen kennende zullen ze heus wel het geld ontvangen hebben anders sturen ze het niet op lijkt me. Denk zoals bij iemand hier dat het nog wel even duurt voordat je dat ziet op afschriften.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  M_as ma 15 okt 2012 - 3:55

Hm, ik heb dat inderdaad ook al. 2 maanden geleden laminaat gekocht met cc omdat m'n pinpas het niet deed. Ik netjes het bedrag op mn rekening laten staan, maar dat heb ik inmiddels maar weer even teruggezet..
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Caribbeanlover ma 15 okt 2012 - 6:56

Bazinga schreef:Is 't je hobby bedrijven proberen op te lichten? :p

Slaat weer nergens op!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Caribbeanlover ma 15 okt 2012 - 6:57

Bazinga schreef:Vorige keer had ze schoenen toegestuurd gekregen van een bedrijf, zonder te tekenen oid en ze vroeg zich af, of ze niet 't bedrijf kon mailen, dat ze de schoenen niet had gehad en ze die dan nog een keer toegestuurd zou krijgen.

Nu weer zo'n topic... Vandaar Wink

Je zou beter moeten lezen, want ik zei dat het een grap was. Jullie reageerden allemaal zo overdreven en dus wilde ik kijken hoe men zou reageren.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Caribbeanlover ma 15 okt 2012 - 6:57

Mizz_S schreef:Wij hebben ook wel eens treinkaartjes besteld met de creditcard en dat is ook nooit afgeschreven. Toen hebben we ook niet gebeld/gemaild ofzo, tsja hadden ze maar beter op moeten letten vind ik hoor. (en tegen de tijd dat we erachter kwamen/het ons realiseerden was het al zo veel later dat we daar ook echt geen zin meer in hadden).

Precies, iemand die het snapt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Bazinga ma 15 okt 2012 - 7:33

Heb je 24/7 honger? Volgens mij hap je altijd Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 7:35

Bazinga schreef:Heb je 24/7 honger? Volgens mij hap je altijd Wink
Daarom lukt 't afvallen ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Bazinga ma 15 okt 2012 - 7:35

Nou als je op zoekt bent naar de beste die eet, zal 't nooit opschieten.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Lejow ma 15 okt 2012 - 9:34

Bazinga schreef:Nou als je op zoekt bent naar de beste die eet, zal 't nooit opschieten.

Ik scoor hoog op die ranglijst!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Red Velvet ma 15 okt 2012 - 10:44

Maple schreef:
Bazinga schreef:Heb je 24/7 honger? Volgens mij hap je altijd Wink
Daarom lukt 't afvallen ook niet.

Sjongejonge wat een lage opmerking weer... Had niet eens naar je naam hoeven kijken om te weten dat deze van jou af kwam laughcry


Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Caribbeanlover ma 15 okt 2012 - 19:33

Tja het is jammer zo opmerking, maar lig er echt niet wakker van hoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geld niet afgeschreven van creditcard. Empty Re: Geld niet afgeschreven van creditcard.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum