Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

+27
widko
Shisha
Isis
litllejoy
Flippin' Bitch
Mizz_S
Elliot
Oasis
Atelier Madame
Japie
bolus26
Sjaantje
Inge
Burn
Slakje
Marin
Rebecca
Aziraphale
nijntje4
Ibbeltje
girli
Hoochie
Poubelle
Kowalski
silly-one
_Blush_
Mida4you
31 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Inge zo 14 okt 2012 - 9:46

Maandag: slaapdienst vanaf 14u
Dinsdag: uit de slaapdienst om 11u dan bijslapen of boekje lezen in bad, s avonds hardlopen
Woensdag: werken 9-17
Donderdag: teamvergadering en uit eten met wat meiden
Vrijdag: slaapdienst vanaf 14u
Zaterdag: 12u uit de slaapdienst, s avonds bios
Zondag: werken 12.30 - 22
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Sjaantje zo 14 okt 2012 - 9:53

Maandag: mijn tas verder inpakken, vogeltjes wegbrengen, laatste wasje draaien
Dinsdag: naar het ziekenhuis
Woensdag: elleboog-operatie
Donderdag: bijkomen van de operatie
Vrijdag: dito
Zaterdag: dito
enz. enz. enz.

En volgende week donderdag krijg ik hoog bezoek van BUUUUUUUUUUUUUUUUUURN!!!! Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 281626781

Youandi: nu alweer een jaar getrouwd??? Wat vliegt de tijd! :O
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  bolus26 zo 14 okt 2012 - 9:54

ik heb vakantie!

morgen ga ik een workshop doen met een vriendin,woensdag komt er een andere vriendin eten en voor de rest is mn agenda nog vrij leeg! wel zijn mn man en ik 3 dagen samen vrij dus we gaan nog wat leuke dingen doen en een keer uit eten,



edit: succes dan van de week sjaantje!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Japie zo 14 okt 2012 - 9:58

Morgen: Naar de tandarts, nieuw bed kopen, lunchen met mijn collega en sporten.
Dinsdag: Werken, 's avonds film kijken bij een vriendin.
Woensdag: Werken, 's avonds komt een vriendin thee drinken
Donderdag: Werken, 's avonds naar een jaarmarkt in de buurt
Vrijdag: Werken en 's avonds komt een oud collega eten
Zaterdag: Het dorp in en 's avonds bbq
Zondag: Verjaardag van mijn nichtje die 2 jaar wordt.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Burn zo 14 okt 2012 - 10:05

Kowalski schreef:Wow Burn wat hebben jullie veel wedstrijden in een week! Is dat iedere week zo?
Gelukkig niet zeg!
Dinsdagavond moet ik meedoen met het team van mijn moeder. Die hebben te weinig..
Donderdag is inhaal met mijn eigen team. En zaterdag gewoon competitiewedstrijd met mijn team..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Burn zo 14 okt 2012 - 10:06

Sjaantje schreef:
En volgende week donderdag krijg ik hoog bezoek van BUUUUUUUUUUUUUUUUUURN!!!! Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 281626781
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Eindelijk! :cheering:

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Sjaantje zo 14 okt 2012 - 10:09

Dankjewel, Bolus!

Burn schreef:
Sjaantje schreef:
En volgende week donderdag krijg ik hoog bezoek van BUUUUUUUUUUUUUUUUUURN!!!! Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 281626781
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Eindelijk! Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 281626781

Wat in het vat zit, verzuurt niet Wink
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Atelier Madame zo 14 okt 2012 - 10:25

School, studeren, Lekker uit eten met m'n vriend en weekend weg met M,n vriendinnen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  girli zo 14 okt 2012 - 10:38

Kowalski schreef:Girli dan zal ik maar niet vragen waarom! Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 394967
Ach, het is niets wat ik niet ga overleven. Ik zie er alleen als een berg tegenop. Dan is de ontkenningsfase voorbij.

Verder moet ik, net als jij, veel aan mijn studie doen en ik loop ongeveer twee weken werk achter. Ik zou niet weten hoe ik 80 uur in moet halen en dat veroorzaakt stress wat niet bevordelijk is voor mijn (studie)prestatie, zie vicieuze cirkel Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 394967
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Oasis zo 14 okt 2012 - 20:36

Werken, studeren, verjaardagen, concert. Zoiets laughcry
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Elliot zo 14 okt 2012 - 20:56

Hele week werken.. Niet zo'n zin in. Maar volgende week ben ik lekker twee daagjes vrij, ik kijk er nu al naar uit! Very Happy
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Mizz_S ma 15 okt 2012 - 0:28

Ik heb heerlijk de hele week vakantie, dus niet zo heel veel gepland. Ik ga morgen high tea-en met mijn moeder en zus, en zondag met vriendinnen. Woensdagavond gaan we waarschijnlijk even naar de Ikea, en vrijdag squashen. En verder lekker relaxen enzo. Very Happy
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Flippin' Bitch ma 15 okt 2012 - 1:26

Ma: vrije dag: verzorgpaard (ben net terug van een heerlijk herfstritje!) & spinning.
Di: dagdienst op m'n nieuwe leuke invallocatie, 's avonds spinning.
Wo: hele dag werken bij horecabaan, eten bij vader.
Do: dagdienst op zelfde locatie als dinsdag
Vr: vrije dag of wellicht nog invalwerk, naar verzorgpaard. 's Avonds naar vriend.
Za: Klussen in huis van mijn vriend, 's avonds een verjaardag.
Zo: Hele dag werken bij horecabaan.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  litllejoy ma 15 okt 2012 - 1:46

Maandag: Werken en vanavond komen m'n broertje en z'n vriendin ff langs
Dinsdag: Werken en s'avonds komt er een vriendin langs of we gaan even samen wat drinken in de stad.
Woensdag: Werken en s'avonds een beetje knutselen.
Donderdag: Werken en s'avonds met een vriendin uit eten.
Vrijdag: Werken (lekker kort dagje), dochter van m'n vriend ophalen en dan s'avonds lekker met z'n 3-tjes genieten en relaxen.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Isis ma 15 okt 2012 - 1:54

vandaag: naar therapeut, naar werk document binnenbrengen
dinsdag: werken
woensdag: werken
donderdag: werken
vrijdag: vrij, dan ga ik naar mijn zus en gaan we een breicursus volgen. Ik blijf dan ook bij haar slapen.
zaterdag: huwelijk van een vriendin
zondag: wandelen met wat vrienden
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Shisha ma 15 okt 2012 - 2:08

Vandaag: Uit de nachtdienst gekomen dus niet teveel. Beetje aanrommelen in huis.
Dinsdag: Vrij. Planning is om hier een grote schoonmaak te houden. Keuken is verbouwd en dat moet allemaal weer schoongemaakt, opgeruimd en ingepakt worden.
Woensdag: Kome 2 vriendinnen en mijn schoonouders langs.
Donderdag: Werken.
Vrijdag: Werken.
Zaterdag: Werken.
Zondag: Werken en 's avonds met een vriendin naar de kleine zeemeermin.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Kowalski ma 15 okt 2012 - 3:18

girli schreef:
Kowalski schreef:Girli dan zal ik maar niet vragen waarom! Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 394967
Ach, het is niets wat ik niet ga overleven. Ik zie er alleen als een berg tegenop. Dan is de ontkenningsfase voorbij.

Verder moet ik, net als jij, veel aan mijn studie doen en ik loop ongeveer twee weken werk achter. Ik zou niet weten hoe ik 80 uur in moet halen en dat veroorzaakt stress wat niet bevordelijk is voor mijn (studie)prestatie, zie vicieuze cirkel Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 394967

Tsja, herkenbaar! En ik kan wel zeggen dat je toch aan jezelf moet blijven denken, maar misschien moet ik dat eerst zelf maar eens doen Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 394967

Ik hoop in ieder geval dat het allemaal een beetje meevalt!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  widko ma 15 okt 2012 - 4:33

Ik heb een rustige week want was vandaag en ben donderdag extra vrij.
Ma: vandaag was ik vrij, vanavond sporten.
Di: werken.
Woens: werken s avonds sporten.
Don: vrij nog niks gepland!
vrij: standaart vrije dag sporten, lunchen met vriendin.
Zat: sporten weekboodschappen doen en naar de stad.
Zondag: sporten en daarno nog geen idee.

widko
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Serena ma 15 okt 2012 - 4:54

Vandaag was nog een (uit) ziek dag. Morgen hopelijk weer aan het werk, tot en met vrijdag. Vrijdagavond een verjaardag van een vriendin, waar ik nog een kadootje voor moet kopen. Weekend weet ik nog niet zo goed, iig vanaf mn ouders weer naar huis, en missschien nog bij mn schoonmoeder langs.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  girli ma 15 okt 2012 - 5:34

Kowalski schreef:
girli schreef:
Kowalski schreef:Girli dan zal ik maar niet vragen waarom! Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 394967
Ach, het is niets wat ik niet ga overleven. Ik zie er alleen als een berg tegenop. Dan is de ontkenningsfase voorbij.

Verder moet ik, net als jij, veel aan mijn studie doen en ik loop ongeveer twee weken werk achter. Ik zou niet weten hoe ik 80 uur in moet halen en dat veroorzaakt stress wat niet bevordelijk is voor mijn (studie)prestatie, zie vicieuze cirkel Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 394967
Tsja, herkenbaar! En ik kan wel zeggen dat je toch aan jezelf moet blijven denken, maar misschien moet ik dat eerst zelf maar eens doen Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 394967

Ik hoop in ieder geval dat het allemaal een beetje meevalt!
Vast wel! Ik ben vandaag goed bezig geweest en dat helpt wel voor morgen. Toch een gevoel van, ik kan het best wel! Ik probeer aan mezelf te denken, maar ik moet het ook niet te veel doen, want dan doe ik niets meer haha.

Hoe is het bij jou gegaan?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Davinia ma 15 okt 2012 - 6:57

Ik ben samen met vriendje en onze pup op vakantie in een huisje midden op de Veluwe, heerlijk! Zijn vandaag aangekomen en gaan vrijdag weer naar huis smile Zaterdag dan overdag onze 2e slaapkamer opnieuw inrichten enzo en 's avonds met m'n vriendinnen stappen.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Pompoen ma 15 okt 2012 - 9:13

Oh ik vul 'm nog even in hoor!

Maandag: 09.00-10.30 u therapie, daarna uren wachten en lunchen met mijn groep en van 13.15-14.30 u atelier
Dinsdag: 09.00 u Huisarts, 16.00-17.00 fysiotherapie
Woensdag: 09.00-10.15 therapie en van 10.45-11.30 u therapie dan lunchen met mijn groep en van 13.15-14.30 u atelier
Donderdag:
Vrijdag: 09.00-10.00 u fysiotherapie 10.00-10.30 u evaluatie fysiotherapie en daarna ga ik naar een vriendin om haar verder te leren haken (de basis heb ik haar al geleerd, stokjes zelfs op afstand en meerderen en minderen ook!) en 's avonds eet ik daar
Zaterdag:
Zondag:
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  SarahKey ma 15 okt 2012 - 19:09

Gisteren: 's ochtends huishouden en 's middags werken
Vandaag: ochtend voor mezelf, vanaf 13:00 uur werken en vanavond zumba
Woensdag: wassen en beginnen met een naamslinger
Donderdag: poetsen beneden en boven, naamslinger afmaken
Vrijdag: een dagje naar mijn moeder en zie ik meteen mijn nieuwe nichtje:heart:
Zaterdag: 's ochtends naar de fitniss en 's middags thuis aanrommelen
Zondag: luie dag Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 561177
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum