Salsa Jeans
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Salsa Jeans
Vorig jaar heb ik in een spijkerbroek gekocht van het merk Salsa (www.salsa.com) Er was toen net een winkel geopend in Rotterdam en omdat ze adverteerden met hun 'billenbroek' ben ik daar toen heen gegaan. En inderdaad..........ik had eindelijk billen, althans dat leek natuurlijk zo door de broek
Drie maanden na aankoop van de broek bleek ik zwanger te zijn en tja, dan past hij niet meer hé na een tijdje Nu na de bevalling kan ik bijna al mijn kleding weer aan, alleen zijn mijn heupen wat breder. Helaas pindakaas, maar mijn lievelingsbroek pas ik nu dus niet meer
Vandaag naar Rotterdam gegaan om een nieuwe te kopen, maar jullie raden het al: winkel zit er niet meer! Ik zoek me suf op internet en heb 2 online winkels gevonden, maar die hebben alleen skinny modellen en ik wil juist een normaal model.
Wie o wie kan me blij maken en vertellen dat er ergens hier in Nederland nog een winkel is die ze verkoopt?
Drie maanden na aankoop van de broek bleek ik zwanger te zijn en tja, dan past hij niet meer hé na een tijdje Nu na de bevalling kan ik bijna al mijn kleding weer aan, alleen zijn mijn heupen wat breder. Helaas pindakaas, maar mijn lievelingsbroek pas ik nu dus niet meer
Vandaag naar Rotterdam gegaan om een nieuwe te kopen, maar jullie raden het al: winkel zit er niet meer! Ik zoek me suf op internet en heb 2 online winkels gevonden, maar die hebben alleen skinny modellen en ik wil juist een normaal model.
Wie o wie kan me blij maken en vertellen dat er ergens hier in Nederland nog een winkel is die ze verkoopt?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Salsa Jeans
Salsa zit in ieder geval nog in Utrecht, in Hoog Catharijne.
JoyceVL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10
JoyceVL schreef:Salsa zit in ieder geval nog in Utrecht, in Hoog Catharijne.
Echt??? Ooooowwww dat wordt dan voordat ik weer ga werken volgende week even een dagje Utrecht inplannen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Er zitten er zelfs 2 in Hoog Catharijne. Eentje tegenover de macdonalds en eentje aan het einde bij de V&D. Als je vanaf het station Hoog Catharijne inloopt, dan sla je voor de eerste linksaf en voor de tweede loop je rechtdoor. Bij de V&D ga je naar rechts, voor de roltrappen zit ie. Succes, ik hoop dat je de broek nog kan vinden..
JoyceVL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: