Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Salsa Jeans

2 plaatsers

Ga naar beneden

Salsa Jeans Empty Salsa Jeans

Bericht  Annie24 wo 20 apr 2011 - 7:10

Vorig jaar heb ik in een spijkerbroek gekocht van het merk Salsa (www.salsa.com) Er was toen net een winkel geopend in Rotterdam en omdat ze adverteerden met hun 'billenbroek' ben ik daar toen heen gegaan. En inderdaad..........ik had eindelijk billen, althans dat leek natuurlijk zo door de broek angel

Drie maanden na aankoop van de broek bleek ik zwanger te zijn en tja, dan past hij niet meer hé na een tijdje Wink Nu na de bevalling kan ik bijna al mijn kleding weer aan, alleen zijn mijn heupen wat breder. Helaas pindakaas, maar mijn lievelingsbroek pas ik nu dus niet meer Sad

Vandaag naar Rotterdam gegaan om een nieuwe te kopen, maar jullie raden het al: winkel zit er niet meer! Ik zoek me suf op internet en heb 2 online winkels gevonden, maar die hebben alleen skinny modellen en ik wil juist een normaal model.

Wie o wie kan me blij maken en vertellen dat er ergens hier in Nederland nog een winkel is die ze verkoopt? Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Salsa Jeans Empty Re: Salsa Jeans

Bericht  JoyceVL wo 20 apr 2011 - 7:13

Salsa zit in ieder geval nog in Utrecht, in Hoog Catharijne.
JoyceVL
JoyceVL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Annie24 wo 20 apr 2011 - 7:18

JoyceVL schreef:Salsa zit in ieder geval nog in Utrecht, in Hoog Catharijne.

Echt??? Ooooowwww dat wordt dan voordat ik weer ga werken volgende week even een dagje Utrecht inplannen Very Happy

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JoyceVL wo 20 apr 2011 - 8:40

Er zitten er zelfs 2 in Hoog Catharijne. Eentje tegenover de macdonalds en eentje aan het einde bij de V&D. Als je vanaf het station Hoog Catharijne inloopt, dan sla je voor de eerste linksaf en voor de tweede loop je rechtdoor. Bij de V&D ga je naar rechts, voor de roltrappen zit ie. Succes, ik hoop dat je de broek nog kan vinden..
JoyceVL
JoyceVL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud