schoonmoeder irritatie
+7
Lonely Goatherd
Elliot
Mizz_S
SarahKey
Lavendel
Poubelle
Isis
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: schoonmoeder irritatie
Maar wil zij afgedrukte foto's hebben ofzo dan? Misschien vind ze een digitaal gemaakt album (als jij dat hebt gedaan) niet zo mooi en wil ze liever afgedrukt. Mijn moeder heeft dat wel in elk geval.
Anyway we kunnen wel gaan speculeren maar als t je echt zo dwars zit, zou ik t rechtstreeks aan haar vragen.
Anyway we kunnen wel gaan speculeren maar als t je echt zo dwars zit, zou ik t rechtstreeks aan haar vragen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ze wil foto's afdrukken en daarnaast nog een digitaal album maken.
Ik heb even behoefte aan rust en ga er komend weekend niet op in bij haar. Anders ben ik bang dat ik uit mijn slof schiet.
Ik heb even behoefte aan rust en ga er komend weekend niet op in bij haar. Anders ben ik bang dat ik uit mijn slof schiet.
Gast- Gast
Ik zou haar gewoon de foto's geven die jij met andere wil delen en je er verder niet druk om maken daar is het niet belangrijk genoeg voor. De foto's die je zelf niet charmant genoeg vindt om met andere te delen zou ik voor jezelf houden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik begrijp je wel een beetje geloof ik. Ik zou het ook niet leuk vinden als zij foto's van mij krijgt waarvan ik vind dat ik er niet leuk op sta. En ik snap ergens ook wel dat je je foto's nog een beetje speciaal wilt houden en niet dat zij precies dezelfde foto's heeft als jij. Misschien pietluttig hoor, maar ergens begrijp ik je wel.
Gast- Gast
Tania schreef:Ik zou haar gewoon de foto's geven die jij met andere wil delen en je er verder niet druk om maken daar is het niet belangrijk genoeg voor. De foto's die je zelf niet charmant genoeg vindt om met andere te delen zou ik voor jezelf houden.
+1
Gast- Gast
Ik snap wel wat je bedoeld. Denk dat het op jou ook meer overkomt als ondankbaarheid. Verder zou ik gewoon lekker de foto's met haar delen die jij wilt delen, voor de rest heeft ze pech. Het zijn jullie foto's en jullie doen daar mee wat jullie willen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: