Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met een dreumes naar het theater

+12
Vancity_girl
Annemie
Fiwen
_Jet
Flower_L
sabje
PapillonRose
-Ieniemienie-
Annie24
Floor
Liadan
Linda
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Met een dreumes naar het theater - Pagina 2 Empty Re: Met een dreumes naar het theater

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 20:04

Linda schreef:Ik zou gewoon 3 kaarten bestellen. Als jij niet kan dan zal er toch wel een opa/oma of iemand anders mee willen?

Ja das waar....stom dat je over zulke simpele oplossingen soms zelf niet nadenkt hahahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met een dreumes naar het theater - Pagina 2 Empty Re: Met een dreumes naar het theater

Bericht  Linda di 9 okt 2012 - 20:06

Printje schreef:
Linda schreef:Ik zou gewoon 3 kaarten bestellen. Als jij niet kan dan zal er toch wel een opa/oma of iemand anders mee willen?

Ja das waar....stom dat je over zulke simpele oplossingen soms zelf niet nadenkt hahahaha

Toch handig zo'n forum! Razz

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 20:09

Hier is het ook zo dat je kaartjes een dag voor de voorstelling nog in kunt leveren, mocht je echt niet kunnen. We hebben in april kaartjes voor Woezel en Pip, ook voor onze jongste die dan 18 maanden is. Ik wil tegen die tijd even kijken of hij er aan toe is, aangezien hij nogal gevoelig is voor prikkels, maar mocht het niet gaan, lever ik zijn kaartje wel in of vraag ik iemand anders mee.

Gast
Gast

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 20:10

Ow oke Lelie; dat zou dan eventueel nog een optie kunnen zijn dan.Ik zal het eens nalezen op de site van het theater hier.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Linda di 9 okt 2012 - 20:15

lelie schreef:Hier is het ook zo dat je kaartjes een dag voor de voorstelling nog in kunt leveren, mocht je echt niet kunnen. We hebben in april kaartjes voor Woezel en Pip, ook voor onze jongste die dan 18 maanden is. Ik wil tegen die tijd even kijken of hij er aan toe is, aangezien hij nogal gevoelig is voor prikkels, maar mocht het niet gaan, lever ik zijn kaartje wel in of vraag ik iemand anders mee.

Dat is ook handig. Ik ga eens kijken of dat bij ons ook zo is.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan zo 14 okt 2012 - 2:36

Ik ben net met Y. naar Dora de musical geweest en het was superleuk! Ze heeft er echt van genoten en zo enthousiast mee gedaan:-) Ze werd helemaal blij toen Diego ook nog kwam met babyjaguar.

Voor volgende week zondag heb ik kaartjes voor Sprookjesboom de musical, ik heb nu al zin om er heen te gaan met haar smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Linda zo 14 okt 2012 - 4:14

Wat leuk zeg!! Ik heb er ook echt veel zin in!!
Waren er veel oudere kinderen? Of ook kindjes van 2 à 3 jaar?

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan zo 14 okt 2012 - 4:21

Er waren veel kinderen van 3/4/5 jaar, maar ook wel een aantal jongere kinderen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Linda zo 14 okt 2012 - 4:22

Oké, ben erg benieuwd! Nog ruim 2 maanden wachten voor ons...

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Linda za 22 dec 2012 - 3:03

We zijn vandaag naar de musical van Dora geweest. Ze vond het echt super leuk! De voorstelling duurde best lang, maar ze heeft al die tijd gestaan en gedanst. Zo schattig. I love you Echt een groot succes was het!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  -Ieniemienie- za 22 dec 2012 - 3:16

Leuk!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Twellie za 22 dec 2012 - 3:44

Ik ben één keer naar een voorstelling geweest met mijn oudste dochter. Na vijf minuten zei ze dat ze het echt heel stom vond en dat bleef ze herhalen op steeds luidere toon Rolling Eyes. Na een kwartier stonden we weer buiten.

Hopelijk is het bij jullie een groter succes!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Fiwen za 22 dec 2012 - 4:38

Wij zijn vorige week zondag naar het Zandkasteel geweest en J vond het geweldig. Ze wilde wel alleen bij mij op schoot zitten en was te verlegen om mee te doen maar je zag aan heel haar gezichtje dat ze het super naar haar zin had. En als ze een plaatje ziet van het Zandkasteel dan roept ze heel enthousiast: "Jaaaaaa, papa-mama-jet die kijken!"
We hebben afgelopen week nog aan kaartjes kunnen komen voor de theatershow van K3 in juni en toen ik dat vertelde ging ze een uitgebreid vreugde dansje door de kamer doen dus volgens mij heeft ze daar wel zin in (al is ze dat nu allang weer vergeten :P)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  PapillonRose za 22 dec 2012 - 4:42

Leuk! Hier was Bumba een groot succes en we hebben het zandkasteel en woezel en pip nog op het programma staan. Dora en Diego laatst in Blijdorp was wel echt slecht, lelijke poppen die niet praatten en het verhaaltje werd verteld door een presentator. A vond er niks aan en ging op ontdekking door de rivierahal.. Maar gelukkig is de musical dus wel leuk! Misschien dat ik het dan wel aandurf als we een keer kaartjes kunnen krijgen, ze is wel gek op Dora namelijk!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Annemie za 22 dec 2012 - 4:45

Wij gaan de 30e naar bumba, ben benieuwd. Wilde eigenlijk ook nog naar zandkasteel, maar daar staat bij leeftijd 3+.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Vancity_girl za 22 dec 2012 - 4:53

Annemie schreef:Wij gaan de 30e naar bumba, ben benieuwd. Wilde eigenlijk ook nog naar zandkasteel, maar daar staat bij leeftijd 3+.

Wij zijn in november met D naar het Zandkasteel geweest en die is nog jonger dan jouw zoontje. Dat ging prima hoor. De laatste 5/10 min werd ze ongeduldig en had ze er wel genoeg van, maar dat gold zo ongeveer voor alle kindjes in de zaal. Ik zou gewoon kaartjes kopen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Annemie za 22 dec 2012 - 5:11

Oh ok. Hoelang duurt zandkasteel dan ongeveer?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Vancity_girl za 22 dec 2012 - 5:18

Ongeveer een uurtje zonder pauze. Daarna mochten de kinderen nog op het podium komen om de poppen een handje te geven.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: