Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Theater

3 plaatsers

Ga naar beneden

Theater Empty Theater

Bericht  rapa nui vr 21 okt 2011 - 9:52

Er is al een topic over musicals maar er is natuurlijk meer in het leven dan dat...

Hebben jullie nog leuke, aparte, mooie, theatervoorstellingen gezien de laatste tijd? Of nog dingen op het programma staan? Waar moet ik echt nog naar toe?

Ik ben benieuwd.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theater Empty Re: Theater

Bericht  rapa nui vr 21 okt 2011 - 10:00

En hoe kom ik op dit onderwerp. Ik ga komende week naar Soap, had paar maanden terug al kaartjes gekocht maar eigenlijk geen idee wat het nu weer was, alleen iets met badkuipen op het podium. Maar ziet er wel leuk en smakelijk uit. Twijfel alleen nog of dit een hele show leuk blijft.



rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theater Empty Re: Theater

Bericht  Kamperseboekenwurm vr 21 okt 2011 - 10:02

Wij (mijn vriend en ik) zijn net terug uit het theater, we hebben een try-out show van de nieuwe show van Erik van Muiswinkel gezien. Was de eerste keer dat ik naar deze cabaratier ging, maar het was een heerlijke show!

De rest van het seizoen gaan we nog naar het theater voor Sara Kroos, een comedy met Jon van Eerd, een gospelshow rondom Kerstmis, de musical Oorlogswinter en Tijl Beckand.

Vind het echt heerlijk om een avondje naar het theater te gaan!

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theater Empty Re: Theater

Bericht  Salander vr 21 okt 2011 - 10:04

Ik wil dit seizoen naar Kantje Boord met Jon van Eerd en Oorlogswinter lijkt me ook mooi.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Theater Empty Re: Theater

Bericht  Kamperseboekenwurm vr 21 okt 2011 - 10:06

Salander schreef:Ik wil dit seizoen naar Kantje Boord met Jon van Eerd en Oorlogswinter lijkt me ook mooi.

Ik heb voor beide theatervoorstellingen kaartjes, dus ik ben ook erg benieuwd!

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theater Empty Re: Theater

Bericht  rapa nui vr 21 okt 2011 - 10:11

Oh, ik vind het ook heerlijk om een avond naar het theater te gaan, probeer dit dan ook regelmatig te doen. Best laatst naar de Cabaret Try out week geweest zonder dat je wist waar je naar toe ging. Had dan ook nog nooit van Vincent Geers gehoord. Maar was wel leuk, hij had er duidelijk zelf plezier in maar was nog wel echt een try out.

Ik ga in november nog naar de Ashton Brothers. Weet ik ook nog niet precies wat ik daar van moet verwachten. Ik sprak laatst iemand die er erg enthousiast over was. Is iemand er al naar toe geweest?

rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theater Empty Re: Theater

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum