Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blij-topic!

+5
Kowalski
Siamsa
Pompoen
Marin
Bazinga
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Blij-topic! - Pagina 2 Empty Re: Blij-topic!

Bericht  Poubelle di 9 okt 2012 - 10:23

Tris schreef:Hellingproef KAN gevraagd worden, maar telt niet meer mee he? Scheelt dat iets? Naar mijn weten kan er op een examen gevraagd worden om de Stop-opdracht (da's een eitje) de Parkeer-opdracht (Achteruit fileparkeren is meest voorkomend) en Omkeer-opdracht en da's gewoon om je heen kijken, slippende koppeling en gebruik maken van je omgeving! Verder heb ik nog nooit gehoord dat iemand de snelweg op moet, een examen duurt toch maar 30 minuten?

Ik zou trouwens nooit een TTT doen, mijn instructeur (= ook m'n oom, trouwens, dus ik vertrouw 'm blind) zegt dat 't min of meer geldklopperij is, van 't CBR. De rijschool waar hij nu werkt, heeft 't dan ook niet automatisch in 't pakket, hij had 's een grietje dat het wel graag wilde dus hij vroeg 't voor haar aan. Ze kreeg een waslijst aan dingen die fout waren, maar deed daarna, op 't examen NIKS anders, maar was wel geslaagd laughcry Voordeel van de TTT is wel, als je dan succesvol je Parkeer-opdracht hebt volbracht, dan telt die wel mee op je examen.

Hoeveel uren heb je tot nu toe gehad dan? Ik ben nog steeds blij met m'n pakket Yes Kostte me wel 1400,- maar dat valt me nog mee, als ik andere getallen hoor!

Ik heb met m'n examen over de snelweg moeten rijden hoor, en ik hoor het van meer mensen!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin di 9 okt 2012 - 10:23

Atelier Madame schreef:
Marin schreef:Volgens mij kan ik het prima maar ik heb geen idee hoe het moet. Heb jij het wel goed geleerd, AM?

Jup heel goed geleerd, heel theoretisch juist, precies de punten meten wanneer je moet insturen en terug moet draaien. Em dan moest ik het ook intekenen.
Er staan op YouTube hele goede duidelijke filmpjes Van trouwens! Nu doe ik het overigens keer op gevoel.

JA kijk, dát wil ik weten! Nou, dan ga ik het via YouTube wel opzoeken, ik móet dat gewoon weten, anders ga ik altijd twijfelen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  TukTuk di 9 okt 2012 - 10:24

Pixie schreef:
Tris schreef:Hellingproef KAN gevraagd worden, maar telt niet meer mee he? Scheelt dat iets? Naar mijn weten kan er op een examen gevraagd worden om de Stop-opdracht (da's een eitje) de Parkeer-opdracht (Achteruit fileparkeren is meest voorkomend) en Omkeer-opdracht en da's gewoon om je heen kijken, slippende koppeling en gebruik maken van je omgeving! Verder heb ik nog nooit gehoord dat iemand de snelweg op moet, een examen duurt toch maar 30 minuten?

Ik zou trouwens nooit een TTT doen, mijn instructeur (= ook m'n oom, trouwens, dus ik vertrouw 'm blind) zegt dat 't min of meer geldklopperij is, van 't CBR. De rijschool waar hij nu werkt, heeft 't dan ook niet automatisch in 't pakket, hij had 's een grietje dat het wel graag wilde dus hij vroeg 't voor haar aan. Ze kreeg een waslijst aan dingen die fout waren, maar deed daarna, op 't examen NIKS anders, maar was wel geslaagd laughcry Voordeel van de TTT is wel, als je dan succesvol je Parkeer-opdracht hebt volbracht, dan telt die wel mee op je examen.

Hoeveel uren heb je tot nu toe gehad dan? Ik ben nog steeds blij met m'n pakket Yes Kostte me wel 1400,- maar dat valt me nog mee, als ik andere getallen hoor!

Ik heb met m'n examen over de snelweg moeten rijden hoor, en ik hoor het van meer mensen!

Ik ook hoor! Niet ver, moest 1 of 2 afslagen verder er weer af, maar toch smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga di 9 okt 2012 - 10:25

Maar met 130km? Waar in godsnaam? :p 't Stukje snelweg dat ik moet rijden rondom 't CBR is met 70 km per uur en heeft te maken met 't invoegen, niet 't snelle rijden.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Marin di 9 okt 2012 - 10:26

Meestal rijd ik ook 100 op de snelweg hoor, dat is het grootste stuk rondom Den Haag sowieso.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Atelier Madame di 9 okt 2012 - 10:29

130 rijdt je alleen in de achterhoek en Drenthe :p

Ik heb rondom Utrecht ook alleen 100 gereden.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Bazinga di 9 okt 2012 - 10:32

Dan verhuis ik naar de Achterhoek I love you Ik vind hard rijden zoooo cool, ben vanavond stiekem met 120 door de tunnel gegaan, ghehe.. Voelt zo goed! :p
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame di 9 okt 2012 - 10:33

Jaa 130 rijden is fijn, alleen niet voor je portemonnee: veel meer benzine
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  TukTuk di 9 okt 2012 - 10:34

Marin schreef:Meestal rijd ik ook 100 op de snelweg hoor, dat is het grootste stuk rondom Den Haag sowieso.

Ja maar als je er wel 120 mag rijden, dan moet je dat op je examen ook doen, als je dan 100 gaat rijden dan krijg je er geheid iets over te horen :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Bazinga di 9 okt 2012 - 10:35

Atelier Madame schreef:Jaa 130 rijden is fijn, alleen niet voor je portemonnee: veel meer benzine

Dan zal ik zolang ik in m'n les auto zit, zo hard mogelijk rijden Cool

En zodra ik in een eigen Twingo of ander klein koekblikje zit, rustig doorkachelen...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 9 okt 2012 - 10:40

AngelNyn schreef:
Marin schreef:Meestal rijd ik ook 100 op de snelweg hoor, dat is het grootste stuk rondom Den Haag sowieso.

Ja maar als je er wel 120 mag rijden, dan moet je dat op je examen ook doen, als je dan 100 gaat rijden dan krijg je er geheid iets over te horen :P

Hahaha ja duh. smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk di 9 okt 2012 - 11:24

Marin schreef:
AngelNyn schreef:

Hahaha ja duh. smile

Heb denk ik je post verkeerd begrepen dan :P Dacht dat je voornamelijk 100 op snelwegen reed, ongeacht of het nou 120 of 100 was.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 9 okt 2012 - 20:21

Haha geeft niets.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush di 9 okt 2012 - 20:23

Ik hoefde met m`n examen niet op de snelweg, maar het is wel gebruikelijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: