Hoe kan je waterproof mascara goed verwijderen?
+3
Blond
Mamsie
MiKa
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe kan je waterproof mascara goed verwijderen?
Wie weet dat?
Ik heb van die schoonmaakdoekjes voor je gezicht, maar moet dan heel hard boenen wil ik de mascara eraf krijgen.
Onder de douche laat het na een dikke 5 minuten ook wel los, maar er moet toch ook een of ander reinigingsmiddel/doekje zijn om het gewoon savonds te verwijderen?
Wat gebruiken jullie?
Ik heb van die schoonmaakdoekjes voor je gezicht, maar moet dan heel hard boenen wil ik de mascara eraf krijgen.
Onder de douche laat het na een dikke 5 minuten ook wel los, maar er moet toch ook een of ander reinigingsmiddel/doekje zijn om het gewoon savonds te verwijderen?
Wat gebruiken jullie?
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe kan je waterproof mascara goed verwijderen?
Ik gebruik daarvoor louis widmer make up remover. kost 9 euro nogwat bij de DA ( als ze t merk heben )
Niks geen geboen of prikkende ogen.
Al is die van loreal met die 2 lagen ook fijn.
Niks geen geboen of prikkende ogen.
Al is die van loreal met die 2 lagen ook fijn.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gebruik een oogmake-up remover van Estee Lauder. Heel fijn, ik heb hem gratis gekregen bij mijn mascara. Wel erg duur om "gewoon" te kopen.
Die van L'oreal met twee lagen is idd ook erg fijn. Zorg iig dat je remover speciaal voor oog make-up hebt. En niet de pads van de etos. De lotion variant werkt slecht bij waterproof make-up, en van de olie variant krijg je een waas over je ogen waardoor je de eerste komende 10 minuten niets ziet.
Die van L'oreal met twee lagen is idd ook erg fijn. Zorg iig dat je remover speciaal voor oog make-up hebt. En niet de pads van de etos. De lotion variant werkt slecht bij waterproof make-up, en van de olie variant krijg je een waas over je ogen waardoor je de eerste komende 10 minuten niets ziet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Louis Widmer zoals Mamsie al zei, die vind ik ook erg goed maar helaas verkopen ze die niet overal bij mij in de buurt. Dus koop ik die van de Rituals. Heel fijn ook!
Gast- Gast
meestal met reinigingsspul van hema of nivea oid. Als ik niks vor handen heb of het lukt niet helemaal gebruik ik een beetje babyolie
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ik gebruik geen waterproof mascara meer.. Mijn wimpers vallen er van uit
Gast- Gast
Ik gebruik altijd reinigingsdoekjes van Nivea.. Paar keer er over heen wrijven en het is weg; ideaal!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Mijn wimpers sterven af van waterproof mascara en aangezien ik niet dagelijks in janken uitbarst is 'gewone' mascara goed genoeg..
Gast- Gast
Dat heb ik ook, mijne vallen altijd uit._Donnaa schreef:Mijn wimpers sterven af van waterproof mascara en aangezien ik niet dagelijks in janken uitbarst is 'gewone' mascara goed genoeg..
Ik gebruik zelf gewoon mijn facewash als remover, maar gebruik dus geen waterproof mascara.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Die remover van de Body Shop haalt het ook goed weg.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: