Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik nou zo een zeur?

+9
Teddyaapje
Bazinga
Aziraphale
Elliot
Shisha
Jits
Cow
bolus26
smurfie
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ben ik nou zo een zeur? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik nou zo een zeur?

Bericht  Inge wo 24 okt 2012 - 1:39

Ik zou ook not amused zijn.
Snap niet dat mensen dat doet, als je dit doet omdat je denkt dat het een zwervertje is zou ik nog kunnen denken oke lief. Maar je hebt duidelijk aangegeven dat de kat van jou is dus zouden ze je kat niet binnen mogen laten.

Dit is wel oa een reden waarom onze katten niet buiten ons huis / tuin komen

Doet mij denken aan toen ik nog op de basisschool zat, mijn oma had een kat in huis genomen (oa speciaal voor mij omdat ik er thuis geen mocht), dus elke dag na school ging ik naar oma en de kat toe. Na een tijd bleef de kat vaker weg en kwam mijn oma er achter dat mensen een straat verder op de kat in huis gehaald hadden. huilend heb ik daar aan de deur gestaan of ze mij mijn kat wilde teruggeven, de deur werd gewoon voor mijn neus dicht gesmeten.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo een zeur? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik nou zo een zeur?

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 2:18

De oma van mijn vriend heeft ook een pleegkat. Zo noemt ze hem. Die laat ze ook binnen als hij voor het raam staat. Ze haalt zelfs blikvoer voor hem, en snoepjes.. ik heb al een paar keer gezegd dat ze dat niet moet doen, maar ze ziet er echt geen kwaad in. Ze laat de kat ook 's nachts binnen en dan slaapt ie bij haar. Ze is heel lief voor de kat, ze koopt ook echt speciaal dingen voor hem maar het gaat er bij haar gewoon niet in dat de eigenaar misschien niet zo blij mee is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo een zeur? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik nou zo een zeur?

Bericht  Minx wo 24 okt 2012 - 2:37

Bij mijn buren een iets andere situatie, kat van de achterburen zit regelmatig bij de buren. Buren hebben kat eigenlijk alleen wat aandacht gegeven. Het probleem zit daar dat de kat de kinderen te druk vind en daar voor vlucht. Het is namelijk een enorme kroelkat en ze zat echt altijd op het dak als de kinderen wakker waren. Op de momenten dat ze sliepen kwam kat pas van het dak. Het kan dus wel dat katten zelf kiezen maar in dit geval is het gewoon diefstal.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo een zeur? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik nou zo een zeur?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum