Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opgezette pijnlijke klieren in nek

4 plaatsers

Ga naar beneden

Opgezette pijnlijke klieren in nek Empty Opgezette pijnlijke klieren in nek

Bericht  claudiaveronique di 1 feb 2011 - 22:58

Ik lig sinds maandagavond met griep in bed, maar ik werd vanochtend wakker en alle klieren in mijn nek zijn helemaal opgezet en doen pijn. Iemand enig idee of ik hiermee naar de huisarts moet of dat het gewoon met de griep te maken heeft?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opgezette pijnlijke klieren in nek Empty Re: Opgezette pijnlijke klieren in nek

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 22:59

Ik heb dat elke dag, als reactie van mijn lichaam omdat ik moe ben of teveel heb gedaan.

Het kan geen kwaad verder, het geeft aan dat er iets in je lichaam is, waar je lichaam tegen aan het werken is, zoals de griep. Mijn vriend had vorige week zware griep en die had het ook, en die bleek daarbij keel-ontsteking te hebben waardoor de klieren opgezet waren. In de gaten houden of het niet erger wordt en echt veel pijn gaat doen, maar het betekent wel dat je lichaam bezig is om je beter te gaan maken!

Gast
Gast

Bericht  Blond di 1 feb 2011 - 22:59

Meestal is dit vanwege de griep. Je kan natuurlijk voor de zekerheid langs de huisarts, maar ik denk niet dat hij je een andere tip geeft dan uitzieken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:02

_Chance schreef:Meestal is dit vanwege de griep. Je kan natuurlijk voor de zekerheid langs de huisarts, maar ik denk niet dat hij je een andere tip geeft dan uitzieken.

Ik weet niet of dat nog steeds zo is, maar toen de griep zo ontzettend heerste (ook mexicaans) mocht je niet eens bij de huisarts langskomen, omdat het een kwestie van heel goed uitzieken is..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:07

Ik heb het meestal als ik keelontsteking krijg.
Of zoals Isabella als ik heel erg moe ben en eigenlijk gewoon teveel hooi op mijn vork genomen heb...

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes di 1 feb 2011 - 23:10

Is je nek verder niet dik of opgezwollen? Ik heb namelijk heel vaak een klier ontsteking gehad, dat doet bij mij geen pijn maar geeft een heel vervelend zeurderig gevoel en druk op mijn oren, ik kreeg dat meteen antibiotica voor van de huisarts. Terwijl zij meestal zegt dat het lichaam het zelf op moet lossen.

Als dat verder niet zo is dan zou ik het gewoon nog even aankijken en als je twijfelt kan je altijd de assistente nog om advies vragen!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jezzie di 1 feb 2011 - 23:15

Ik had dat laatst ook, maar de volgende dag was het al een stuk minder en de dag erna was het over. Dus zal wel stres geweest zijn ofzo.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  claudiaveronique di 1 feb 2011 - 23:31

Dank voor de reacties meiden. Ik vind het heel moeilijk om mij ziek te melden (ik heb altijd het gevoel dat ik mijn collega's ermee opzadel) maar het ging gister gewoon echt niet tja en nu zit er niks anders op dan gewoon uitzieken. Ik heb inderdaad ook die druk achter mijn oren en hoofdpijn. Nou ja hoop gewoon dat ik snel opgeknapt ben, niks aan zo alleen thuis.
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud