Wat betaal jij voor de kapper?
+28
Japie
Lenthe
Chocolate Cookie
Pancake
Poubelle
SuperGrover
smurfie
Rouxxxe
Bay
Floor
Linnie1985
Vanilla Queen
loura
Snoes
Ibbeltje
kajaka88
Jeanette
Fearie
girli
Raindrop
Monte
Caramba
Lonely Goatherd
Ringling
RioolSpook
SoGood
Nathalie
Jerry
32 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat betaal jij voor de kapper?
60 euro voor wassen,knippen &kleuren wat ik goedkoop vind. Ik heb ook wel eens voor hetzelfde 120 euro betaald.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Zo rond de 25 euro voor wassen, knippen en föhnen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
22,50 voor knippen, drogen en in model brengen. Wassen doe ik altijd gewoon thuis voor ik heen ga.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Mijn kapper is volgens mij 12 euro, of 12,50 voor knippen. Dat is gewoon een kapperszaak, geen thuiskapper. Het maakt heel erg uit waar je woont, in Utrecht betaal je echt makkelijk het dubbele of driedubbele.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Beunprijzen. Daar blijft wit bijna niks van over.loura schreef:Zo heej dat is echt goedkoop!Anniej_S schreef:7,50 (thuis kapster)
Gast- Gast
Forumster schreef:Beunprijzen. Daar blijft wit bijna niks van over.loura schreef:Zo heej dat is echt goedkoop!Anniej_S schreef:7,50 (thuis kapster)
Ja dat snap ik maar dan nog vind ik 7,5 erg goedkoop. Ik ben zelf begonnen met 10 en dat is toch alweer bijna 10 jaar geleden;)
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
€67,50 voor knippen en kleuren.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
.
Laatst aangepast door Yasmin op ma 8 okt 2012 - 5:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik betaal echt gruwelijk veel geld voor een bezoek aan de kapper, 60 euro voor wassen, knippen en föhnen. Ik ben wel ontzettend tevreden over deze kapper en ik ga gelukkig ook maar 2 keer per jaar.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
€15,-. Ik ga ook naar Brainwash en laat daar ook wel eens mijn haar kleuren Dan zou ik als ik knip (was en föhnen) en kleurspoeling neem €30,- kwijt zijn.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
€ 19,- voor knippen.
Ik was het altijd zelf vlak voordat ik naar de kapper ga. Ik vind het onzin om daarvoor te betalen. Ook het fohnen vind ik vaak overbodig, aangezien de kapster vaak zo extreem fohnt, dat het lijkt alsof ik 3 kwartier door een storm heb gefietst.
Ik was het altijd zelf vlak voordat ik naar de kapper ga. Ik vind het onzin om daarvoor te betalen. Ook het fohnen vind ik vaak overbodig, aangezien de kapster vaak zo extreem fohnt, dat het lijkt alsof ik 3 kwartier door een storm heb gefietst.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Ik betaal 10 euro bij de thuis kapster.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
.
Laatst aangepast door Yasmin op ma 8 okt 2012 - 5:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
25,- voor wassen, knippen en in model föhnen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Voor alleen knippen betaal ik € 18,50. Wassen kost € 5,80 extra. Wat ik dan wel raar vind is dat je bij onze kapper voor een combi van wassen/knippen/fohnen € 42,50 betaalt.. Dat houdt dus in dat het fohnen € 18,20 kost Is hopelijk een foutje op de website..
Gast- Gast
Tientje! En dan komt ze ook nog eens bij me thuis
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Als ik echt naar de kapper ga dan betaal ik 32,50 voor wassen, knippen en fohnen. 70 als ik het 1 kleur laat verfen, 100 of meer als ik er nog highlights oid in wil. Een vriendin van mijn schoonmoeder (die bij de kapper werkt waar ik altijd heen ga haha) knipt me ook wel eens thuis voor een 10tje. Maar dat is even snel de puntjes.
Gast- Gast
Zelda schreef:15 euro, ik ga meestal naar Brainwash.
Ik ook. Ik heb lang haar, waar weinig aan mis kan gaan. Ik heb een keer highlights laten zetten bij Brainwash, dat was geen succes. Maar ook bij Cosmo hebben ze me ooit voor 80 euro behoorlijk verknipt en lelijk gekleurd (had met klem gezegd dat ik absoluut geen paars wilde (dat was toen in) maar dat het goudbruin moest worden, stond ik buiten met een heel donkerbruinpaarse pluizige haardos met de korte pony).
Ik heb wel het idee dat het niveau van Brainwash kapsters nogal verschilt. Ik ging eerder wel eens bij ons in het dorp, na de mislukte highlights ging ik een dorp verder en daar werd me verteld dat er veel dames uit mijn dorp daar kwamen omdat ze klachten hadden over de Brainwash bij ons in het dorp. Nu ga ik altijd bij die andere en daar knippen ze prima. Laatst was mijn pony erg netjes gedaan, ging ik een week of 3 later terug om mijn pony bij te laten knippen, deed ze het gratis. Dat vind ik fijne service.
Ik koop er ook mijn Nioxin haarproducten en daar kreeg ik laatst een bon bij voor een gratis hoofdhuidbehandeling, dus die ga ik binennkort ook maar eens uittesten.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
loura schreef:Zo heej dat is echt goedkoop!Anniej_S schreef:7,50 (thuis kapster)
Voor dat geld kan ik mijn haren laten verfen met echte kappersverf etc,maar haal het vaak zelf van de kruidvat omdat me die goed bevallen.
heb ooit permanent laten zetten, vond het beter als de kapsalon hier, en betaalde toen 15,- .
Gast- Gast
Wassen, knippen en drogen €15,- en verfen €30,- voor lang haar en uitgroei bijwerken €20,- (doe om en om, zo blijft de kleur mooi). Vind haar heel goedkoop en ze is ook echt goed!
Gast- Gast
Vandaag nog geknipt en gekleurd voor 29,50
Door mijn oude buurmeisje, gewoon kapster als beroep, en 's avonds werkt ze extra bij. Super blij mee, ben een keertje bij haar geweest in de salon waar ze werkt (kon toen niet anders) en was voor hetelfde 60 euro kwijt!
Door mijn oude buurmeisje, gewoon kapster als beroep, en 's avonds werkt ze extra bij. Super blij mee, ben een keertje bij haar geweest in de salon waar ze werkt (kon toen niet anders) en was voor hetelfde 60 euro kwijt!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel betaal jij voor de kapper?
» Wat betalen jullie voor de kapper?
» Wat betaal jij gemiddeld voor..
» Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?
» Kapper, voor of na vakantie
» Wat betalen jullie voor de kapper?
» Wat betaal jij gemiddeld voor..
» Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?
» Kapper, voor of na vakantie
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: