Goedemorgen Vrijdag!
+6
Lilypie
Mom-Of-3
slaatje
Snoes
Zonnetje
Ibbeltje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen Vrijdag!
Goedemorgen,
Bijna weekend! Nog 1 dag werken en vandaag verder niks meer op de planning daarna.
Fijne dag!
Bijna weekend! Nog 1 dag werken en vandaag verder niks meer op de planning daarna.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Goedemorgen Vrijdag!
Ik werk vandaag ook de hele dag van 8.15 uur tot ongeveer 16.30 uur en dan lekker weekend! Vanavond The voice kijken en wat lezen.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik ben al 1,5 uur aan het werk. Nog 2,5 uur te gaan, ik heb een halve dag vrij vandaag. Als ik thuis ben, ga ik nog wat schilderen en de benedenverdieping poetsen. Verder lekker relaxen vandaag.
Fijne dag allemaal!
Ik ben al 1,5 uur aan het werk. Nog 2,5 uur te gaan, ik heb een halve dag vrij vandaag. Als ik thuis ben, ga ik nog wat schilderen en de benedenverdieping poetsen. Verder lekker relaxen vandaag.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen dames,
Werze voor jullie.
Wij zijn gister vanwege vermoeidheid om half 10 al gaan slapen. Heerlijk, maar om half 8 was ik wel uitgeslapen. Nu voel ik constant licht getrap in mijn buik. Volgens mij wil mjn zoon me laten weten dat ik het ook niet moet flikken weer te gaan slapen
Ik heb vandaag weinig plannen. Ik ben wat verkouden, ga straks even wat boodschappen halen als lief thuis is. Gister hebben we bij de Ikea een nieuwe kast gekocht voor op de babykamer, die gaat hij vanavond in elkaar zetten. En daarna lekker samen op de bank, the voice kijken.
Fijne dag en fijn weekend allemaal.
Werze voor jullie.
Wij zijn gister vanwege vermoeidheid om half 10 al gaan slapen. Heerlijk, maar om half 8 was ik wel uitgeslapen. Nu voel ik constant licht getrap in mijn buik. Volgens mij wil mjn zoon me laten weten dat ik het ook niet moet flikken weer te gaan slapen
Ik heb vandaag weinig plannen. Ik ben wat verkouden, ga straks even wat boodschappen halen als lief thuis is. Gister hebben we bij de Ikea een nieuwe kast gekocht voor op de babykamer, die gaat hij vanavond in elkaar zetten. En daarna lekker samen op de bank, the voice kijken.
Fijne dag en fijn weekend allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Snoes schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Oh lekker een halve dag op de vrijdag. Ik mag tot half 7
Schilder ze en poets ze vandaag
Zonnetje werk ze en een fijne avond met de voice en lezen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Mogguh,
Hier waren de kinderen alweer vroeg wakker. Die liggen nu bij me in bed tv te kijken en ik wil nog slapen. Helaas nog geen weekend voor mij, maar het hele weekend werken.
Eerst vanavond nog van 15.30-22.30 en morgen weer om 7.00 beginnen.
Fijne dag allemaal!
Hier waren de kinderen alweer vroeg wakker. Die liggen nu bij me in bed tv te kijken en ik wil nog slapen. Helaas nog geen weekend voor mij, maar het hele weekend werken.
Eerst vanavond nog van 15.30-22.30 en morgen weer om 7.00 beginnen.
Fijne dag allemaal!
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Goedemorgen,
Vandaag weer niks doen ben al vanaf woensdag ziek..
Gaat nu gelukkig weer de betere kant op.
Iedereen fijne dag vandaag.
Vandaag weer niks doen ben al vanaf woensdag ziek..
Gaat nu gelukkig weer de betere kant op.
Iedereen fijne dag vandaag.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Goedemorgen,
Ik wilde vandaag naar de stad gaan maar plannen gewijzigd. Het is zo herfstachtig ... Daarom maar wat strijken en opruimen.
Ik wilde vandaag naar de stad gaan maar plannen gewijzigd. Het is zo herfstachtig ... Daarom maar wat strijken en opruimen.
Gast- Gast
Ik heb vakantie Geheel onverwachts en daardoor nog leuk! Gister nog even snel een ticket naar de zon geboekt. Ik ga zo lekker naar de stad, boekje kopen over m'n vakantiebestemming en dan in m'n favoriete koffietentje koffie drinken, taartjes eten en boekje lezen!
Daarna nog wat laatste reisspullen kopen, tas inpakken, zenuwachtig zijn en richting Schiphol!
Daarna nog wat laatste reisspullen kopen, tas inpakken, zenuwachtig zijn en richting Schiphol!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Wat leuk Feline, waar gaat de reis heen? Veel plezier in ieder geval!
Ik ben heerlijk vrij vandaag. Mijn beddengoed zit in de was, als dat klaar is even mijn bed opmaken en daarna heerlijk boekje lezen/tv kijken/ op de iPad op de bank!!
Fijne dag!
Ik ben heerlijk vrij vandaag. Mijn beddengoed zit in de was, als dat klaar is even mijn bed opmaken en daarna heerlijk boekje lezen/tv kijken/ op de iPad op de bank!!
Fijne dag!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Cuba Jij ook veel plezier op je vrije dag!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Goedemorgen,
Ben al een mooi tijdje van bed af. Vriend heeft vandaag vrij, maar is met de cv-ketel bezig. Zitten thuis in de rotzooi en zonder water, verwarming werkt dus ook niet nu. Begin het daarom ook kouder te krijgen.
Zwager is hem aan het helpen.
Heb de hele dag vrij, maar ga vannacht de nacht in.
Weet niet wat de ik de rest van de dag ga doen.
Fijne dag iedereen.
Ben al een mooi tijdje van bed af. Vriend heeft vandaag vrij, maar is met de cv-ketel bezig. Zitten thuis in de rotzooi en zonder water, verwarming werkt dus ook niet nu. Begin het daarom ook kouder te krijgen.
Zwager is hem aan het helpen.
Heb de hele dag vrij, maar ga vannacht de nacht in.
Weet niet wat de ik de rest van de dag ga doen.
Fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Heel veel plezier in Cuba, Feline!
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk uitgeslapen vandaag, want ik ben vrij!
Nog even aan school werken nu, en in de namiddag even de stad in met een vriendin.
Voor vanavond staat helaas weer schoolwerk op de agenda..
Fijne dag allemaal!
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk uitgeslapen vandaag, want ik ben vrij!
Nog even aan school werken nu, en in de namiddag even de stad in met een vriendin.
Voor vanavond staat helaas weer schoolwerk op de agenda..
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!