Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen vrijdag!

+7
Lune
Oasis
Pompoen
Suus
Lotus
Cheesegirl
Lady4
11 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Lady4 do 17 nov 2011 - 18:39

Lekker geslapen allemaal? En wat zijn de plannen voor vandaag?

Ik heb mijn eerste nachtdienst er bijna opzitten. Een lekker rustig nachtje met ook nog wat actie, dus daar kan ik vandaag vast wel goed op slapen. Vanavond heb ik (nog) geen plannen, behalve mijn tweede nachtdienst.

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Cheesegirl do 17 nov 2011 - 18:42

Goedemorgen,

Ik heb wel lekker geslapen, beetje kort alleen.
Ik moet zo werken tot 1300 uur. Vanavond heb ik een feestje op mijn vaders werk omdat hij 25 jaar in dienst is. We zijn pas rond 01.30 uur terug, dus dan niets meer doen! Laughing

Fijne dag allemaal
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 19:08

Ik ga zo ook werken. Vanmiddag de rapporten van de kinderen afmaken en nog even bij m'n moeder kijken. Dan ga ik thuis eten met m'n vriend en vanavond heb ik nog geen plannen.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 19:09

Goedemorgen!

Laatste dag werken deze week, ein-de-lijk.. Vanavond naar mn ouders en daarna heerlijk slapen & uitslapen, ben moe! Ben niet gewend om 5 dagen te werken :P

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 20:00

Goedemorgen!
Hier heerlijk geslapen, Amé ook de hele nacht weer eindelijk doorgeslapen in haar eigen bed!
Lise gaat zo naar school met de buren mee, dus ik hoef nog niet aan te kleden enzo.
Ga zo eerst Amé uitgebreid schrobben in bad, want het is een snottebel! Mas ligt nog steeds te slapen, dus ik zie wel hoe laat hij wakker is.
Vanmiddag even boodschappen doen en wat schoenkadootjes halen, want ze mogen hun schoen weer zetten vanavond.
Lise had gister in een kast al een kado van Mas gevonden, dus die krijgt hij dan maar met zijn verjaardag! Dat was wel balen.
Fijne dag all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 20:04

Ik heb vandaag weer mijn geliefde ahum vergaderdag van 9 tot 5.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Lotus do 17 nov 2011 - 20:06

Goedemorgen,

Ik heb lekker geslapen. Was daar ook hard aan toe. Voel me nu erg rot. Ik zit met mijn gedachten bij een jaar geleden, ik zie tegen de drukte in het weekend op, ik heb gemengde gevoelens over mijn behandeling.
Straks maar even naar ZieZo. Al weet ik niet goed wat ik daar te zoeken heb vandaag. Ga nog maar proberen wat met een vriendin af te spreken, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Suus do 17 nov 2011 - 20:35

Goedemorgen!
Vandaag een dagje cursus en daarna gezellig een weekendje weg met vrienden, zin in!
Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Pompoen do 17 nov 2011 - 21:12

Goedemorgen,

ik had een onrustig nachtje. Ik had een soort van nachtmerrie, niet dat ik gillend wakker werd, maar 't was heel spannend en niet leuk (meer weet ik niet meer!) en ik werd wakker met de gedachte: 'Pfff wat is het warm, ik moet echt die electrische deken uit zetten!'. Maar die was dus helemaal niet aan haha! Daarna viel ik weer in slaap en heb ik die droom nog verder gedroomd waar ik later weer wakker van werd. Bah!

Straks naar de fysio, ik ben er een beetje bang voor. Ze heeft me dinsdag behandeld en dat was geloof ik een beetje het laatste wat ze wilde proberen maar dan moest het dus wel helpen... ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel van gemerkt heb. Het liefst wil ik zeggen dat het wél helpt, maar ik kan toch niet liegen dus zal wel eerlijk zijn. En ik hóóp écht dat ze nog verder wil met trainen want ik kan het op zich goed gebruiken, al word mijn heup er niet beter van.

Vanavond komt een stel vriendinnen pannenkoeken bakken en eten dus ik ga daar vanmiddag boodschappen voor doen en een beetje voorbereiden. Word vast heel gezellig, alleen word het waarschijnlijk niet laat, er waren een paar die vroeg weg wilden. Nou ja misschien blijven de anderen wel hangen. 2 vriendinnen komen wat eerder om te helpen voorbereiden. Ik heb gezegd dat ik alles in huis haal en voor wil bereiden maar dat de anderen de rest mogen doen, dus als het goed is word er vanavond voor me gebakken :-D. Ik eet overigens geen zoetigheid meer dus dat worden hartige pannenkoeken. Laatste keer beviel dat best goed. En ik denk dat appelpannenkoeken met zoete appels ook heerlijk zijn zonder suiker dus daar ga ik ook voor zorgen!

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 21:22

Goedemorgen!

Gelukkig voor de wekker wakker geworden want die stond blijkbaar niet helemaal goed, veel te laat zelfs.
Ik heb straks, eind van de ochtend, een interview met een bedrijf voor een nieuw studieproject en daarna de middag heerlijk vrij.

Fijne dag iedereen... bijna weeeeeeekend! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Oasis do 17 nov 2011 - 21:23

Goedemorgen,

Heb goed geslapen maar ben nog echt enorm moe.
Vandaag naar school en misschien nog langs stage, ligt een beetje aan hoe het loopt.

En daarna.. weekend!
Morgen komt mijn vriend eindelijk weer thuis na 2,5 weggeweest te zijn cheers
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Lune do 17 nov 2011 - 21:40

Goedemorgen, vandaag nog 1 dagje thuis i.v.m mijn rug. Het gaat al een stuk beter, dus hoop straks even een klein rondje buiten te kunnen lopen om te "testen" of dat ook echt zo is.
Vanmiddag wil ik even wat dingen voor mijn werk thuis afmaken, ben ik toch even bezig. En dan is het weer weekend!

Fijne dag allemaal!
Lune
Lune
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 26
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Makamba do 17 nov 2011 - 21:59

Goedemorgen,

Heb (redelijk) goed geslapen! Alle stress kost me op het moment zoveel energie dat ik aan het einde van de dag gewoon zo op ben dat slapen enigsinds wel lukt. Heb vanmorgen mijn meisje naar de PSZ gebracht en die ga ik straks weer ophalen. Daarna gaan we nog een beetje rommelen en huis en samen cakjes bakken en die versieren. Straks nog koken en samen met haar eten. Voor vanvond heb ik geen plannen, denk dat ik dan weer uitgeput op de bank eindig en gewoon lekker tv ga kijken en hier een beetje rond hangen. smile

Iedereen die nog moet werken/aan het werk is, werk ze!

@ All, fijn weekend alvast! hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Esperanza do 17 nov 2011 - 22:28

Goedemorgen!

Ik ben al weer een poosje wakker, en heb niet echt lekker geslapen, heel onrustig. Ik zou vanavond naar een vriendin gaan, maar er is een overlijden in haar familie dus dat gaat niet door. Verder heb ik niet echt plannen.

Fijne dag allemaal!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  _*Blondgirl*_ do 17 nov 2011 - 23:53

Goedemorgen! (nog net...)

Ik heb niet zo heel lekker geslapen...veel wakker geweest door last van m'n maag/darmen. Ging gisteravond al met maagkrampen naar bed Sad Heb gisteravond een maaltijdsalade gegeten die waarschijnlijk niet helemaal lekker gevallen is...

Vandaag gelukkig wel lekker vrij. Zou een rondje gaan hardlopen, maar voel me nog niet helemaal lekker dus dat sla ik even over. Morgen maar weer proberen dan.

Straks boodschappen doen en een beetje rommelen in huis..... Lekker rustig dagje dus :-)

Fijne dag allemaal!
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  PluDan vr 18 nov 2011 - 0:24

Goedemiddag smile .
Ik heb heerlijk geslapen vannacht en een beetje uitgeslapen vanmorgen.
Heb al wat dingen in huis gedaan en net lekker gedouched.
Straks moet ik nog werken tot vanavond 20.30. Dan heb ik lekker weekend.
Fijne dag nog allemaal.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum