Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen vrijdag!

+4
banjer49
Caramba
Middleme
Esperanza
8 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Esperanza do 29 dec 2011 - 20:36

Jeej de laatste dag voor het weekend is voor mij aangebroken!
Vandaag nog een dagje werken, gelukkig een uurtje korter omdat het zo rustig is. Ik was vanacht al met m'n werk bezig. Ik droomde dat ik naar m'n werk toe wilde, maar eerst was de bus te laat , toen zat ik ineens in de verkeerde bus, toen werden we in de middle of nowhere eruit gezet en op m'n werk ben ik nooit aangekomen haha. Vanavond heb ik geen plannen en eigenlijk vind ik dat wel jammer omdat ik wel zin heb om iets te gaan doen, maar ik denk dat een avondje rust me ook wel goed zou doen.

Een hele fijne dag allemaal!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Middleme do 29 dec 2011 - 20:40

Werkze Esperanza!

Ik ga vandaag niet heel veel doen: beetje schoolwerk. Wil ook ff blemetje voor mn schoonmoeder halen, die is jarig vandaag. Vanavond met mn vriend baar de stad en ff bakkie doen bij hun.

Fijne dag!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 20:41

Goedemorgen!

Ik heb al weekend en ga zometeen voor het eerst alleen kleren voor mezelf kopen Embarassed
Heb er zin in!

Werkze, Esperanza!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Caramba do 29 dec 2011 - 21:00

Goedemorgen,

Ik heb lekker geslapen. Straks om boodschappen voor mijn verjaardag. Hoef niet veel te halen, want had veel in mijn kerstpakket gekregen, ook mijn vriend had een hoop vreterij in zijn kerstpakket, dus kunnen we mooi voor mijn verjaardag gebruiken.
Wel moet ik oliebollenmix halen, zodat mijn schoonpa die voor mij kan bakken. Dit is tevens het gebak dat ik geef :P Word anders beetje dubbelop. Mijn verjaardag kent geen gebak namelijk, alleen oliebollen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  banjer49 do 29 dec 2011 - 21:08

goedenmorgen!!
heb redelijk lekker geslapen alleen beetje vroeg wakker beetje jammer, ben ook nog verkouden geworden alles zit vast bah.
vandaag beetje schoonmaken en opruimen hier, dan nog ff boodschappen doen. vanmiddag komen mijn broer en schoonzus en mijn neefje hier en blijven tot zondag dus word erg gezellig Very Happy fijne dag allemaal
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Pompoen do 29 dec 2011 - 21:10

Goedemorgen,

ik heb wel lekker geslapen, beetje te kort, maar de uren die ik sliep wel heerlijk geslapen. Alleen was het jammer dat ik toen ik opstond er achter kwam dat mijn man (die nog ligt te slapen) de grijze bak niet naar buiten had gezet terwijl ik hem dat wel gevraagd had gisteren. Hij riep wel nee, maar 't is zijn taak, omdat ik er last van heb met mijn heup en ik dacht uiteindelijk dat hij het ook zou gaan doen.

Kon ik dus als de wiedeweerga in de kleren schieten om dat kreng buiten te gaan zetten. Bluh, ik vind gewoon even wakker worden fijner moet ik zeggen.

Ik ga vandaag even wat wasjes draaien, hapjes bedenken voor morgen, misschien naar een museum hier met een leuke tentoonstelling, een groot pakket op de post doen en nog wat wol halen voor een sjaal waaraan ik vandaag verder wil haken.
Oh en nog een laatste keer mijn verzekering bekijken en een knoop doorhakken... Beetje laat, haha maar goed.

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  GeKKiE do 29 dec 2011 - 21:12

Goeiemorgen!

Ik zit al in de trein op weg naar een vriendin.
We gaan zo naar de dierentuin met haar 2 kids!
Hele trein zit vol dagjesmensen/gezinnen!

Fijne dag allemaal!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Esperanza do 29 dec 2011 - 21:12

Eens moet de eerste keer toch zijn PB!
Vind je het niet leuk om alleen kleren te kopen?
Ik vind het heerlijk, winkel in winkel uit, op niemand hoeven wachten. Alleen is soms een mening van iemand wel handig. Alhoewel ik, als ik alleen ben, alleen kleding koop die ik echt leuk vind. Als ik samen met iemand ben, koop ik door enthousiaste reacties nog wel eens iets wat ik toch niet zo mooi vind.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Pompoen do 29 dec 2011 - 21:18

Esperanza schreef:Eens moet de eerste keer toch zijn PB!
Vind je het niet leuk om alleen kleren te kopen?
Ik vind het heerlijk, winkel in winkel uit, op niemand hoeven wachten. Alleen is soms een mening van iemand wel handig. Alhoewel ik, als ik alleen ben, alleen kleding koop die ik echt leuk vind. Als ik samen met iemand ben, koop ik door enthousiaste reacties nog wel eens iets wat ik toch niet zo mooi vind.

Hier exact hetzelfde, ik vind alleen winkelen ook het fijnst. Gewoon lekker opschieten, geen winkels in waar ik niet in wil etc. Alleen als je samen met iemand shopt kom je soms op plekken waar je normaal nooit zou komen en dat levert soms leuke dingen op. Maar nog steeds ga ik het liefst alleen. Ik heb ook al gemerkt dat als ik iets koop wat me leuk staat, maar waar ik zelf niet helemaal het gevoel bij heb, ik het meestal niet ga dragen.

@PB, hoe komt het dat het voor het eerst is?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Oasis do 29 dec 2011 - 22:13

Goedemorgen,

Ik heb heel vast geslapen, maar ben toch nog wel moe. Vanmiddag gaan we naar de schoonouders voor de verjaardag van mijn schoonzusje. Vanavond ga ik lekker thuis tv kijken en mijn vriend naar een verjaardag.

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Suus do 29 dec 2011 - 22:16

Goedemorgen!
Ik ga straks inkopen doen voor oud en nieuw en daarna met mijn vriend naar zijn ouders om de traditionele oliebollen te bakken smile
Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 22:25

Ik ben gelukkig al vrij al heb ik wel wat werk hier thuis liggen om in orde te maken... Anders kan ik maandag niet beginnen met een nieuw jaar. Maar goed, succes nog even voor wie moet werken Very Happy.

Ik lag er gister pas om 1 uur in en werd om 4 uur wakker gesmst... Beetje jammer... Redelijk gaar nu. Zo even kijken voor een leuke wandelroute in de buurt. Ga iets van 10 km wandelen vandaag... Bij gebrek aan werken... Anders vliegen de kilo's er zo weer aan helaas!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 22:42

Goedemorgen!

Ik ga zo met m'n vriend naar de Makro. Daarna gaan we lunchen en boodschappen doen. Ook komen m'n schoonouders nog op visite. Voor de rest zijn we gewoon thuis.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum