Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trots Topic !!

+3
Jasmine
Novalee
Stuiterbal
7 plaatsers

Ga naar beneden

Trots Topic !! Empty Trots Topic !!

Bericht  Stuiterbal do 4 okt 2012 - 2:44

Ik gooi er even een trots topic tegen aan. En uiteraard omdat ik ape trots op mijn eigen ventje ben !

Hij heeft zich gisteren onwijs knap gedragen voor, en na de operatie. Mama was zenuwachtiger dan zoonlief hij liet het allemaal gebeuren en na een half uur rende hij al rond alsof er niks gebeurt was.

En ik ben trots maar ook vooral verbaasd dat hij zelfstandig na de wc gaat, poept en ook zelf zijn billen afveegt. (zonder te veel wc papier te verknoeien) Als ik dan controleer hoef ik niet eens na te vegen want alles is schoon :cheering:

En nu jullie !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots Topic !! Empty Re: Trots Topic !!

Bericht  Novalee do 4 okt 2012 - 3:02

Hé, wat toevallig! Ik wilde net zo'n topic als dit openen Very Happy

Stuiterbal, wat knap van hem zeg! Waar is je zoontje aan geopereerd?

Zelf ben ik dus ook trots op m'n meisje; ik ging net het liedje voor haar zingen van een koetje en een kalfje die in de wei stonden. Ik zong: "Nee zei de ...?" En toen zei N. koe. Ik dacht eerst dat het toeval is dus meteen het liedje nog 8x gezongen angel en ze zei het meerdere keren. En verder ben ik er ook trots op dat ze na 3x fysiotherapie al zoveel dingen meer kan I love you
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots Topic !! Empty Re: Trots Topic !!

Bericht  Jasmine do 4 okt 2012 - 3:29

Ik heb ook al zo'n ontzettend trots-moment vandaag:

Ze deed het weer hartstikke goed op de peuterspeelzaal. Ze kwam me zelfs al kletsend (op haar manier dan) tegemoet. Helemaal blij laat ze me haar aap zien die een mooie strik had gekregen voor dierendag, met de woorden: "aap"!. Ergens anders kletsen is al uitzonderlijk, maar dat ze dat na twee keer op de peuterspeelzaal al daar doet, maakt mij tot een bijzonder trotse mama ♥


Zo bijzonder, als ze al praat, is dat echt alleen maar als ze thuis is of als ze alleen met papa en/of mama is. Ze zegt hooguit 10 woordjes, waarvan maximaal 6 duidelijk en verstaanbaar en heeft dus een flinke taalachterstand op dat gebied. Vandaag is ze voor de tweede keer naar de peuterspeelzaal geweest, dat ze daar dus al wat zegt, maakt mij echt heel trots en blij. Had dit nooit verwacht en durven hopen.


Nova en Stuit
: dat zijn ook zeker dingen om trots op te zijn!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots Topic !! Empty Re: Trots Topic !!

Bericht  Novalee do 4 okt 2012 - 3:31

Wat super, Jasmine! cheers
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots Topic !! Empty Re: Trots Topic !!

Bericht  Thunder do 4 okt 2012 - 3:33

Omdat mijn kleine mannetje zo goed eet, eigenlijk vanuit het niets. Het is nog niet wat het moet zijn, maar dit is al zo'n grote stap voorwaarts! Ja, ik ben super blij en trots.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots Topic !! Empty Re: Trots Topic !!

Bericht  Printje do 4 okt 2012 - 4:39

Leuk om allemaal te lezen! Ik ben ook zo onbeschrijfelijk trots op mijn ventje, binnen een week was hij zindelijk en nu ruim 2 mnd later gaat het nog steeds super. Het is een mega makkelijk, lief sociaal en kletskind. Meer kan ik me niet wensen, bleef hij maat nog heel lang 2.5 jaar.....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots Topic !! Empty Re: Trots Topic !!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 8:47

Ik gooi hem even omhoog!

Heb 2 trots momentjes; Y. geeft aan dat ze moet "poepen" of "bluhhhh" moet doen, zo nu en dan gaat het goed op het potje, maar ook wel eens fout.

En de kleine meid, had last van krampjes en kon moeilijk poepen, en sinds gisteren andere voeding geprobeerd (na lang wikken en wegen) heeft ze EN goed gepoept EN 7uur doorgeslapen vannacht!

Jullie nog mooie/leuke trots momentjes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots Topic !! Empty Re: Trots Topic !!

Bericht  studiebol di 27 nov 2012 - 8:50

Ik ben gewoon in het algemeen trots over de ontwikkeling van mijn meiden die 8 weken te vroeg geboren zijn, daar hebben ze gelukkig tot nu toe geen last van. 1 van de 2 loopt al en het zijn zulke vrolijke meiden over het algemeen! Heerlijk!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots Topic !! Empty Re: Trots Topic !!

Bericht  maiadebij di 27 nov 2012 - 9:06

Jasmine, wat goed om te horen! N praatte toen hij naar de psz ging ook nog eigenlijk niet. Misschien 3 woorden. Hij was toen 2 jaar en 4 maanden, het heeft dik een jaar geduurd voor hij iets ging zeggen op de psz (thuis al wel eerder gelukkig). Dat je dochter al zo snel wat zegt is een goed teken, ze voelt zich vast veilig!

Ik ben trots op J dat ze nu al rekening houdt met de baby (op haar manier). Ze zegt als ze bv krijgt "mama melk is op, baby straks komen helemaal geen melk!?" als ik dan zeg dat er dan wel weer nieuwe melk komt zegt "ik samen drinken met baby!" I love you Eerder was daar geen sprake van! Dan moest de baby maar bij de buurvrouw drinken (die net bevallen is en bv geeft). Dus zó lief dat ze nu zo bijgedraaid is!

N zijn spraak gaat enorm vooruit, en hij verteld steeds meer uit zichzelf. Gister vertelde hij over een droom die hij had gehad, hij was alleen in de stad en zag toen mama fietsen.
Verder zijn N en J zo ontzettend lief voor elkaar, denken aan elkaar, missen elkaar echt als ze elkaar even niet zien en knuffelen veel. Ze hebben ook al echte gesprekken en overleggen wat ze gaan doen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots Topic !! Empty Re: Trots Topic !!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum