Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Drie Dwaze Dagen

+12
luenca
nina
*Noosa
Suus
Flower_L
Muus
Marin
Makamba
loura
Bay
Kaboutertje
Parisienne
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  *Noosa do 4 okt 2012 - 3:36

Personeel mocht maandagavond online shoppen dus dat heb ik toen gedaan, alleen rituals gekocht en dan voornamelijk voor familie die dat wilde hebben. Heb vorige week al kleding en schoenen gekocht dus kan ik dat beter niet meer kopen. Maar vind dat ook niet fijn om vanaf internet te bestellen, wil het graag zien.
Moet vanavond de winkel opbouwen voor morgen, benieuwd watvoor puinhoop het is als ik aan kom. Vannacht waren we om 2.00 uur klaar voor de aanbiedingen van vandaag, hopelijk vandaag wat eerder.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Parisienne do 4 okt 2012 - 4:07

Ik vond het qua drukte meevallen, behalve op de dames- en herenafdeling. Daar hoefde ik niet per se te zijn, dus heb vrij normaal kunnen kijken op de kinderafdeling. Voor N. een leuke winterjas (een tweede voor erbij, ze heeft al een 'nette' mantel-achtige jas) van Benetton gekocht. Voor mezelf nog drie Rituals foams (althans.. eentje is er voor mijn moeder). Ik heb net nog online gekeken naar die laarzen en een Benetton winterjas, maar toch maar niet gedaan. Ben al blij genoeg met N.'s winterjas, dus het is goed zo Wink

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 598789_10151215807077220_1542251033_n

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Parisienne do 4 okt 2012 - 4:08

@ *Noosa: werkse weer vanavond! Hoop dat het vanavond wat sneller gaat.. 02.00 uur is laat zeg!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 4:10

Suus schreef:Ik ben net ook even in de webshop gaan kijken (geen wachtrij meer! Wink) en heb dezelfde laarzen besteld als Balloon. Hopelijk zitten ze goed!

Ben heel benieuwd hoe ze vallen. Heb echt zitten twijfelen tussen blauw en bruin. Meerdere keren gewisseld. Hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 4:14

De riem van Liebeskind is zo mooi :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 4:22

Reva schreef:De riem van Liebeskind is zo mooi :shock:

Kopen kopen kopen!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 4:24

Haha, mijn vader heeft hem vanmorgen al meegenomen :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Bay do 4 okt 2012 - 4:50

Balloon schreef: Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 11_0778304005185400_pro_flt_frt_01_1108_1528_280117



Deze geshopt. Ben benieuwd.

Wat hebben jullie lang moeten wachten zeg!! Ik heb om 8:50uur ingelogd op de website en was om 9:10uur al aan de beurt. Had veel langer verwacht. Ik heb deze schoenen ook besteld alleen dan in het congnac.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  nina do 4 okt 2012 - 6:16

Oooh door dit topic heb ik ook van alles gekocht, maar bijna niets met de Dolle Dwaas Korting.

Ik heb dit gekocht:
Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 12_0278704001785001_pro_mod_frt_01_1108_1528_284927

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 12_0974304000212001_pro_mod_frt_01_1108_1528_294963

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 12_0974704002709001_pro_mod_frt_01_1108_1528_256713

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 12_0057139008900000_pro_flt_frt_01_1108_1528_240864

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 12_0057139009200000_pro_flt_frt_01_1108_1528_240866
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 6:20

Zilver* schreef:
Balloon schreef: Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 11_0778304005185400_pro_flt_frt_01_1108_1528_280117



Deze geshopt. Ben benieuwd.

Wat hebben jullie lang moeten wachten zeg!! Ik heb om 8:50uur ingelogd op de website en was om 9:10uur al aan de beurt. Had veel langer verwacht. Ik heb deze schoenen ook besteld alleen dan in het congnac.

Had die kleur ook in gedachten maar vond hem wat te geel lijken op de site.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  luenca do 4 okt 2012 - 21:16

wat ik gisteren heb gehoord over de bijenkorf is dat ze met die dwaze dagen hun klanten oplichten door grote hoeveelheden te bestellen en waarvan het overgrote deel niet origineel(echt) is, en ondertussen er miljoenen mee verdienen. dit heeft mijn leidinggevende van een vriendin die bij de bijenkorf heeft gewerkt.
of het waar is of niet, het zal niet zomaar gezegd worden, iemand ooit zoiets gehoord? ik koop in ieder geval niets bij de bijenkorf, het is sowieso al belachelijk duur, maar als je dan korting krijgt en je word opgelicht, dan hoeft t voor mij ook al niet meer.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Marin do 4 okt 2012 - 21:22

Ik denk niet dat dat waar is. Zo belachelijk duur vind ik de Bijenkorf ook weer niet. Het zijn de merken die ze verkopen die duur zijn, zij hangen er niet nog een mega duur prijskaartje aan ofzo. Ik vind het altijd wel een leuke winkel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Parisienne do 4 okt 2012 - 23:18

Marin schreef:Ik denk niet dat dat waar is. Zo belachelijk duur vind ik de Bijenkorf ook weer niet. Het zijn de merken die ze verkopen die duur zijn, zij hangen er niet nog een mega duur prijskaartje aan ofzo. Ik vind het altijd wel een leuke winkel.
+1. De Bijenkorf vind ik ook niet echt schreeuwend duur, tenzij je echt naar de duurdere merken kijkt. Een jurk van Karen Millen is daar bijvoorbeeld inderdaad erg duur, maar dat is het in de Karen Millen shop zelf ook. Merken als Benetton, Esprit of Tommy Hilfiger zijn bij de Bijenkorf even normaal geprijsd als in hun eigen winkels. Vergeleken met een H&M of Zara is het inderdaad een stukje duurder, maar je betaalt voor de merken (en de daarbij behorende kwaliteit). Dat is heel normaal. En Bijenkorf eigen merk heeft trouwens ook leuk betaalbare dingen hoor smile

Wat betreft neppe kleding: nee, daar geloof ik niet in. Ik denk dat je de neppe kleding er zo tussenuit haalt. Bijenkorf zou het zich niet kunnen veroorloven als dat aan het licht komt, dus ik denk dat ze dat niet eens aandurven.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 23:48

shygirl87 schreef:wat ik gisteren heb gehoord over de bijenkorf is dat ze met die dwaze dagen hun klanten oplichten door grote hoeveelheden te bestellen en waarvan het overgrote deel niet origineel(echt) is, en ondertussen er miljoenen mee verdienen. dit heeft mijn leidinggevende van een vriendin die bij de bijenkorf heeft gewerkt.
of het waar is of niet, het zal niet zomaar gezegd worden, iemand ooit zoiets gehoord? ik koop in ieder geval niets bij de bijenkorf, het is sowieso al belachelijk duur, maar als je dan korting krijgt en je word opgelicht, dan hoeft t voor mij ook al niet meer.

Dit lijkt me broodje aap. De controle is enorm streng en ik denk niet dat Bijenkorf zijn goede naam hiermee op 't spel gaat zetten. Natuurlijk zijn de drie dwaze dagen een marketingstunt, maar fake producten? Nee, echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 23:52

Ik denk ook niet dat er fake producten verkocht worden maar ik denk wel dat er grote partijen van zolder worden gehaald die ze nu nog even voor een "leuk" prijsje verkopen. Dus tenzij er iets tussen zit wat ik al op het oog had en nu een mooie aanbieding is, koop ik niks haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Bay vr 5 okt 2012 - 6:18

Lijkt mij ook een onwaar verhaal. Ben zelf inkoper en heb ook gewerkt bij M.ax.eda het inve.sterin.gsbedrijf waar Bijen.kor.f tot ongeveer 2 jaar geleden bij hoorde.

Wat ze doen is grote partijen inkopen hierdoor krijgt de Bij.enko.rf inkoopkorting hierdoor kunnen ze jouw als klant weer korting geven op producten. En niet te vergeten de enorme marge die al zit op kleding e.d. Wellicht verkopen ze sommige producten zelfs onder de inkoopprijs op andere producten verdienen ze juist weer wel en door de grote aantallen die ze verkopen tijdens zo'n actie als DDW maakt dat elkaar onder aan de streep weer goed.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Jeanette vr 5 okt 2012 - 6:29

Morgen is er op bijna alle geuren 25% korting.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  ExpressoB vr 5 okt 2012 - 22:30

Jeanette schreef:Morgen is er op bijna alle geuren 25% korting.

Oh! We gaan vandaag even R.tdam in en mijn vriend moet toevallig nog een geurtje kopen. Zal de tip ff doorgeven!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  luenca za 6 okt 2012 - 1:19

ja ik vond het ook al raar om te horen, want als dat al waar zou zijn, is dat niet goed voor de klantenbinding en het vertrouwen. ik zal dinsdag eens vragen wat ze nou precies bedoelde en waaruit ze dat heeft opgemaakt en waarom ze dat baseerd als een feit. ben ik toch wel benieuwd naar.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Kowalski za 6 okt 2012 - 2:51

Jeanette schreef:Morgen is er op bijna alle geuren 25% korting.

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 3920004554 Kom maar bij Koko Flowerbomb! (of hoort die er net niet bij Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 394967 )
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 3:32

Volgens mij doet viktor & Rolf niet aan korting haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Kowalski za 6 okt 2012 - 3:52

Powerbabe schreef:Volgens mij doet viktor & Rolf niet aan korting haha.

Verdorie, was ik al bang voor!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  SoGood za 6 okt 2012 - 3:54

Ik ben er net even langs gelopen. Alsof ze het gratis weggeven, wat een ellende.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  ExpressoB za 6 okt 2012 - 10:51

Pfffff wat een drukte enzo zeg, dacht dat ik gek werd op een aantal stukken in de winkel. Het was echt duwen! Parfum afdeling waren we, een lucht ook die er hing van iedereen die test blegh, misselijkmakend. Ben steeds maar ergens gaan staan uit de drukte. Vriend geslaagd met geurtje(scheelde €20,- ongeveer en rituals scrub(2 voor €20).
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie Dwaze Dagen - Pagina 3 Empty Re: Drie Dwaze Dagen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum