Kinderopvangtoeslag...teruggave
+9
blondje1313
nillis
PiP
Dora
Annemie
pindaatje
peach
Liadan
Flower_L
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kinderopvangtoeslag...teruggave
Heb tig weken geleden al de papieren ingevuld incl kopieën vd jaaropgaven....maar nog niets. Jullie al iets gehoord, dan weet ik of ik moet wachten of bellen morgen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Kinderopvangtoeslag...teruggave
Nee, nog niks gehoord.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ben altijd zo bang dat het niet aankomt op 1 of andere manier, maar dan wacht ik nog even.
Flower_L- Ratel
Ik kreeg dat automatisch,heb niks opgestuurd ofzo. Scheelt misschien dat we een koophuis hebben en daar aangifte van doen
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Heb nog nooit wat teruggekregen, sinds 2010 nog niet...
Ook nog nooit wat in hoeven vullen of opsturen..
Kan iemand me vertellen hoe dat gaat? Moet je zelf wat dingen uitzoeken, aanvragen, opsturen oid?
Of krijg je bericht daarvan?
Volgens degene die onze belastingzaken doet, zou dit automatisch moeten gaan??
Ik snap er niets meer van..
Sorry voor het topicvervuiling , maar was even benieuwd..
Ook nog nooit wat in hoeven vullen of opsturen..
Kan iemand me vertellen hoe dat gaat? Moet je zelf wat dingen uitzoeken, aanvragen, opsturen oid?
Of krijg je bericht daarvan?
Volgens degene die onze belastingzaken doet, zou dit automatisch moeten gaan??
Ik snap er niets meer van..
Sorry voor het topicvervuiling , maar was even benieuwd..
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Wij krijgen elk jaar een formulier toegestuurd van de belastingdienst en moeten dit ingevuld terugsturen met de jaaropgave erbij.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Wij krijgen elk jaar een formulier toegestuurd van de belastingdienst en moeten dit ingevuld terugsturen met de jaaropgave erbij.
Dit dus.
Vorig jaar kregen we na x aantal weken teruggave van x bedrag. Nu verwacht ik ook 200 euro...dus laat maar komen
Flower_L- Ratel
Liadan schreef:Wij krijgen elk jaar een formulier toegestuurd van de belastingdienst en moeten dit ingevuld terugsturen met de jaaropgave erbij.
Ohw, hebben wij nog nooit gehad. We hebben in 2010 in moeten vullen hoeveel opvang we opnemen en dat was het, de rest gaat automatisch.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben ook een koolgruis en doen elk jaar aangifte inkomensbelasting.
Verwacht je nog wat terug dan pindaatje?
Verwacht je nog wat terug dan pindaatje?
Flower_L- Ratel
Hmmm vreemd, nog nooit wat gehoord, en we maken al 2,5 jaar gebruik van kinderopvang...
Heb er al eens achteraan gebeld hoe dat nou zat, en toen kreeg ik alleen te horen dat ze er mee bezig waren???
Heb er al eens achteraan gebeld hoe dat nou zat, en toen kreeg ik alleen te horen dat ze er mee bezig waren???
pindaatje- Prater
Ik heb vorig jaar 2 maand kot gehad en ik kreeg dit jaar automatisch iets van 10 /20euro terug ervan. Zonder dat we iets hebben ingevuld.
Hebben jullie een huur of koop huis? Dat het bij koophuis automatisch gaat?
Hebben jullie een huur of koop huis? Dat het bij koophuis automatisch gaat?
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Wij hebben dit jaar niet eens papieren binnen gekregen.....
Terwijl er toch wijzigingen zijn geweest. Een kindje extra in de opvang.
Morgen maar even achteraan bellen.
Terwijl er toch wijzigingen zijn geweest. Een kindje extra in de opvang.
Morgen maar even achteraan bellen.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Zeg...nu moeten jullie niet allemaal gaan bellen ineens, kan ik nog langer wachten op dat geld
Flower_L- Ratel
Wij hebben een koophuis, maar ook nog nooit automatisch wat ontvangen...
Ik zal er nog es een keer achteraan bellen..
Kan het trouwens ook zijn, dat alles gewoon precies klopt, en dat je niets hoeft bijbetalen/terugkrijgt? En dat je dan gewoon niets hoort?
Bedankt voor jullie antwoorden in elk geval.
Ik zal er nog es een keer achteraan bellen..
Kan het trouwens ook zijn, dat alles gewoon precies klopt, en dat je niets hoeft bijbetalen/terugkrijgt? En dat je dan gewoon niets hoort?
Bedankt voor jullie antwoorden in elk geval.
pindaatje- Prater
Tot nu toe ook alleen aangevraagd, elke maand netjes de bedragen ontvangen en in de loop van het volgende jaar het restant ontvangen.
Heb nooit jaaropgaven hoeven op te sturen.
Heb nooit jaaropgaven hoeven op te sturen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wat fijn dit topic. Wij hebben ook voor 27 aug. formulieren moeten invullen, maar tot op heden niet gehoord. Wij hebben ook een koophuis. Vorig jaar was het eerste jaar dat wij kot ontvingen, dus weet niet hoe dat het verder gaat. Wij verwachten een flinke rekening voor terugbetalen en dan is het wel handig om te weten hoeveel het is. We hebben er al wel geld voor achtergehouden. Vriend vind dat ze nog wel even mogen wachten, want dan hoeven we ook nog niets te betalen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Pindaatje, jullie ontvangen het wel bedoel je maar je weet niet of het bedrag precies klopt en je achteraf misschien wat terug moet krijgen of bij moet betalen? Of bedoel je dat je helemaal niks ontvangt? Want dat klopt volgens mij niet, dan moet je wel heel erg veel verdienen volgens mij als je helemaal niks zou krijgen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Wij wachten nog op.de definitieve toeslag voor 2010 en ik weet zeker dat we daar geld van terug krijgen. Steeds als ik bel zeggen ze dat ze ermee bezig zijn.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Verwerkings tijd is 8 weken.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
ik heb het begin augustus ingeleverd maar heb ook nog steeds geen bericht terug gekregen
Angel1982- Fluisteraar
- Aantal berichten : 19
Punten : 25
Registratiedatum : 22-06-12
Zijn die 8 weken dan ook voor de definitieve berekening?xxjojootjexx schreef:Verwerkings tijd is 8 weken.
Weet wel dat dat is als je de toeslag aanvraagt of wijzigt.
All: Net even nagekeken en ik heb de definitieve berekening 2011 op 4 juli ontvangen.
Laatst aangepast door PiP op vr 5 okt 2012 - 5:11; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
Ik heb ook een vraag en kan het zo snel niet vinden op de site.
Ik heb de kot te laat aangevraagd en heb dus voor 1 maand en 1 week geen toeslag ontvangen.
Nu kan ik zien op toeslagen.nl dat het inmiddels verwerkt is. Krijg ik dan bij de volgende uitbetaling het restant van wat ik afgelopen maand te weinig heb gekregen of kijken ze naar wat je nog moet krijgen over heel 2012 en verdelen ze dat over de komende 2 maanden?
Als je teveel ontvangen hebt doen ze dat laatste, maar dacht ergens gelezen te hebben dat als je geld van hun krijgt dat ze het dan wel in 1 keer uitbetalen.
Zou wel fijn zijn, het is nogal een bedrag! Helemaal richting de feest/wintermaanden.
Ik heb de kot te laat aangevraagd en heb dus voor 1 maand en 1 week geen toeslag ontvangen.
Nu kan ik zien op toeslagen.nl dat het inmiddels verwerkt is. Krijg ik dan bij de volgende uitbetaling het restant van wat ik afgelopen maand te weinig heb gekregen of kijken ze naar wat je nog moet krijgen over heel 2012 en verdelen ze dat over de komende 2 maanden?
Als je teveel ontvangen hebt doen ze dat laatste, maar dacht ergens gelezen te hebben dat als je geld van hun krijgt dat ze het dan wel in 1 keer uitbetalen.
Zou wel fijn zijn, het is nogal een bedrag! Helemaal richting de feest/wintermaanden.
PiP- Ratel
Voor de meiden die nog niks gehoord hadden van de belastingdienst;
Ik heb net gebeld, aangegeven dat wij vorig jaar canailles moesten invullen/inleveren maar dit jaar nog niks gehoord hadden en de situatie is bij ons ook nog eens gewijzigd van 1 naar 2 kindjes in de opvang. Nu blijkt dat niet iedereen dit zelf hoeft in te vullen en ze ook alles bij de organisatie waar je zit opgevraagd kan worden, je krijgt dan een definitieve berekening en die moet je dan even checken.
Wanneer deze komt is onbekend, dat kan goed volgend jaar worden (of zelfs het jaar daarop).
Ik heb net gebeld, aangegeven dat wij vorig jaar canailles moesten invullen/inleveren maar dit jaar nog niks gehoord hadden en de situatie is bij ons ook nog eens gewijzigd van 1 naar 2 kindjes in de opvang. Nu blijkt dat niet iedereen dit zelf hoeft in te vullen en ze ook alles bij de organisatie waar je zit opgevraagd kan worden, je krijgt dan een definitieve berekening en die moet je dan even checken.
Wanneer deze komt is onbekend, dat kan goed volgend jaar worden (of zelfs het jaar daarop).
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Teigertje schreef:Voor de meiden die nog niks gehoord hadden van de belastingdienst;
Precies, dit zeiden ze ook tegen mij, maar een definitieve berekening van 2010 hebben wij ook nog nooit gehad, en ik weet ook wel zeker dat we wat terugmoeten krijgen..
pindaatje- Prater
blondje1313 schreef:Pindaatje, jullie ontvangen het wel bedoel je maar je weet niet of het bedrag precies klopt en je achteraf misschien wat terug moet krijgen of bij moet betalen? Of bedoel je dat je helemaal niks ontvangt? Want dat klopt volgens mij niet, dan moet je wel heel erg veel verdienen volgens mij als je helemaal niks zou krijgen.
Idd, dat bovenste, we krijgen wel (gelukkig!!!) maar weet idd niet of het bedrag precies klopt..
pindaatje- Prater
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag aanvragen.. help!
» kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag