Wat is het glad!!!
+8
Yzma
Toet
Beachgirl
Pannetoet
Lady4
M_as
aniet
Zininzon
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat is het glad!!!
ja tuurlijk wel,toet! IJzel is eigenlijk niets anders dan regen die bevriest zodra het gevallen is.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
aniet schreef:ja tuurlijk wel,toet! IJzel is eigenlijk niets anders dan regen die bevriest zodra het gevallen is.
Of regen die pas bevriest zodra het op het wegdek terecht komt. Dus nee het was geen ijzel maar regen want ik moest m'n ruitenwissers aanzetten slaat nergens op. Daarom is het ook zo verradelijk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Onzin. Weeralarm wordt alleen gegeven als het KNMI denkt dat de situatie door weersomstandigheden zo gevaarlijk is of kan worden, dat men beter binnen kan blijven. Het KNMI kan ook codes afgeven, zoals code oranje en geel, dat zijn wel waarschuwingen, maar het is geen alarm. Bij een klein sneeuwvlokje komt er dus geen weeralarm. Of ze moeten zulk slecht weer verwachten, dat dan uitblijft. Maar met het geven van een verkeeralarm zijn ze zeer voorzichtig (mede omdat als ze een keer te 'onzinnig' alarm afgeven, dat de geloofwaardig veel meer teniet doet, dan een goed alarm geven).Lady4 schreef:Niet eens een weeralarm? Vreemd, dat doen ze tegenwoordig bij ieder sneeuwvolkje al.
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10
t is geen excuus maar ik ben moe en dan typ ik wel es rare dingen,goed dat je me erop wijst!toetje_ schreef:aniet schreef:ja tuurlijk wel,toet! IJzel is eigenlijk niets anders dan regen die bevriest zodra het gevallen is.
Of regen die pas bevriest zodra het op het wegdek terecht komt. Dus nee het was geen ijzel maar regen want ik moest m'n ruitenwissers aanzetten slaat nergens op. Daarom is het ook zo verradelijk.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Graag gedaan.
Weeralarm? Bij het woord ijzel zouden ieders alarmbellen moeten gaan rinkelen, dat lijkt me al weeralarm genoeg.
Weeralarm? Bij het woord ijzel zouden ieders alarmbellen moeten gaan rinkelen, dat lijkt me al weeralarm genoeg.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zag ze gisteren wel als een malle strooien, maar ik ben eigenlijk toch in een aardig tempo naar huis gereden . Het was wel érg mistig op sommige punten, had weinig zicht.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik ben gisteravond om 23.00 uur naar huis gefietst. Op de meeste plekken was het goed te doen omdat er al gestrooid was, maar toen ik mijn straat in reed had ik ineens heel veel spijt dat ik niet was afgestapt voor ik de bocht om ging. Ik voelde mijn fiets zelfs bij het gewoon rechtuit fietsen voortdurend wegglibberen. Doodeng was het, haha. Ik was me ook echt aan het afvragen hoe ik bij huis moest gaan stoppen, want als ik remde, gleed ik weg en als ik m'n voet aan de grond zette, gleed ik ook weg. Uiteindelijk gelukkig toch zonder vallen tot stilstand gekomen.
Ik heb wel m'n fiets de hele nacht buiten laten staan, want om m'n fiets binnen te zetten, moet ik een vrij steil bergje af de garage in en dat was natuurlijk ook spekglad...
Ik heb wel m'n fiets de hele nacht buiten laten staan, want om m'n fiets binnen te zetten, moet ik een vrij steil bergje af de garage in en dat was natuurlijk ook spekglad...
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
Hier, ook twente, was het idd niet te doen gisteravond en vanmorgen. Ik wilde rond 20.00 even naar mn vader, maar dat lukte dus echt niet, gleed bij de voordeur al uit. Ben dus maar thuis gebleven.
Tegen 22.00 wilde mijn man de hond uitlaten, maar die gleed dus ook meteen onderuit.
Vanmorgen moest hij om 5.00 gaan, en is hij bijna de hele weg lopend naar zn werk gegaan, fietsen was onmogelijk. Toen ik tegen 9.30 de deur uitging, was het gelukkig niet meer glad.
Tegen 22.00 wilde mijn man de hond uitlaten, maar die gleed dus ook meteen onderuit.
Vanmorgen moest hij om 5.00 gaan, en is hij bijna de hele weg lopend naar zn werk gegaan, fietsen was onmogelijk. Toen ik tegen 9.30 de deur uitging, was het gelukkig niet meer glad.
Gast- Gast
Ik heb er helemaal niets van meegekregen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Het was bij ons regenachtig en mistig, maar niet glad, zelfs op de klinkerweggetjes waar het heel snel glad is kon ik gewoon fietsen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: