Glad op de weg!
+3
Jeanette
Fairlight
Zwerver
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Glad op de weg!
Jeetje mina wat een ongelukken weer! De a7 is tot aan duitsland afgesloten ivm gladheid.
Ik ben vandaag naar naar mijn vader geweest. Dat was meer dan een uur rijden. Ik ben eerder naar huis gegaan omdat mijn auto bij de macdonalds niet meer wilde starten. Lege accu
Op dat moment baalde ik enorm. Maar mijn vader was ook erg moe.
Achteraf gezien was het alleen maar beter dat ik op tijd thuis was. Vlak nadat ik thuis was, begon het te miezeren. En gebeurden er heel wat ongelukken. Ook op de weg waar ik best lang op heb gereden.
Ik ben vandaag naar naar mijn vader geweest. Dat was meer dan een uur rijden. Ik ben eerder naar huis gegaan omdat mijn auto bij de macdonalds niet meer wilde starten. Lege accu
Op dat moment baalde ik enorm. Maar mijn vader was ook erg moe.
Achteraf gezien was het alleen maar beter dat ik op tijd thuis was. Vlak nadat ik thuis was, begon het te miezeren. En gebeurden er heel wat ongelukken. Ook op de weg waar ik best lang op heb gereden.
Laatst aangepast door Gekje op do 30 dec 2010 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Glad op de weg!
Het is hier ook zo vreselijk glad aan het worden, ik ben net thuis gekomen met de auto en het was echt heel erg eng!
En hjoorde inderdaad op de radio dat er twee dodelijke ongevallen zijn geweest, vreselijk...
En hjoorde inderdaad op de radio dat er twee dodelijke ongevallen zijn geweest, vreselijk...
Gast- Gast
Hier ook diverse (dodelijke) ongelukken gebeurd.. Vreselijk. Vooral ook omdat de gemeente een ontzettend slecht strooibeleid hier heeft. Uiteraard valt hier weinig tegen te strooien, maar eerder ook nooit gestrooid etc. Hoogstens 3x een strooi-auto gezien afgelopen weken...
Gast- Gast
Ik hoor wel vaker dat ze zout besparen. Omdat het vorig jaar op was.
Maar volgens mij viel hier niet zoveel tegen te strooien.
Gast- Gast
Is dat weer ter hoogte van Winschoten? Want dat is niet de eerste keer dit jaar. Ze weten ook niet wat het probleem is met dat deel van de weg.
Ik ben blij dat ik thuis ben en vakantie heb. Want ik vind dit weer alles behalve fijn. Vooral ijzel niet, omdat je niet merkt dat er ijzel is.
Ik ben blij dat ik thuis ben en vakantie heb. Want ik vind dit weer alles behalve fijn. Vooral ijzel niet, omdat je niet merkt dat er ijzel is.
Gast- Gast
Ik zou vanavond naar vrienden gaan maar ik heb afgezegd. Na een flinke val vorig jaar durf ik het niet meer aan om te fietsen als het glad is.
Gast- Gast
Isa schreef:Is dat weer ter hoogte van Winschoten? Want dat is niet de eerste keer dit jaar. Ze weten ook niet wat het probleem is met dat deel van de weg.
Klopt. Hij was laatst ook een keer gesloten omdat er een laag ijs op lag.
Gast- Gast
Mijn collega moet daar elke dag langs, omdat hij in Duitsland woont. Hij vertelde ons dat de weg afgesloten was en we wisten niet zeker of hij om 16.30u wel naar huis kon. Gelukkig was het probleem opgelost tegen twee uur, volgens mij. Maar dan houd je het wel even in de gaten.
Ondanks dat ik niet weet of zij er wel iets mee hebben gedaan, behalve het probleem constateren, vind ik het jammer dat de weg nu weer is afgesloten vanwege hetzelfde probleem. Het is hartstikke gevaarlijk. En er is iets mis op dat stukje van de weg, dan zou je toch denken dat ze goed gaan uitzoeken wat er mis is, voor ze de weg weer opengooien?
Ondanks dat ik niet weet of zij er wel iets mee hebben gedaan, behalve het probleem constateren, vind ik het jammer dat de weg nu weer is afgesloten vanwege hetzelfde probleem. Het is hartstikke gevaarlijk. En er is iets mis op dat stukje van de weg, dan zou je toch denken dat ze goed gaan uitzoeken wat er mis is, voor ze de weg weer opengooien?
Gast- Gast
Dat zou je wel verwachten idd. Maar ipv dat lossen ze het probleem tijdelijk op volgens mij.
Er zijn 10 auto's op elkaar geknald tussen Beerta en Nieuwschans..
Ik weet wel dat ze bezig zijn om bij Winschoten een nieuwe rotonde an alles aan te leggen ivm de Blauwe stad.
De weg is daar ook gewoon erg slecht. Ik denk dat het tijd word om dat te vervangen.
Het zit je dan natuurlijk ook niet lekker als je weet dat je collega er langs moet.
Ik weet wel dat ze bezig zijn om bij Winschoten een nieuwe rotonde an alles aan te leggen ivm de Blauwe stad.
De weg is daar ook gewoon erg slecht. Ik denk dat het tijd word om dat te vervangen.
Het zit je dan natuurlijk ook niet lekker als je weet dat je collega er langs moet.
Gast- Gast
Tien auto's, dat is ook niet een beetje. :S Zie nu wel dat de A7 beide richtingen afgesloten was, toch net iets ander probleem dan een paar weken geleden. Maar in orde is het in ieder geval niet. Want het is maar een klein stukje van de A7.
De N33 is ook geen fijne weg om met dit weer te rijden. Las dat er in Holwierde iemand om het leven is gekomen. Ze moeten niet de put pas dempen als het kalf al verdronken is. Lijkt me handig dat ze nu eens actie gaan ondernemen.
Van mij mag het weer wel weer lente-achtig worden. Niets mis mee.
De N33 is ook geen fijne weg om met dit weer te rijden. Las dat er in Holwierde iemand om het leven is gekomen. Ze moeten niet de put pas dempen als het kalf al verdronken is. Lijkt me handig dat ze nu eens actie gaan ondernemen.
Van mij mag het weer wel weer lente-achtig worden. Niets mis mee.
Gast- Gast
Groningen heeft het inderdaad weer lekker voor elkaar haha.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Gekje schreef:Dat zou je wel verwachten idd. Maar ipv dat lossen ze het probleem tijdelijk op volgens mij.
Die rotonde is er al.. Ze hebben overal nieuw asfalt op dus daar kan het ook niet aan liggen. Afgelopen jaar hebben ze zo'n beetje de hele a7 tussen Groningen en Duitsland nieuw asfalt op gedaan. Maar van de N33 snap ik het wel, dat is écht een kutweg!
Fairlight- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 87
Hier wordt wel flink gestrooid en is het ook goed te doen op de weg.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ow is het glad? Hopelijk hier in Overijssel niet.. Ik moet straks toch echt naar mijn werk fietsen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik hoefde gelukkig niet weg met de auto gisteren, maar op de fiets was het ook niet te doen bij mij in de buurt, lopen was al levensgevaarlijk! Vandaag is het hier weer prima te doen, het dooit enorm.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Wat betreft besparen op de grote wegen is dat niet waar. Als er gestrooid moet worden, dan gebeurt dat gewoon. Veiligheid van de weggebruiker staat boven alles. Omdat het vorig jaar op was, is er ook meer ingekocht. Deze voorraad is inderdaad wel heel snel teruggelopen, maar dat mag nog geen reden zijn om niet te strooien.Gekje schreef:Ik hoor wel vaker dat ze zout besparen. Omdat het vorig jaar op was.
En wat je zegt tegen deze gladheid valt helaas niet zoveel te strooien.
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10
gister vond ik het echt niet glad. nu is het hier glad echt niet normaal. ben met de hond al wel 10x gevallen bijna.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Bij m'n ouders in de achterhoek is het spekglad. Gisteravond brak een kennis haar sleutelbeen doordat ze viel met haar fiets
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Bij m'n ouders in de achterhoek is het spekglad. Gisteravond brak een kennis haar sleutelbeen doordat ze viel met haar fiets
Oei! Pijnlijk!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: