Wat is het glad!!!
+8
Yzma
Toet
Beachgirl
Pannetoet
Lady4
M_as
aniet
Zininzon
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat is het glad!!!
Jeetje, wat is het glad!
Ik ging om 19.30 uur 'even' met de fiets naar de pinautomaat. Aan het einde van de straat begint een klinkerweg, daar kwam ik enkele mensen tegen met de fiets aan de hand. Een paar waren al onderuit gegaan. Ik dach dat het nog wel meeviel, maar kon daar echt niet meer fietsen. Met de fiets aan de hand over de stoep verder gelopen, de straat was te glad.
Daarna moest ik even kaarten halen voor een feest en daarna had ik vergadering.
Waar ik normaal 10 minuten over zou doen, heb ik nu ruim een half uur over gedaan!
Zag net op de provinciale weg wel een paar strooiwagens voorbij komen, maar in het dorp zelf is het nog spekglad.
De A1 en A35 hebben zelfs al dicht gezeten...
Is het bij jullie ook zo glad?
Ik ging om 19.30 uur 'even' met de fiets naar de pinautomaat. Aan het einde van de straat begint een klinkerweg, daar kwam ik enkele mensen tegen met de fiets aan de hand. Een paar waren al onderuit gegaan. Ik dach dat het nog wel meeviel, maar kon daar echt niet meer fietsen. Met de fiets aan de hand over de stoep verder gelopen, de straat was te glad.
Daarna moest ik even kaarten halen voor een feest en daarna had ik vergadering.
Waar ik normaal 10 minuten over zou doen, heb ik nu ruim een half uur over gedaan!
Zag net op de provinciale weg wel een paar strooiwagens voorbij komen, maar in het dorp zelf is het nog spekglad.
De A1 en A35 hebben zelfs al dicht gezeten...
Is het bij jullie ook zo glad?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat is het glad!!!
nee hier niet,hier regende het nog een half uur geleden
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ja hier is het ook spekglad!!! Mn vader stond met de auto al andersom op de weg. Gelukkig maar hier in de wijk. De straten zijn allemaal zo bol dus je glijdt steeds naar de zijkanten. En lopen met de hond was ook niet te doen. Hondje vond het niet leuk.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik kwam vanavond niet eens bij mijn woning! Schaatsen! Ik heb dan ook de deur op het nachtslot gezet, me in mijn pyjama gehezen en hier zit ik al sinds ik weet dat ik niet meer naar beneden kan/ga, zo glad is het! Ijzel, best leuk als je thuis bent.
Gast- Gast
Ja, het is hier glad, maar dat was te verwachten.. Ik kwam alleen een strooiauto tegen, dat was minder.. Al die rommel op m`n auto..
Gast- Gast
Geen idee, ik moet straks nog van mijn werk naar huis. Op de fiets.....Ik hoop dat het meevalt.
Gast- Gast
Ik ben vanavond niet meer buiten geweest, maar het zal ongetwijfeld. Afgelopen zondag had ik dienst, toen was het ook zo verradelijk glad. Wij moesten op een gegeven moment 5 trauma's tegelijk opvangen. Twee personen met hun auto tegen de boom en drie personen, waaronder een kindje van 2, gleden 25 meter naar beneden vanaf een talut en kwamen op de kop in het water terecht. Iedereen is er heel goed vanaf gekomen, ze hebben echt heel veel geluk gehad!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik zit lekker warm binnen..
Maar wel heel vervelend allemaal! Laat het maar warmer worden en ook blijven..
Maar wel heel vervelend allemaal! Laat het maar warmer worden en ook blijven..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik wacht nog steeds op een elfstedentocht en dan een meter sneeuw, maar februari schijn 'zacht' te worden.. Balen!
Gast- Gast
aniet schreef:nee hier niet,hier regende het nog een half uur geleden
Was het geen ijzel?
Zininzon- Ratel
Overigens zie ik op ed website van het KNMI dat er geen waarschuwingen zijn afgegeven voor hier, dus het zal wel meevallen.
Gast- Gast
nee echt regen,ik moest de ruitenwissers aanzettenZininzon schreef:aniet schreef:nee hier niet,hier regende het nog een half uur geleden
Was het geen ijzel?
aniet- Kletskop
Niet eens een weeralarm? Vreemd, dat doen ze tegenwoordig bij ieder sneeuwvolkje al.Sunprincess schreef:Overigens zie ik op ed website van het KNMI dat er geen waarschuwingen zijn afgegeven voor hier, dus het zal wel meevallen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Vanmiddag was het code oranje voor het oosten geloof ik en geel voor Friesland etc. Voor het westen was geen alarm afgegeven..Lady4 schreef:Niet eens een weeralarm? Vreemd, dat doen ze tegenwoordig bij ieder sneeuwvolkje al.Sunprincess schreef:Overigens zie ik op ed website van het KNMI dat er geen waarschuwingen zijn afgegeven voor hier, dus het zal wel meevallen.
Gast- Gast
Met ijzel is dat ook wel verstandiganiet schreef:nee echt regen,ik moest de ruitenwissers aanzettenZininzon schreef:aniet schreef:nee hier niet,hier regende het nog een half uur geleden
Was het geen ijzel?
Gast- Gast
nouhou... het regende echt hoor!(kop van noordholland)_Donnaa schreef:Met ijzel is dat ook wel verstandiganiet schreef:nee echt regen,ik moest de ruitenwissers aanzettenZininzon schreef:aniet schreef:nee hier niet,hier regende het nog een half uur geleden
Was het geen ijzel?
aniet- Kletskop
Hier niks aan het handje hoor...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Het was hier ook gewoon regen hoor.. Maar het is rond het vriespunt, dus dan wil het wel glad worden als het op de grond komt..aniet schreef:nouhou... het regende echt hoor!(kop van noordholland)_Donnaa schreef:Met ijzel is dat ook wel verstandiganiet schreef:nee echt regen,ik moest de ruitenwissers aanzettenZininzon schreef:aniet schreef:nee hier niet,hier regende het nog een half uur geleden
Was het geen ijzel?
Echte ijzel kwam hier dus ook niet uit de lucht..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Echte ijzel kwam hier dus ook niet uit de lucht..
Hier (Twente) wel... Hoop dat ze flink blijven strooien, anders zit ik morgen niet relaxed in de auto!
Zininzon- Ratel
het is hier 3 graden dus niks aan de hand!
aniet- Kletskop
_Donnaa schreef:Uhh... :oaniet schreef:het is hier 3 graden dus niks aan de hand!
aniet- Kletskop
'Alle wegen in Overijssel, maar vooral in Twente, zijn spekglad door de ijzel. Er zijn inmiddels tientallen ongelukken gebeurd, een aantal daarvan met letsel. Ernstige ongelukken hebben zich volgende politie niet voorgedaan. Het gaat vooral om blikschade. Bergingsbedrijven kunnen het werk niet aan en er zijn te weinig politieagenten om alle schade op te nemen'
Bron: RTV Oost
Bron: RTV Oost
Zininzon- Ratel
aniet schreef:nouhou... het regende echt hoor!(kop van noordholland)_Donnaa schreef:Met ijzel is dat ook wel verstandiganiet schreef:nee echt regen,ik moest de ruitenwissers aanzettenZininzon schreef:aniet schreef:nee hier niet,hier regende het nog een half uur geleden
Was het geen ijzel?
Weet je eigenlijk wel wat ijzel is dan?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: