Op welke celeb lijk jij?
+39
Flippin' Bitch
vlinder-19
loura
Jerry
Elliot
Jeanette
SuperGrover
Bisq
Lousanne
Sugarfall
_Cyn_
Marin
Monte
Gympie
Paper Crown
Guus
Burn
Polly
Caroow
Rumble
ProudMom
Bazinga
Silver
ExpressoB
Toet
Lavendel
MarySun
Feline
snowflakes
kippiee
_Lacey_
Antibes
June
Lejow
Raindrop
Lady Starstruck
slaatje
Poubelle
Bliss
43 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Op welke celeb lijk jij?
Silver, Tris en PC, ik zie de gelijkenis ook.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Polly schreef:
Toen de serie Californication bekend was, heb ik heel vaak gehoord dat ik op haar lijk.
Whoo ik ken iemand die echt heel erg op haar lijkt! haha
Gast- Gast
Lavendel schreef:Foto's graag van iedereen! Zo kan ik niet vergelijken Fruity jij lijkt op een van de vrouwen,in boer zoekt vrouw. Van Martin geloof ik? Oja en Reva vond ik een beetje op songfestival Joan lijken.. Sorry! Haha
Ik heb nog niet ontdekt of ik op iemand lijk.
Gast- Gast
Die van PC zie ik idd ook wel een beetje. Joan ook. Youandi in de verste verte niet
Gast- Gast
Lejow schreef:
Marin lijkt enorm op die actrice uit, wat was het, ER? Weet haar naam niet, maar dat lijkt echt sprekend.
Gisteren eens aan m'n vriend gevraagd, maar hij vond van niet. Maar hij was daar erg slecht in. Ik zie het zelf ook nog steeds wel.
Polly ik vind ook dat jij op haar lijkt. Maar ik ken ook nog wel twee andere mensen die op haar lijken!
Lavendel, ja nu je het zegt! Ben het met zowel Fruity als Reva eens.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wow PC, ik moest serieus even twee keer kijken of je nou een foto van jezelf had geplaatst of van Marisa! Op deze foto lijk je inderdaad erg op haar maar als ik andere foto's van haar zie vind ik jou toch een stuk mooier.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja PC! Jij lijkt echt op haar. Alleen heb jij een mooiere bruinere huidskleur!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ja PC! Jij lijkt echt op haar. Alleen heb jij een mooiere bruinere huidskleur!
Haha, waarom denkt iedereen altijd dat ik een tintje heb? Ik ben heel blank hoor!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Toet schreef:Wow PC, ik moest serieus even twee keer kijken of je nou een foto van jezelf had geplaatst of van Marisa! Op deze foto lijk je inderdaad erg op haar maar als ik andere foto's van haar zie vind ik jou toch een stuk mooier.
Dankje! Ze is nu ook ruim in de 40.. wie weet word ik ook zo als ik 40 ben!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
PinkCoelho schreef:Marin, weet je dat Maura Tierney ernstig ziek is?
Ik weet wel dat ze kanker heeft gehad, maar dat is al jaren terug toch? Is het weer terug? Wat zielig voor haar.
PC, Ik ken je foto's toch! Je hebt zo'n mooie gloed over je huid.
Marin- Lady Post-a-lot
PC had een van de zusjes van de Kardasians kunnen zijn! Schrijf ik dat zo goed? En ik?
Gast- Gast
Carrie schreef:PC had een van de zusjes van de Kardasians kunnen zijn! Schrijf ik dat zo goed? En ik?
Jij niet.
*edit; okee toch maar een smiley erbij, omdat 't nu wel beetje bot overkomt, maar zo bedoel ik 't niet... Dus;
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik hoor wel eens dat ik op josh stone lijk... Ik zie het niet zo, dus heb geen idee op wie ik zou lijken.
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Ik zie het wel Cyn!
Ik vind Carrie wel een (klein) beetje op Anna Drijver lijken.
Ik vind Carrie wel een (klein) beetje op Anna Drijver lijken.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Met Carrie en PC kunnen we wel spelletje doen 'Zoek de witte variant'
Bazinga- Ratel
Marin schreef:PinkCoelho schreef:Marin, weet je dat Maura Tierney ernstig ziek is?
Ik weet wel dat ze kanker heeft gehad, maar dat is al jaren terug toch? Is het weer terug? Wat zielig voor haar.
Ze zeiden dat het de reden was dat ze de rol in Parenthood heeft gecancelled, zij zou de rol van Lauren Graham eigenlijk doen, Lauren is daar op het laatste moment pas ingevallen, omdat Maura ziek is.
Gast- Gast
Tris schreef:Carrie schreef:PC had een van de zusjes van de Kardasians kunnen zijn! Schrijf ik dat zo goed? En ik?
Jij niet.
*edit; okee toch maar een smiley erbij, omdat 't nu wel beetje bot overkomt, maar zo bedoel ik 't niet... Dus;
WHAHAHAHAA
Gast- Gast
Ik heb proberen te zoeken maar ik lijk volgens mij op niemand.. Helemaal niet met mijn pony nu
-weg-
Bij zo'n gezichtsherkenningsprogramma kwam eruit hillary duff haha.. dat vind ik zelf dus echt niet.. En ook een keer of 3 kim catrell.. hahaha (en zelfs 1x een man en bedankt).
-weg-
Bij zo'n gezichtsherkenningsprogramma kwam eruit hillary duff haha.. dat vind ik zelf dus echt niet.. En ook een keer of 3 kim catrell.. hahaha (en zelfs 1x een man en bedankt).
Laatst aangepast door Punk'd op do 4 okt 2012 - 6:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sugarfall schreef:Ik zie het wel Cyn!
Ik heb soortgelijke kleine oogjes, maar voor de rest.. Misschien het haar ofzo
Maar toch thanks, vind haar best mooi
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
PinkCoelho schreef:Marin schreef:PinkCoelho schreef:Marin, weet je dat Maura Tierney ernstig ziek is?
Ze zeiden dat het de reden was dat ze de rol in Parenthood heeft gecancelled, zij zou de rol van Lauren Graham eigenlijk doen, Lauren is daar op het laatste moment pas ingevallen, omdat Maura ziek is.
Wat erg. Hoop dat ze nog beter kan worden. Ik vond haar altijd een goede actrice in ER.
Marin- Lady Post-a-lot
"Tierney had surgery to remove a tumor from her breast in 2009.[17][18] Schedule conflicts with her cancer treatments led her to leave the cast of Parenthood, where she had been an original cast member. She was replaced by Lauren Graham.[19] She finished treatment and returned to work in a stage play in 2010.[20]"
Bazinga- Ratel
Punk'd wat ben je mooi!! het lijken wel modellenfoto's die jij geplaatst hebt!
Ik heb weleens gehoord dat mensen mij op marianne vos vinden lijken.. Dat zie ik zelf ook wel een beetje.. Helaas, want ik vind marianne vos niet een hele mooie vrouw..
Ook weleens van iemand gehoord dat ze mij op anna drijver vinden lijken, dat vond ik een groot compliment maar dat is naar mijn idee alleen maar het haar..
Links mijn foto = weg. (is de enige foto die ik hier op de pc heb staan), rechts marianne vos
Ik heb weleens gehoord dat mensen mij op marianne vos vinden lijken.. Dat zie ik zelf ook wel een beetje.. Helaas, want ik vind marianne vos niet een hele mooie vrouw..
Ook weleens van iemand gehoord dat ze mij op anna drijver vinden lijken, dat vond ik een groot compliment maar dat is naar mijn idee alleen maar het haar..
Links mijn foto = weg. (is de enige foto die ik hier op de pc heb staan), rechts marianne vos
Laatst aangepast door Lousanne op do 4 okt 2012 - 2:06; in totaal 1 keer bewerkt
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Leuk om eens een foto van je te zien Lousanne. Ik dacht altijd dat je een oude forummer was, maar ik herken je niet van de foto..
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Celeb make-over gone bad
» NAV: Heb jij wel eens wat uitgespookt met een celeb?
» Ik lijk wel op een kat
» Op wie lijk ik!?
» Ik lijk wel zwanger..
» NAV: Heb jij wel eens wat uitgespookt met een celeb?
» Ik lijk wel op een kat
» Op wie lijk ik!?
» Ik lijk wel zwanger..
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: