Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV: Heb jij wel eens wat uitgespookt met een celeb?

4 plaatsers

Ga naar beneden

NAV: Heb jij wel eens wat uitgespookt met een celeb? Empty NAV: Heb jij wel eens wat uitgespookt met een celeb?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 6:47

En dan uitgespookt als in zoenen/ seks.
En met wie?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV: Heb jij wel eens wat uitgespookt met een celeb? Empty Re: NAV: Heb jij wel eens wat uitgespookt met een celeb?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 6:57

Alleen zoenen,met Bas Muijs.

Gast
Gast

NAV: Heb jij wel eens wat uitgespookt met een celeb? Empty Re: NAV: Heb jij wel eens wat uitgespookt met een celeb?

Bericht  Pandora wo 3 aug 2011 - 7:07

Gezoend met Robert v/d Weert (ex AZ)
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 7:08

Mama_van2 schreef:Alleen zoenen,met Bas Muijs.

Oe die vind ik leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 7:31

Met voetballers van tong gewisseld. Hele lelijke ook, fledeerus ofzo, speelde ooit bij groningen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 7:51

Nee maar wel met iemand die als twee druppels water op Jon Bon Jovi leek. Hij zoende alleen zo ranzig dat ik die gevoelens nooit meer zal hebben voor de echte John Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 3 aug 2011 - 22:13

Zusje schreef:Nee maar wel met iemand die als twee druppels water op Jon Bon Jovi leek. Hij zoende alleen zo ranzig dat ik die gevoelens nooit meer zal hebben voor de echte John Very Happy.

Whahahaha! lol!

Ontopic: Nopes!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 22:13

Mama_van2 schreef:Alleen zoenen,met Bas Muijs.
Waarom stond ik niet in jouw schoenen op dat moment Sad

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 3 aug 2011 - 22:13

Ja, dus smile
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Antibes wo 3 aug 2011 - 22:14

Zusje schreef:Nee maar wel met iemand die als twee druppels water op Jon Bon Jovi leek. Hij zoende alleen zo ranzig dat ik die gevoelens nooit meer zal hebben voor de echte John Very Happy.

Ben blij dat mij die ervaring bespaard is gebleven en ik nog even weg kan dromen.. =D

Ik heb niets uitgespookt met bekende personen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: