Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tegen het einde weer pijnlijke borsten?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Tegen het einde weer pijnlijke borsten? Empty Tegen het einde weer pijnlijke borsten?

Bericht  vlinder-19 di 2 okt 2012 - 21:19

Ik ben vandaag 38 weken en mn borsten doen ineens weer enorm pijn!
Dit was eigenlijk al een hele tijd over, maar nu heel erg. Herkennen meer dames dit?
Wellicht een teken dat het niet meer lang gaat duren en de borstvoeding op gang komt?
Kan het me van mn vorige zwangerschap niet meer herinneren dat het tegen het einde weer zo pijnlijk was.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen het einde weer pijnlijke borsten? Empty Re: Tegen het einde weer pijnlijke borsten?

Bericht  Dille wo 3 okt 2012 - 0:06

Had ik ook zo tegen het einde. Vooral bij nummer twee. Denk inderdaad dat het al wat pré-stuwing is ofzo misschien scratch
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen het einde weer pijnlijke borsten? Empty Re: Tegen het einde weer pijnlijke borsten?

Bericht  Slakje wo 3 okt 2012 - 0:22

Ik had het ook. Maar ik moest met 20 weken al compressen dragen omdat de melk eruit spoot. De gyn zei me dat het al stuwing was.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen het einde weer pijnlijke borsten? Empty Re: Tegen het einde weer pijnlijke borsten?

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 4:12

Ik had tijdens mijn tweede zwangerschap al regelmatig last van stuwing, dit zakte wel altijd weer binnen een dag af, ook lekte ik al vaak wat melk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen het einde weer pijnlijke borsten? Empty Re: Tegen het einde weer pijnlijke borsten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum