kindjes met zelfde voorletter
+16
SarahKey
Burn
Supertalentje
Clapperdie
Ellebel
Viva
Minx
Roos
Sophiee
Marsy28
Happydobby
Monte
Annemie
Rumble
xxjojootjexx
Flower_L
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: kindjes met zelfde voorletter
het is wel lastig.
Mijn zusje en ik hebben allebei dezelfde voorletter. Met bankafschriften was het zeker lastig ook met de ib/groep. We maakten vaak elkaars post open. Dat vonden we beide eigenlijk niet echt erg.
Maar toen ik mijn rekening ging overschrijven naar een andere plaats hebben ze die van mijn zusje overgeschreven. Terwijl ik duidelijk mijn rekeningnummer en geboortedatum heb gezegd. Het was toen ook een heel gedoe om alles weer recht te trekken. Want de mijne konden ze bij beide filialen niet vinden terwijl op internetbankieren duidelijk een plaats erbij stond.
Mijn zusje en ik hebben allebei dezelfde voorletter. Met bankafschriften was het zeker lastig ook met de ib/groep. We maakten vaak elkaars post open. Dat vonden we beide eigenlijk niet echt erg.
Maar toen ik mijn rekening ging overschrijven naar een andere plaats hebben ze die van mijn zusje overgeschreven. Terwijl ik duidelijk mijn rekeningnummer en geboortedatum heb gezegd. Het was toen ook een heel gedoe om alles weer recht te trekken. Want de mijne konden ze bij beide filialen niet vinden terwijl op internetbankieren duidelijk een plaats erbij stond.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zelfde topics
» Teunisbloem en tarwekiemolie?
» Namen kies...zelfde soort/klank etc
» Zelfde kleding voor dochter en zoon
» nav, wat het zelfde bij het volgende kindje?
» Teunisbloem en tarwekiemolie?
» Namen kies...zelfde soort/klank etc
» Zelfde kleding voor dochter en zoon
» nav, wat het zelfde bij het volgende kindje?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: