Musical little Mermaid
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Musical little Mermaid
Zijn er al mensen naar deze musical geweest? Hoe vonden jullie 'm? Ben even benieuwd!
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Musical little Mermaid
Ja ik en ik vond m ook leuk.
Het enige waar ik een beeeetje kriebelig wiebelig van werd, was dat ze als ze onder water zijn, de hele tijd 'meedeinen' op de golven...
Het enige waar ik een beeeetje kriebelig wiebelig van werd, was dat ze als ze onder water zijn, de hele tijd 'meedeinen' op de golven...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind hem wel in verhouding met musicals zoals Tarzan dat deze kinderlijker was.
Gast- Gast
Lejow schreef:Ja ik en ik vond m ook leuk.
Ik vond dat golven juist erg leuk ik heb me wel een beetje lopen opvreten over de nieuwe nederlandse teksten. 'Onder de zee' ipv 'Diep in de zee' en ik miste de zin 'al die sardientjes zijn ook mijn vriendjes jippie-ja-jeej!' alle liedjes hebben andere tekst dan in de film. Maar hij was verder erg leuk!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Niekske schreef:Lejow schreef:Ja ik en ik vond m ook leuk.
Ik vond dat golven juist erg leuk ik heb me wel een beetje lopen opvreten over de nieuwe nederlandse teksten. 'Onder de zee' ipv 'Diep in de zee' en ik miste de zin 'al die sardientjes zijn ook mijn vriendjes jippie-ja-jeej!' alle liedjes hebben andere tekst dan in de film. Maar hij was verder erg leuk!
Ja, maar het is ook niet letterlijk de vertaling van de film, dus dat klopt ook wel, dat de teksten niet hetzelfde zijn. Dit is tot nu toe bij eigenlijk alle musicals waar ik ben geweest.
Gast- Gast
Klopt,heeft met muziekrechten te maken. Maar is wel jammer, vind ik!
Hij is inderdaad wat kinderlijker naast Tarzan.
Hij is inderdaad wat kinderlijker naast Tarzan.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ben vrij snel gegaan en ik vond hem leuk! Leuk hoe ze het met het decor hadden gedaan en geschikt voor alle leeftijden. Enige minpuntje is de vertaling van de songsteksten maar we zijn niet anders gewend dus we hadden het wel verwacht.
Over dat meedeinen, 's avonds in bed lig je toch nog zo?
Gast- Gast
Ik vond hem erg leuk
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Ik ga volgende maand dus ik ben erg benieuwd!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Birgit schreef:Ik ben vrij snel gegaan en ik vond hem leuk! Leuk hoe ze het met het decor hadden gedaan en geschikt voor alle leeftijden. Enige minpuntje is de vertaling van de songsteksten maar we zijn niet anders gewend dus we hadden het wel verwacht.
Dat lag ik al zowat.. laat staan die acteurs
Lejow- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» musical sing-a-long
» musical zij gelooft in mij
» Opera is de nieuwe musical...
» musical akties?
» Wicked the musical
» musical zij gelooft in mij