Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby?

+12
Slakje
Sophiee
Mida4you
Monnie
_Lana_
Mamsie
-Ieniemienie-
Supertalentje
SarahKey
Linda
Jazzlyn
Lejow
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby? - Pagina 2 Empty Re: hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby?

Bericht  CCC zo 30 sep 2012 - 23:46

Ik heb van het weekend ook Baby Luuf gebruikt, is wel vanaf 6 maanden maar heb een klein beetje gebruikt... ze zat zo vol :S

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby? - Pagina 2 Empty Re: hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby?

Bericht  _Lana_ zo 30 sep 2012 - 23:56

Lejow schreef:Ui staat er al hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby? - Pagina 2 561177
Heb net even Luuf gehaald!

Ik ben net even naar de apotheek geweest en de medewerker gaf aan dat een ui net zo goed werkt als Luuf. Al vind ik Luuf ook altijd lekker.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby? - Pagina 2 Empty Re: hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby?

Bericht  Tania ma 1 okt 2012 - 0:22

M. was voor de eerste keer verkouden toen ze nog geen twee weken was Toen is het heel even weggeweest en nu is ze al weken/maanden verkouden. Soms is het even iets minder maar dan ineens zit ze weer vol. We hebben neusspray die we gebruiken, luuf en lekker onder de warme douche zodat het goed loskomt. Zal vanzelf wel weer over gaan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby? - Pagina 2 Empty Re: hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 6:38

Hier in het ZH mochten we de zoutoplossing ook niet onbeperkt gebruiken...
We wisselde dat af met de xylo. De ene fles zout en de andere fles de xylo.
Je kunt ook haar bedje wat omhoog zetten. Ik merk nu bij A. dat zolang hij rechtop bij ons hangt hij snel in slaap valt en minder last van snot heeft dan als hij plat in zijn bedje ligt. Alleen is het hier optie aangezien hij zijn bed doorkruipt en vervolgens (nog) schuiner naar beneden aan het voeteneind gaat liggen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby? - Pagina 2 Empty Re: hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby?

Bericht  Clapperdie ma 1 okt 2012 - 6:42

Sinds T. naar de opvang gaat is hij verkouden en is het niet over geweest. Blijft maar zagen. 2x naar de ha geweest maar zit niet in zijn longen dus we krijgen er niets voor.

Er gaat een wereld voor hem open als hij een keer niet verkouden is denk ik.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby? - Pagina 2 Empty Re: hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby?

Bericht  Muus ma 1 okt 2012 - 6:52

Ik ben ooit eens met J naar de huisarts geweest met haar zoveelste verkoudheid toen.
De beste man vertelde mij dat kinderen 6x per jaar met een periode van 6 weken verkouden mogen zijn :O
Nu zullen de meningen hier ook wel over verdeeld zijn, maar een verkoudheid kan eenmaal heel lang duren.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby? - Pagina 2 Empty Re: hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 7:17

chococupcake schreef:Ik heb van het weekend ook Baby Luuf gebruikt, is wel vanaf 6 maanden maar heb een klein beetje gebruikt... ze zat zo vol :S

Ik zou dat echt niet doen. Ik geloof dat het schadelijk kan zijn.

Zoutoplossing mag je onbeperkt gebruiken. Ik moest zelfs 12 keer per dag sprayen van de huisarts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby? - Pagina 2 Empty Re: hoe lang mag een verkoudheid duren bij een baby?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum