Je meest recente www op facebook
+22
RYW
Marin
SarahKey
TwistedAngel
Annemoontje
Poubelle
Jeanette
Burn
nisavi
Makamba
nina
Atelier Madame
girli
Rush
Sugarfall
Kowalski
Ooh La La!
Toet
Tiana
Joli86
silly-one
Orchidee
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Je meest recente www op facebook
Toet schreef:Stylegirl schreef:Toet schreef:Het is wit en het ontploft..
Wat, wat, wat?
Boemkool (Vooral heel grappig als je dronken bent)
Ik vind hem nuchter ook wel grappig!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Annemoontje schreef:Jeanette schreef:Emily!!! Abouzy!! Tsjee, wat een slechte film zeg, the Possession! — met (vriendin) bij (Bios)
Nou inderdaad, was nou niet echt bepaald een 'vernieuwend' verhaal en kwam behoorlijk traag op gang.
Nou, echt he! Vriendin van me vond hem doodeng, maar ik vond hem vrij suf haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het begin van het kruipen is er :-D
https://www.youtube.com/watch?v=RKQDKiW4SuY&feature=share
https://www.youtube.com/watch?v=RKQDKiW4SuY&feature=share
Pff mijn laatste status update is alweer een week geleden:
En de voorruit is ook ingegooid met steentjes bij m'n moeder thuis.... Er liep fucking ME bij kan door onze laan. Wat een kloothommels. Blijf met je poten van Haren af. Ben er echt naar van.
En daarna ben ik nog getagged in een foto van m'n vriend:
Gegrilde rode poon met organic tartare sauce op een salade van veldsla en wilde rucola met radijsjes en vijgen gegratineerd met balsamico... — with .....
Dat hadden we woensdag gegeten namelijk.
En de voorruit is ook ingegooid met steentjes bij m'n moeder thuis.... Er liep fucking ME bij kan door onze laan. Wat een kloothommels. Blijf met je poten van Haren af. Ben er echt naar van.
En daarna ben ik nog getagged in een foto van m'n vriend:
Gegrilde rode poon met organic tartare sauce op een salade van veldsla en wilde rucola met radijsjes en vijgen gegratineerd met balsamico... — with .....
Dat hadden we woensdag gegeten namelijk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha, Marin, of iemand anders, je moet me toch eens uitleggen wat dat nou is met foto's van je avondeten op fb is dat omdat koken je hobby is, en andere mensen er foto's van de tennis of een borduurwerkje opzetten? Ik zie het best vaak voorbij komen, niet alleen bij jou maar bij heel veel mensen eigenlijk
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Omdat fotograferen en koken een hobby van ons allebei is, denk ik.
Gewoon leuk om te laten zien wat voor lekkers we gemaakt hebben en omdat het best moeilijk is om mooie foto's van eten te maken, dus extra leuk als dat nog lukt. Komt regelmatig voor dat we voordat we gaan eten, eerst allebei de camera pakken. Mega suf natuurlijk. Sowieso die gedeelde hobbies samen, maar kan er echt niets aan doen. (En nee, we hebben geen matching trainingspakkies )
Gewoon leuk om te laten zien wat voor lekkers we gemaakt hebben en omdat het best moeilijk is om mooie foto's van eten te maken, dus extra leuk als dat nog lukt. Komt regelmatig voor dat we voordat we gaan eten, eerst allebei de camera pakken. Mega suf natuurlijk. Sowieso die gedeelde hobbies samen, maar kan er echt niets aan doen. (En nee, we hebben geen matching trainingspakkies )
Marin- Lady Post-a-lot
Dus over 25 jaar zitten jullie in het weekend op twee dezelfde Gazelles een fietstochtje door het bos te doen, foto's te maken en dan de picknick te fotograferen en op Facebook te zetten, waarna je eigen dochter je erop wijst dat Facebook echt niet meer kan en iets voor oude mensen is?
Ergens zie ik jullie al zo boven je bord hangen. En dan: ja, klaar? Staat het er goed op? Eet smakelijk lieverd
Of: ' oeh, scherp! ' 'ja dank je, is nog best lastig, dat eten fotograferen' 'nee, ik bedoelde de saus, scherp!'
Haha, sorry hoor
Ergens zie ik jullie al zo boven je bord hangen. En dan: ja, klaar? Staat het er goed op? Eet smakelijk lieverd
Of: ' oeh, scherp! ' 'ja dank je, is nog best lastig, dat eten fotograferen' 'nee, ik bedoelde de saus, scherp!'
Haha, sorry hoor
RYW- Ratel
Hahahaha ja dat soort grapjes maken we zelf ook. Maar neuh, dat zal niet snel gebeuren.. We willen wel graag samen gaan rallye rijden in een old timer als we wat ouder zijn. Da's wel een gedeelde hobby dus. Maar samen fietsen, in matching trainingspakjes..ehm no.
En je tweede scenario, van wachten tot het fotograferen klaar is en dan pas eten, is eigenlijk wel helemaal waar.. En dan is het eten al koud.
En je tweede scenario, van wachten tot het fotograferen klaar is en dan pas eten, is eigenlijk wel helemaal waar.. En dan is het eten al koud.
Marin- Lady Post-a-lot
Haha, wij hebben trouwens wel matching snuggies niet erg sexy, maar wel lekker warm, en echt bijzonder truttig zo samen op de bank. Maar dat komt nooit, maar dan ook nooit, op mijn Facebook (dat je het effe weet )
Wel cool trouwens, dat rallyrijden. Wel met zo'n ouderwetse pilotenbril op, dan
RYW- Ratel
Dan hebben wij een deal, Miss RYW. Bepaalde dingen die we nooit zullen noemen op elkaar's Facebook, te weten iets wat jij van mij weet en ik nu van jou. En lekker toch.. Beetje comfy mag wel, ook al is het suf in matching outfits.
En ja, rallyrijden doen z'n ouders ook, in hun old timer, en dat lijkt me echt super leuk! We zijn paar maanden geleden bij de aankomst van de Tulpenrallye geweest, was echt leuk! Ik hou wel van auto's en m'n vriend natuurlijk zeker en dat rally element lijkt me erg leuk, en kom je nog eens op mooie plekken.
En ja, rallyrijden doen z'n ouders ook, in hun old timer, en dat lijkt me echt super leuk! We zijn paar maanden geleden bij de aankomst van de Tulpenrallye geweest, was echt leuk! Ik hou wel van auto's en m'n vriend natuurlijk zeker en dat rally element lijkt me erg leuk, en kom je nog eens op mooie plekken.
Marin- Lady Post-a-lot
RYW schreef:Haha, wij hebben trouwens wel matching snuggies niet erg sexy, maar wel lekker warm, en echt bijzonder truttig zo samen op de bank. Maar dat komt nooit, maar dan ook nooit, op mijn Facebook (dat je het effe weet )
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Haha ja quote het lekker Kowalski. Heel goed
Marin- Lady Post-a-lot
Haha, fijn, Kowalski
Ach, ik omarm gewoon de sufheid van onze matching Snuggies, denk ik. In al hun gelukzalige, warme, suffe splendour
Ach, ik omarm gewoon de sufheid van onze matching Snuggies, denk ik. In al hun gelukzalige, warme, suffe splendour
RYW- Ratel
De Klusjesmannen van BNN op dvd, wat een heerlijk programma! Tik hem aanrader :-D
Deze is van vorige week.
Deze is van vorige week.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Van een uurtje geleden:
Heerlijke zondagmiddag gehad met vrienden, high-tea, zon, terras en rosé. Nu lekker bankhangen.
Heerlijke zondagmiddag gehad met vrienden, high-tea, zon, terras en rosé. Nu lekker bankhangen.
Gast- Gast
Van vanmorgen:
Vandaag begint mijn werk in de slaapkamer; opruimen, schuren en plinten schilderen.
Vandaag begint mijn werk in de slaapkamer; opruimen, schuren en plinten schilderen.
Gast- Gast
Deze!
"Sommige 'fotografen' zouden dit stripje even moeten lezen.."
"Sommige 'fotografen' zouden dit stripje even moeten lezen.."
Gast- Gast
Dit kan ik zo in het topic 'dingen waar je pas heel laat achterkwam' plaatsen, maar waar staat WWW voor? Ik begrijp dat het je update op FB is, maar ik kom er niet uit.
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
WieWatWaar volgens mij.... En dat is van hyves eigelijk. Dacht ik. Toch?
Gast- Gast
Mute_ schreef:Dit kan ik zo in het topic 'dingen waar je pas heel laat achterkwam' plaatsen, maar waar staat WWW voor? Ik begrijp dat het je update op FB is, maar ik kom er niet uit.
Volgens mij is dat afkomstig van mensen die hyves nog niet los hebben gelaten waar het een "wiewatwaar" was en die gemist hebben dat het bij facebook een status of "What's on your mind" is..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Mute_ schreef:Dit kan ik zo in het topic 'dingen waar je pas heel laat achterkwam' plaatsen, maar waar staat WWW voor? Ik begrijp dat het je update op FB is, maar ik kom er niet uit.
Volgens mij is dat afkomstig van mensen die hyves nog niet los hebben gelaten waar het een "wiewatwaar" was en die gemist hebben dat het bij facebook een status of "What's on your mind" is..
Aha! Thanks
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Antibes schreef:Mute_ schreef:Dit kan ik zo in het topic 'dingen waar je pas heel laat achterkwam' plaatsen, maar waar staat WWW voor? Ik begrijp dat het je update op FB is, maar ik kom er niet uit.
Lekker belangrijk, aan het aantal reacties te zien hebben de meesten wel door wat ik bedoel.
Orchidee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12
Vanmiddag nog een keer de optocht. Kom allemaal!!!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Zie door de bomen het bos niet meer, niet weten wat ik nu moet doen/kiezen ... *telefoon abonnement verlengen*
Gast- Gast
Mute_ schreef:Antibes schreef:Mute_ schreef:Dit kan ik zo in het topic 'dingen waar je pas heel laat achterkwam' plaatsen, maar waar staat WWW voor? Ik begrijp dat het je update op FB is, maar ik kom er niet uit.
Aha! Thanks
Heb ik het me goed herinnerd! Maar ach, principe is hetzelfde natuurlijk.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Meest recente foto
» Meest recente foto van jezelf!
» Meest recente foto van jezelf deel 3!
» Van wie hou je het meest?
» Hij lijkt het meest op....
» Meest recente foto van jezelf!
» Meest recente foto van jezelf deel 3!
» Van wie hou je het meest?
» Hij lijkt het meest op....