Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Daily Show

4 plaatsers

Ga naar beneden

The Daily Show Empty The Daily Show

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 4:18

Heeft iemand hier weleens de Amerikaanse versie gezien?

Gisteren is de nederlandse versie van de Daily Show uitgezonden op Comedy Central. Het werd gepresenteerd door Jan-Jaap van der Wal. Ik heb m net even op internet gekeken. Maar eigenlijk vind ik m zwaar tegen vallen. pale

Wie heeft het gezien? En wat vinden jullie er van?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

The Daily Show Empty Re: The Daily Show

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 6:07

Ik ken de Amerikaanse show. Ben er niet gek op. Amerikaanse humor is heel anders dan Nederlandse dus ik denk niet dat dit aan zal slaan.

Gast
Gast

Bericht  Gizmo di 1 feb 2011 - 6:12

Ik vond er echt helemaal niks aan... Na nog geen 10 minuten uit gezet.
Kennis van me was bij de opname, en keek daarna ook de uitzending thuis. De sfeer in de publiek was er wel, men moest ook echt lachen. Maar ze zei ook; op tv sloeg het echt dood, totaal niet grappig meer. Daarnaast werd ook echt alles, ook gesprekken tussen 2 mensen, van de autocue gelezen....
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mzcharlotte di 1 feb 2011 - 6:45

Ik vond die Amerikaan wel scherp. JJ vond ik tegenvallen, het leek wel of hij een paar vragen had voorbereid en totaal niet wist hoe hij op de grappen/grollen/antwoorden van de Amerikaan moest reageren.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gizmo di 1 feb 2011 - 7:00

zegmaar_ schreef:Ik vond die Amerikaan wel scherp. JJ vond ik tegenvallen, het leek wel of hij een paar vragen had voorbereid en totaal niet wist hoe hij op de grappen/grollen/antwoorden van de Amerikaan moest reageren.

Terwijl hij dat dus gewoon van de autocue af las...
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 7:10

Het is een format wat gemaakt is voor Amerikanen, dus ik denk ook niet dat het echt zal aanslaan. Beter hadden ze zelf iets bedacht wat echt aansluit bij de doelgroep van Comedy Central.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 8:04

Dat is dus wat ik jammer vind. JJ leest het allemaal van de auto cue af. Jammer hoor. Maar misschien is het net te Amerikaans idd om het hier ook tot een succes te laten komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 9:37

De Amerikaanse versie is allemaal wat strakker voor mijn gevoel, het wordt er wat doodnuchterder verteld.

Ik vind dit niet echt aanslaan, het zijn ook elke keer dezelfde personen die in de media worden gebruikt voor de grapjes. Beetje standaard grapjes..

Ik vond het niet heel erg geslaagd!

Gast
Gast

Bericht  Wennebellah wo 2 feb 2011 - 0:03

Ik vind het totaal niet grappig.
Ten eerste is Nederlandse humor heel anders dan Amerikaanse humor, en in mijn ogen is Nederlandse humor helemaal niet grappig.

Ten tweede, het gaat serieus nergens over.

Ten derde, ik vind dit net zo'n dom iets van Comedy Central als die walgelijke New Kids.

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  minoessepoes wo 2 feb 2011 - 0:16

Mijn vriend vind het dus hilarisch! Ik ben er al twee keer bij in slaap gevallen, maar ik vind eigenlijk niks wat op comedy central komt grappig, dus ik ben de doelgroep niet.

Ik weet het niet, ik denk dat er wel een doelgroep voor te vinden is, maar of die comedy central ook vinden?
Ik heb gister zitten kijken om de opnames een keer bij te wonen, leek me wel een attent ding om dat te regelen voor mijn vriend, maar dan moet je al om zes uur daar aanwezig zijn, dat kan dus voor ons bijna niet met het werk. Ik durf dus de gok ook niet te nemen om kaartjes te reserveren zonder dat tegen hem te zeggen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  minoessepoes wo 2 feb 2011 - 0:18

MyMorningSong schreef:Ik vind het totaal niet grappig.
Ten eerste is Nederlandse humor heel anders dan Amerikaanse humor, en in mijn ogen is Nederlandse humor helemaal niet grappig.

Ten derde, ik vind dit net zo'n dom iets van Comedy Central als die walgelijke New Kids.

En als je ziet hoeveel mensen daar naar kijken/naar die film zijn geweest zou ik toch denken dat er misschien wel markt voor is, maar dat de doelgroep die hier op het forum komt niet de doelgroep is waar ze op mikken.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Wennebellah wo 2 feb 2011 - 0:19

minoessepoes schreef:Mijn vriend vind het dus hilarisch! Ik ben er al twee keer bij in slaap gevallen, maar ik vind eigenlijk niks wat op comedy central komt grappig, dus ik ben de doelgroep niet.

Ik weet het niet, ik denk dat er wel een doelgroep voor te vinden is, maar of die comedy central ook vinden?
Ik heb gister zitten kijken om de opnames een keer bij te wonen, leek me wel een attent ding om dat te regelen voor mijn vriend, maar dan moet je al om zes uur daar aanwezig zijn, dat kan dus voor ons bijna niet met het werk. Ik durf dus de gok ook niet te nemen om kaartjes te reserveren zonder dat tegen hem te zeggen.

Ik vond Comedy Central wel altijd leuk, met the that 70's show, malcolm in the middle etc.
Maar ik persoonlijk vind dat sinds the new kids zijn gekomen, het steeds slechter gaat met commedy central..

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Wennebellah wo 2 feb 2011 - 0:20

minoessepoes schreef:
MyMorningSong schreef:Ik vind het totaal niet grappig.

En als je ziet hoeveel mensen daar naar kijken/naar die film zijn geweest zou ik toch denken dat er misschien wel markt voor is, maar dat de doelgroep die hier op het forum komt niet de doelgroep is waar ze op mikken.

Ja, er komen veel aso's en jongeren op af smile Ik las pas ook al in de krant dat mensen de new kids na gaan doen, en ik wist al van te vore dat dat zou gebeuren Wink Nee, ik vind het gewoon echt een asociaal iets..maargoed dat is mijn mening.

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  minoessepoes wo 2 feb 2011 - 0:28

MyMorningSong schreef:
minoessepoes schreef:Mijn vriend vind het dus hilarisch! Ik ben er al twee keer bij in slaap gevallen, maar ik vind eigenlijk niks wat op comedy central komt grappig, dus ik ben de doelgroep niet.

Ik vond Comedy Central wel altijd leuk, met the that 70's show, malcolm in the middle etc.
Maar ik persoonlijk vind dat sinds the new kids zijn gekomen, het steeds slechter gaat met commedy central..
Maar dat is toch gewoon 1 programma wat jij niet leuk vind. Gaat het dan met heel comedy central steeds slechter? Verder blijven ze toch gewoon dezelfde dingen uitzenden.

Kijk dat er van die idioten tussen zitten die dat na gaan doen, die heb je er altijd tussen zitten. Na een film als: to fast to furious, hoorde je ineens overal over straatraces, na jackass gingen ook een heleboel jongen allemaal levensgevaarlijke stunts doen enzovoort. Dat wil niet zeggen dat iedereen die er naar kijkt zo is, het is als iets grappigs bedoeld, dat jij en ik dat niet grappig vinden wil niet zeggen dat wij de afspiegeling van deze samenleving zijn en dat het daarom dus ook niet grappig is.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Wennebellah wo 2 feb 2011 - 0:35

minoessepoes schreef:
MyMorningSong schreef:

Maar dat is toch gewoon 1 programma wat jij niet leuk vind. Gaat het dan met heel comedy central steeds slechter? Verder blijven ze toch gewoon dezelfde dingen uitzenden.

Kijk dat er van die idioten tussen zitten die dat na gaan doen, die heb je er altijd tussen zitten. Na een film als: to fast to furious, hoorde je ineens overal over straatraces, na jackass gingen ook een heleboel jongen allemaal levensgevaarlijke stunts doen enzovoort. Dat wil niet zeggen dat iedereen die er naar kijkt zo is, het is als iets grappigs bedoeld, dat jij en ik dat niet grappig vinden wil niet zeggen dat wij de afspiegeling van deze samenleving zijn en dat het daarom dus ook niet grappig is.

Nee, het gaat slechter omdat alle goede series er afgehaald worden en er steeds vreselijkere series op komen Wink En ze blijven tegenwoordig ook maar herhalingen uitzenden ipv hele seizoenen, ik heb nooit gezegd dat ik het slechter vind gaan omdat ik de new kids & the daily show niet leuk vind Wink

Ik vind het altijd zo grappig dat mensen zich zo snel aangesproken voelen. Je zei net zelf dat je het ook allemaal niet zo boeiend vind dus ik weet niet waarom je zo praat? En ja het is nou eenmaal mijn mening dat ik nederlandse "humor" totaal niet grappig vind, en dat is mijn mening. Mensen mogen het best grappig vinden, dat heb ik niet gezegd Wink Ik heb alleen gezegd dat ik dus zulke asociale die beroemd worden door zo iets vreselijks, totaal afkeur.

Maargoed, ik zal nu wel weer een hele preek krijgen over dat ik niet zo wijs moet doen en dat mijn mening niet telt zoals ik altijd op het vorige forum kreeg. smile

Punt, nu ga ik wat nuttigs doen Wink

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  minoessepoes wo 2 feb 2011 - 0:48

MyMorningSong schreef:
minoessepoes schreef:
MyMorningSong schreef:

Kijk dat er van die idioten tussen zitten die dat na gaan doen, die heb je er altijd tussen zitten. Na een film als: to fast to furious, hoorde je ineens overal over straatraces, na jackass gingen ook een heleboel jongeren allemaal levensgevaarlijke stunts doen enzovoort. Dat wil niet zeggen dat iedereen die er naar kijkt zo is, het is als iets grappigs bedoeld, dat jij en ik dat niet grappig vinden wil niet zeggen dat wij de afspiegeling van deze samenleving zijn en dat het daarom dus ook niet grappig is.

Nee, het gaat slechter omdat alle goede series er afgehaald worden en er steeds vreselijkere series op komen Wink En ze blijven tegenwoordig ook maar herhalingen uitzenden ipv hele seizoenen, ik heb nooit gezegd dat ik het slechter vind gaan omdat ik de new kids & the daily show niet leuk vind Wink

Ik vind het altijd zo grappig dat mensen zich zo snel aangesproken voelen. Je zei net zelf dat je het ook allemaal niet zo boeiend vind dus ik weet niet waarom je zo praat? En ja het is nou eenmaal mijn mening dat ik nederlandse "humor" totaal niet grappig vind, en dat is mijn mening. Mensen mogen het best grappig vinden, dat heb ik niet gezegd Wink Ik heb alleen gezegd dat ik dus zulke asociale die beroemd worden door zo iets vreselijks, totaal afkeur.

Maargoed, ik zal nu wel weer een hele preek krijgen over dat ik niet zo wijs moet doen en dat mijn mening niet telt zoals ik altijd op het vorige forum kreeg. smile

Punt, nu ga ik wat nuttigs doen Wink

Zo wat heb ik jouw misdaan?
Lichtelijk overtrokken reactie misschien?

Ik geef zelf aan dat ik het ook niet grappig vind, maar ik geef ook aan dat niet iedereen die het wel grappig vindt asociaal is. Er zitten altijd wel idioten tussen. De acteurs zijn helemaal niet asociaal, ze spelen een asociaal type.

Verder moet je lekker wijs blijven doen, maar niet zo snel op je pik getrapt zijn!

Punt!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud