Vanaf vandaag..
+15
Dennenappel
Blond
Flinder
Lotus
TGR
ekiaam87
ButterflyEffect
Jeanette
Pannetoet
Butterfly78
Roze Roos
Sugarfall
Qiara
Moezie
Cheesegirl
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vanaf vandaag..
Vandaag vandaag ga ik echt hard aan mn scriptie werken. Heb alle data in SPSS gezet, en heb me gister weer helemaal ingelezen hoe ik allerlei dingen moet uitzoeken. Ik wil mijn resultaten gedeelte volgende week donderdag AF hebben (en mn methodegedeelte ook!).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Lotus, wat fijn! Ik hoop dat het je allemaal een beetje mee gaat vallen en dat je je goed blijft voelen.
Chance, succes
Chance, succes
Gast- Gast
Darcy; gefeliciteerd met je eigen bedrijfje! Ik hoop dat de opdrachten snel binnen zullen komen (mits je op die wijze werkt)
Lotus; succes met afbouwen, ik hoop dat het goed uitpakt! Leuk ook dat je in de cliëntenraad gaat, hoor daar vaak erg positieve verhalen over.
TGR; lastig zo een stap, fijn dat jullie er wel nog samen om kunnen huilen. Sterkte en succes de komende tijd!
Afvalmeiden; succes! Knap dat jullie het proberen, ik kan het niet zo goed. Wanneer ik het wil, ga ik juist veel meer ongezonde dingen eten. Het geeft mij echt een vreetkick om de een of andere reden.
Afstudeermeiden; ik krijg helemaal de kriebels van jullie verhalen en wil ook zo graag weer nogmaals afstuderen. Zelf heb ik het echt heel leuk en interessant gevonden. Heerlijk om zelf bezig te zijn met een onderzoek, het te doen en je in te verdiepen waar jij wilt, alles uitpluizen, etc. Succes ermee! Als je er eenmaal mee bezig bent, wordt het steeds duidelijker qua wat de bedoeling is, welke richting je op moet, etc.
Zelf ga ik per vandaag:
- elke dag weer fruit eten (doe ik nu weer twee dagen, voor dit werk at ik standaard 2x per dag fruit, nu eerder koek)
- begin ik weer fanatiek met hardlopen en blijf ik doorzetten ook al ben ik moe (dus zo ga ik ermee beginnen)
- ga ik samen met mijn vriend (of hij wil of niet ) stapsgewijs gepland het huis afmaken, het schiet nu voor geen meter op.
- er op letten dat ik gezonder eet en elke dag mijn medicijnen in neem, geen deeltje of niets, maar alle medicijnen... Dan heb ik minder pijn, minder last, minder uitslag, minder kwaaltjes, minder moe, etc.!
Lotus; succes met afbouwen, ik hoop dat het goed uitpakt! Leuk ook dat je in de cliëntenraad gaat, hoor daar vaak erg positieve verhalen over.
TGR; lastig zo een stap, fijn dat jullie er wel nog samen om kunnen huilen. Sterkte en succes de komende tijd!
Afvalmeiden; succes! Knap dat jullie het proberen, ik kan het niet zo goed. Wanneer ik het wil, ga ik juist veel meer ongezonde dingen eten. Het geeft mij echt een vreetkick om de een of andere reden.
Afstudeermeiden; ik krijg helemaal de kriebels van jullie verhalen en wil ook zo graag weer nogmaals afstuderen. Zelf heb ik het echt heel leuk en interessant gevonden. Heerlijk om zelf bezig te zijn met een onderzoek, het te doen en je in te verdiepen waar jij wilt, alles uitpluizen, etc. Succes ermee! Als je er eenmaal mee bezig bent, wordt het steeds duidelijker qua wat de bedoeling is, welke richting je op moet, etc.
Zelf ga ik per vandaag:
- elke dag weer fruit eten (doe ik nu weer twee dagen, voor dit werk at ik standaard 2x per dag fruit, nu eerder koek)
- begin ik weer fanatiek met hardlopen en blijf ik doorzetten ook al ben ik moe (dus zo ga ik ermee beginnen)
- ga ik samen met mijn vriend (of hij wil of niet ) stapsgewijs gepland het huis afmaken, het schiet nu voor geen meter op.
- er op letten dat ik gezonder eet en elke dag mijn medicijnen in neem, geen deeltje of niets, maar alle medicijnen... Dan heb ik minder pijn, minder last, minder uitslag, minder kwaaltjes, minder moe, etc.!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
- Ga ik me toch eens verdiepen in de cursus Schrijven van de Loi en de cursus Italiaans en Spaans
- Ga ik proberen om mezelf weer op de rit te krijgen en geen negatieve gedachten door mijn hoofd laten gaan
@ Darcy: gefeliciteerd met je eigen bedrijf!
@ de afval meiden: Succes! Ik zal duimen voor jullie
@ de afstudeer meiden: Ook heel veel succes!
- Ga ik proberen om mezelf weer op de rit te krijgen en geen negatieve gedachten door mijn hoofd laten gaan
@ Darcy: gefeliciteerd met je eigen bedrijf!
@ de afval meiden: Succes! Ik zal duimen voor jullie
@ de afstudeer meiden: Ook heel veel succes!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Vanaf vandaag ga ik weer met frisse moed mijn studietoekomst in. Die frisse moed laat ik soms een beetje vallen door faalangst.
Goed van je Lotus!
Goed van je Lotus!
Gast- Gast
- Zal ik positief zijn over huizenjacht.
-Ga ik de dagen aftellen tot ik The Black Crowes zal zien.
-Ga ik 1 keer extra per dag fitnessen.
-Ga ik de dagen aftellen tot ik The Black Crowes zal zien.
-Ga ik 1 keer extra per dag fitnessen.
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
- hoop ik mijn salon draaiende te krijgen.
- een baan te krijgen.
- af te studeren (nog een paar maanden)
- een nieuwe opleiding te starten.
- postitiever in het leven te staan:$.
- een baan te krijgen.
- af te studeren (nog een paar maanden)
- een nieuwe opleiding te starten.
- postitiever in het leven te staan:$.
annetje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 44
Punten : 45
Registratiedatum : 10-12-10
Vanaf vandaag;
ga ik serieus hard leren voor mijn wijnexamen!
ga ik serieus vanmiddag op mijn werk naar de chefkok toe om een gesprek aan te kaarten en laat ik niet meer over me heen lopen!!
Ennn....nu volhouden!!!!
ga ik serieus hard leren voor mijn wijnexamen!
ga ik serieus vanmiddag op mijn werk naar de chefkok toe om een gesprek aan te kaarten en laat ik niet meer over me heen lopen!!
Ennn....nu volhouden!!!!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een goede doelen van iedereen!
Leuk om te lezen wat iedereen bezig houdt in het leven.
Leuk om te lezen wat iedereen bezig houdt in het leven.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: