pijnlijke huid en benen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
pijnlijke huid en benen
Ik merk vaak dat mijn lijf veel pijn doet. Als ik op de bank zit en de kat wil op me klimmen doet het punt waar hij zijn pootjes wegzet zo'n pijn! Kan het gewoon niet verdragen.
Ook soms als mijn vriend zijn hoofd op mijn schoot legt ofzo of me ergens aanraakt en wrijft doet dat serieus pijn .
Herkent iemand dat?
Ook soms als mijn vriend zijn hoofd op mijn schoot legt ofzo of me ergens aanraakt en wrijft doet dat serieus pijn .
Herkent iemand dat?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: pijnlijke huid en benen
Ja, helaas wel! Mijn huid (van vooral mijn benen en bovenarmen) is ook snel pijnlijk bij simpele aanraking, geen idee hoe het komt of wat je er tegen kan doen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook herkenbaar! Ik vraag me ook weleens af wat het is, geen idee!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Dacht al dat ik gek werd. Bij mij is het bij druk vooral mijn bovenbenen, en bij wrijving echt overal. Dat irriteert zo erg. Mijn vriend verklaarde me steeds al voor gek.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Ja ik heb dat ook. Dat van de kat herken ik ook, zo suf is dat. Ik leg altijd de voorpootjes gelijk naar voren zodat ze snel gaan liggen.
Mijn vriend vindt dat ik me aanstel als hij me een klap op mijn been geeft en ik ga door de grond van de pijn...ben blij dat jullie het ook hebben ( hmmm klinkt niet erg aardig).
Mijn vriend vindt dat ik me aanstel als hij me een klap op mijn been geeft en ik ga door de grond van de pijn...ben blij dat jullie het ook hebben ( hmmm klinkt niet erg aardig).
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: