Laptop aanschaf. Waaraan denken en erbij kopen?
+3
Paper Crown
Rush
Travelgurly
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Laptop aanschaf. Waaraan denken en erbij kopen?
Nee die HP vind ik goed met 15,6. Nog 1 vraagje. Kan je met die laptop toevallig ook fotos/muziek op cd zetten?
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Deze Samsung zou ook geschikt zijn. Hij heeft een betere grafische kaart (die jij in principe niet nodig hebt) en meer werkgeheugen (heb je eigenlijk ook niet nodig ). De HP heeft een grotere harde schijf (je kunt er meer bestanden op opslaan). Het is een beetje persoonlijke voorkeur, misschien vind je een kaartlezer prettig (die zit op de Samsung) voor je foto's.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/SAMSUNG-Series-3-NP355V5C-A04NL,10259,350522,406707.html
Je kunt met beiden ook alles op cd of dvd zetten.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/SAMSUNG-Series-3-NP355V5C-A04NL,10259,350522,406707.html
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik heb Tune up gekocht, kan je online bestellen, is een programma wat je kunt downloaden. Kost 30 euro voor een heel jaar, en dan wordt je computer constant opgeschoond, sneller gemaakt, fouten gerepareerd etc. Via de site kun je de scan eenmalig uitvoeren, ikzelf vind het ideaal, computer loopt nooit meer vast etc
Gast- Gast
Rush schreef:
M`n vriend installeert altijd van alles, die trapt echt overal in.
Lol!
Melis_je- Kletskop
Melis_je schreef:Deze Samsung zou ook geschikt zijn. Hij heeft een betere grafische kaart (die jij in principe niet nodig hebt) en meer werkgeheugen (heb je eigenlijk ook niet nodig ). De HP heeft een grotere harde schijf (je kunt er meer bestanden op opslaan). Het is een beetje persoonlijke voorkeur, misschien vind je een kaartlezer prettig (die zit op de Samsung) voor je foto's.
Is wel een andere processor. zijn beide vergelijkbaar?
Travelgurly- Prater
Liz schreef:тыквашка schreef:Ik zweer bij mijn mac, maar die heb je ook weer niet echt nodig bij de dingen die jij noemt. Ik vond het ook altijd heel lastig hoor!
+1 Voor mijn mac heb ik 3 acers gehad die allemaal binnen 1-2 jaar kapot waren. Mijn mac gaat alweer 2 jaar probleemloos mee. Ik zou dus goed recensies lezen op internet en mn ook kijken naar duurzaamheid.
Mijn acer gaat nu alweer het 5e jaar tegemoet!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan dit denk ik niet uitleggen zonder er een lang technisch verhaal van te maken. De techniek van beide processoren is heel anders, maar in het gebruik zal je tussen deze twee computers weinig verschil merken (zeker omdat beide computers in totaal meer kunnen dan jij ermee wil doen). De AMD-computer is in totaal iets sneller, de Intel-processor/computercombinatie is iets efficienter. In gebruik vergelijkbaar voor wat jij ermee wil doen.
Melis_je- Kletskop
Ik zou geen Sony Vaio kopen. Opzich zijn ze wel goed maar de adapters zijn heel gevoelig. (zegmaar waar die de computer ingaat) Die van mij was na 2 jaar kapot omdat hij niet meer oplaadde en de muispad deed het ook niet meer.
Ik heb nu een HP gekocht. In de winkel zeiden ze ook dat HP beter is dan Sony Vaio
Ik heb nu een HP gekocht. In de winkel zeiden ze ook dat HP beter is dan Sony Vaio
Gast- Gast
Okay hahaha. Nou ja als het op hetzelfde neerkomt is het goed. Heel erg bedankt voor je uitleg en advies. Vind de samsung ook erg mooi. Ga ze in eht echt eens bekijken vanavond.
Travelgurly- Prater
Geen dank. Succes met uitzoeken!
Melis_je- Kletskop
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» School verplicht brugklassers aanschaf Ipad
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
» kitten erbij
» Nog een kat of poes erbij....
» Boeken verkocht na aanschaf e-reader?