Bijna dierendag! Wat doen jullie?
+20
mo-lola
Vanilla Queen
Raindrop
Bazinga
Herfstblaadjes
Sorella
LDJ
Annemoontje
_Lacey_
Rovine
Sarah1985
Clapperdie
Mizz_S
Jeanette
Rush
Aziraphale
Snoes
Caramba
Macelka
Elliot
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bijna dierendag! Wat doen jullie?
Ik heb een nieuwe legpuzzel gekocht voor mijn hond en ik ga hem knuffelen want dat doe ik normaal nooit. En ow ja mijn papegaaien mogen een rondje buiten vliegen.
Nahh nee. Alsof ze het doorhebben dat het dierendag is. Ze leven al in een hemeltje hier
Nahh nee. Alsof ze het doorhebben dat het dierendag is. Ze leven al in een hemeltje hier
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Tuurlijk ben ik elke dag lief voor mijn kat en ze wordt ook elke dag verwend. Maar met dierendag mag het van mij wel iets extra zijn. Ze krijgt bijna nooit natvoer, dat krijgt ze die dag dan wel (zoals ook met haar verjaardag enz).Youandi schreef:Uhmmm... ik vind dierendag iets voor kinderen. Je bent toch elke dag lief voor je beestje?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Tuurlijk ben ik elke dag lief voor mijn kat en ze wordt ook elke dag verwend. Maar met dierendag mag het van mij wel iets extra zijn. Ze krijgt bijna nooit natvoer, dat krijgt ze die dag dan wel (zoals ook met haar verjaardag enz).Youandi schreef:Uhmmm... ik vind dierendag iets voor kinderen. Je bent toch elke dag lief voor je beestje?
Oh mijn kat krijgt 2 keer per week natvoer en een dag voor dierendag is hij jarig en krijgt dan ook natvoer, twee dagen achter elkaar is toch wel een beetje te, al zou hij het niet erg vinden denk ik
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Niks, ik ben er niet eens. Halen we daarna ergens wel in.
Gast- Gast
Ik ga een extra lekkere maaltijd voor haar halen en wellicht een nieuw speeltje of een nieuw bandje. En die avond mag ze op schoot wanneer ze wil, ook als ik op de laptop bezig ben - dan gaat die gewoon uit. En naar binnen en naar buiten wanneer ze wil.
Word voor mij dus geen leuke avond
Gast- Gast
Wij doen er niks aan ze worden al genoeg verwend met speeltjes en snoepjes botten wat ik tussendoor voor ze koopt.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10
Het verbaast mij echt hoeveel mensen iets extra's doen, das op zich natuurlijk prima maar waarom speciaal op dierendag
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Niets, het is iedere dag dierendag voor ze
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Onze vier verwende katten krijgen meer dan genoeg. Maar op dierendag krijgen zo toch nog weer iets extra's Deze keer is het een extra mand voor op de slaapkamer. Je wil niet weten wat ze hier allemaal hebben. Maar ze zijn ook zo lief en leuk.
Gast- Gast
Niks denk ik. Mitzi heeft al alles wat haar hartje begeert. En Pipi (konijn) krijgt ook al alles wat ze nodig heeft. Op een nieuwe partner na dan misschien, maar die gaat er niet meer komen, ook niet met dierendag.
Gast- Gast
nijntje4 schreef:Het verbaast mij echt hoeveel mensen iets extra's doen, das op zich natuurlijk prima maar waarom speciaal op dierendag
Ach dat heb je ook op Valentijnsdag, secretaressedag, dag van de leidsters etc. Niet dat ik overal aan mee doe. Dierendag ook niet, heb geen dieren
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Niet zoveel extra, ze krijgt normaal ook al koekjes etc. Wel koop ik voor die dag eens wat anders qua kauwding dan wat ik normaal in huis heb.
Mijn verjaardag vieren
En voor de huisdieren doe ik niets, want die hebben we niet.
En voor de huisdieren doe ik niets, want die hebben we niet.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat doen jullie...
» Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?
» Wat doen jullie met jullie trouwdag?
» Doen jullie nog aan MSN?
» Wat doen jullie...
» Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?
» Wat doen jullie met jullie trouwdag?
» Doen jullie nog aan MSN?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: