Goedemorgen vrijdag
+4
Jerry
Elliot
Krullebol
Oasis
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen vrijdag
Goedemorgen,
Ik heb ontzettend slecht en kort geslapen, dus ben nog wat suf.
Vandaag werken van 10.00 uur tot 17.15 uur en dan weekend!
Vanavond uit eten en naar de film met mijn vriend, even weg met z'n tweetjes.
Fijne dag vandaag!
Ik heb ontzettend slecht en kort geslapen, dus ben nog wat suf.
Vandaag werken van 10.00 uur tot 17.15 uur en dan weekend!
Vanavond uit eten en naar de film met mijn vriend, even weg met z'n tweetjes.
Fijne dag vandaag!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen vrijdag
Goedemorgen!
Beetje raar gedroomd vannacht, werd nogal verward wakker. Maar vandaag weinig plannen, en vanavond even kort werken. Pff, ik kijk uit naar mijn vaste baan.
Veel plezier Oasis!
Fijne dag!
Beetje raar gedroomd vannacht, werd nogal verward wakker. Maar vandaag weinig plannen, en vanavond even kort werken. Pff, ik kijk uit naar mijn vaste baan.
Veel plezier Oasis!
Fijne dag!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Goeiemorgen!
Leuk Oasis, een 'date' met je vriend
Ik moet vandaag werken tot half 5 - 5 uur en daarna met Willem naar de dierenarts..
Als ik terug ben ga ik nog even bij mijn zus en neefje op visite, mijn zus belde gisteravond al of ik langskwam omdat ze boterkoek had gebakken en ze had hulp nodig met het opeten ervan haha. Alleen toen had ik een vergadering dus nu heeft ze een stukje voor me bewaard voor vanavond. Kan ik meteen even met mijn neefje knuffelen!
Leuk Oasis, een 'date' met je vriend
Ik moet vandaag werken tot half 5 - 5 uur en daarna met Willem naar de dierenarts..
Als ik terug ben ga ik nog even bij mijn zus en neefje op visite, mijn zus belde gisteravond al of ik langskwam omdat ze boterkoek had gebakken en ze had hulp nodig met het opeten ervan haha. Alleen toen had ik een vergadering dus nu heeft ze een stukje voor me bewaard voor vanavond. Kan ik meteen even met mijn neefje knuffelen!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Dankjewel, Krullebol. Wanneer mag jij beginnen aan je vaste baan?
Caroline, inderdaad een date haha . Ah arme Willem. Hopelijk gaat alles goed!
En alvast smakelijk, zelfgemaakte boterkoek klinkt heerlijk!
Caroline, inderdaad een date haha . Ah arme Willem. Hopelijk gaat alles goed!
En alvast smakelijk, zelfgemaakte boterkoek klinkt heerlijk!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Maandag, nog even geduld Dat word ook een inwerkdienst en daarna echt aan de slag.
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Ik ben ook wel weer eens toe aan 'n date met m'n vriendje...
Ga zo douchen, daarna naar de kapper in Zwolle (woon er niet meer, maar de kapper is zo fijn ). Vanmiddag nog naar de Mediamarkt (want BTW-korting) en vanavond lekker niks
Ga zo douchen, daarna naar de kapper in Zwolle (woon er niet meer, maar de kapper is zo fijn ). Vanmiddag nog naar de Mediamarkt (want BTW-korting) en vanavond lekker niks
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Goedemorgen!
Ik kom net uit bed rollen. Heb héérlijk geslapen. Vandaag ben ik vrij, zojuist heb ik nog wat gelezen en nu ga ik wat klusjes doen in huis en wat tv kijken denk ik. Niet veel plannen dus!
Fijne dag allemaal!
Ik kom net uit bed rollen. Heb héérlijk geslapen. Vandaag ben ik vrij, zojuist heb ik nog wat gelezen en nu ga ik wat klusjes doen in huis en wat tv kijken denk ik. Niet veel plannen dus!
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen!
Ik ben al even wakker. Ga zo bij mijn ouders aan het klussen.
En verder vanavond aan het werk! Avonddienst:|
Ik ben al even wakker. Ga zo bij mijn ouders aan het klussen.
En verder vanavond aan het werk! Avonddienst:|
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ben ook vrij vandaag! Normaal is m'n vriend ook vrij maar die is vandaag werken bij z'n vader (bouwbedrijf).
Ik ben niet helemaal fit maar ga zo lekker ontbijten, uitgebreid douchen en dan stofzuigen en wat wasjes draaien. Tussendoor nog flink aan de slag voor m'n werk zodat ik dat niet dit weekend hoef te doen. En ik wil lekker koken voor m'n vriend als hij thuis komt Moet denk ik nog wel boodschappen halen daarvoor.
Ik ben niet helemaal fit maar ga zo lekker ontbijten, uitgebreid douchen en dan stofzuigen en wat wasjes draaien. Tussendoor nog flink aan de slag voor m'n werk zodat ik dat niet dit weekend hoef te doen. En ik wil lekker koken voor m'n vriend als hij thuis komt Moet denk ik nog wel boodschappen halen daarvoor.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Nog op de valreep even reageren! Goedemorgen!
Ik was om 8 uur op maar toen moest ik snel snel naar de fysio. Ik was om 10.30 u weer thuis en nu zit ik even een beetje te chillen. Zometeen even lunchen en dan een cadeautje gaan kopen voor een vriendin haar afstuderen en dan vanmiddag naar de diploma-uitreiking en daarna gezellig uit eten. Daar heb ik zin in!! Kan alleen maar geen cadeautje bedenken.
Fijne dag allemaal!
Ik was om 8 uur op maar toen moest ik snel snel naar de fysio. Ik was om 10.30 u weer thuis en nu zit ik even een beetje te chillen. Zometeen even lunchen en dan een cadeautje gaan kopen voor een vriendin haar afstuderen en dan vanmiddag naar de diploma-uitreiking en daarna gezellig uit eten. Daar heb ik zin in!! Kan alleen maar geen cadeautje bedenken.
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!