Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat dragen jullie mannen....?

+17
Lavendel
Bisq
Rouxxxe
SoGood
Lady4
Novalee
Sugarfall
Slakje
Ringling
Arwyn
Caroow
Flippin' Bitch
Marin
Elliot
Rush
Silver
Flower_L
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

wat dragen jullie mannen....? - Pagina 3 Empty Re: wat dragen jullie mannen....?

Bericht  Lavendel vr 28 sep 2012 - 3:26

Tuurlijk hebben mannen recht op hun eigen smaak maar ik denk dat een groot deel van de mannen het echt echt echt niet interesseert wat ze aanhebben en dat ze blij zijn als vriendin iets voor ze koopt.
Mijn vriend vind kleding wel belangrijk gelukkig en winkelen ook leuk. Toch koop ik ook heel soms wel eens iets als het echt bij hem past. Ook kan hij door mij wel eens dingen proberen wat hij zelf niet zo snel zou kopen. Wij maken elkaar creatiever, dat kan dus ook.

Over gaye kleding, mijn vriend heeft ook v-halsjes dus dat was het niet, het model helpt gewoon niet mee denk ik Wink (en het waterval shirtje vind ik wel te erg Wink)
Ik ben wel super benieuwd naar jullie blog Punkie, kan ik die al ergens vinden?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat dragen jullie mannen....? - Pagina 3 Empty Re: wat dragen jullie mannen....?

Bericht  Caramba vr 28 sep 2012 - 3:48

Ik vind zelf een blouse erg netjes, maar daar krijg ik mijn vriend echt niet in.
Hij heeft er eens gepast om mij te laten zien hoe het stond, ik vond het leuk, hij niet.
Zit hem niet lekker, mede door brede schouders, maat groter werkte niet.

Hij draagt liever een nette spijkerbroek met een leuke polo of trui en sneakers.
Ik neem wel eens iets voor hem mee, alleen als ik weet dat hij het mooi vind. Ik neem niet zomaar iets voor hem mee wat ik mooi vind en wat hij minder mooi tot lelijk vind.

Door de week draagt hij zijn werkkleding. Vol met gaten olie en vet.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat dragen jullie mannen....? - Pagina 3 Empty Re: wat dragen jullie mannen....?

Bericht  luisa vr 28 sep 2012 - 8:14

[quote="Goochempie"]Ik hoef echt niks voor L te kopen, dan zal je zien dt dt zoompje ne verkeerd is, of dat knoopje wat dragen jullie mannen....? - Pagina 3 394967

Hij bepaald dat lekker zelf, hij bemoeit zich meer met mij Wink


[/quote
Erg herkenbaar. Mijn man heeft ook zeker een eigen stijl en ik kan beter niks kopen want grote kans dat een detail niet bevalt. Mijn man draagt meestal wen spijkerbroek van hilfiger of armani ( maar dan niet die foute ordinaire) en een getailleerde blouse of v-hals shirt met vest of soms blazer. Hij houdt van Italiaanse merken, maar koopt ook geregeld zara of h&m.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat dragen jullie mannen....? - Pagina 3 Empty Re: wat dragen jullie mannen....?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 8:21

Pippa schreef:Mijn vriend draagt ook zulke korte broeken, met een polo, of een overhemd opgerold tot zijn elleboog met Birckenstocks of gympen. Hij voelt zich daar fijn in, en voelt zich anders niet op zijn gemak, tja, het staat hem hartstikke leuk, dus waarom niet wat dragen jullie mannen....? - Pagina 3 561177 Doordeweeks loopt hij voor zijn werk in een pak, dus kan best begrijpen dat je dan voor relaxed en leuk gaat.
Hier precies hetzelfde smile ik maal er niet om, ik zie er ook niet altijd super flitsend en blits uit ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat dragen jullie mannen....? - Pagina 3 Empty Re: wat dragen jullie mannen....?

Bericht  Arwyn vr 28 sep 2012 - 8:22

Die van mij is daar helemaal niet moeilijk in, haha.
Hij weet wel wat hij mooi vindt en wat niet, maar naar de naden zal hij echt niet gaan kijken (gelukkig maar, het interesseert mij namelijk ook bar weinig Very Happy ).
De ruitjes korte broek heeft hij ook 3 keer in de kast. Ik vind er niks mis mee. Leuk t-shirt erboven, slippers erbij, klaar! Vooral als het 30 graden is, hoef je van mij echt niet moeilijk te doen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat dragen jullie mannen....? - Pagina 3 Empty Re: wat dragen jullie mannen....?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum