Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat dragen jullie mannen....?

+17
Lavendel
Bisq
Rouxxxe
SoGood
Lady4
Novalee
Sugarfall
Slakje
Ringling
Arwyn
Caroow
Flippin' Bitch
Marin
Elliot
Rush
Silver
Flower_L
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 Empty Re: wat dragen jullie mannen....?

Bericht  Rush vr 28 sep 2012 - 1:59

Punk'd schreef:[

Ik ben bezig met een blog voor mijn vriend.. Hij staat nog op ontzichtbaar omdat de opbouw van de blog echt nog heel lelijk is.. maar als er een beetje schot inkomt zal ik de link hier eens plaatsen. Ik vind zijn kledingstijl behoorlijk vooruitstrevend voor een hetero man namelijk. Daar kunnen veel mannen nog van leren wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 253468018
Ik hoop dat mijn vriend die blog even overslaat wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 Empty Re: wat dragen jullie mannen....?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 1:59

En PB ik vind de kleding van R echt super goed bij zijn uitstraling passen! Tikkel alternatief maar toch modieus Very Happy

Ik vraag me wel af hoeveel van de meiden hier kleding voor hun vriend kopen? Of hun vriend een bepaalde richting op duwen? :P

Ik kan het mij niet voorstellen dat mijn vriend tegen mij zou zeggen.. schat wil je wat kleren voor mij kopen. (dat gebeurt op zijn werk dus bij een collega.. Die vrouw koop alles Laughing )

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 2:00

Rush schreef:

Ik ben bezig met een blog voor mijn vriend.. Hij staat nog op ontzichtbaar omdat de opbouw van de blog echt nog heel lelijk is.. maar als er een beetje schot inkomt zal ik de link hier eens plaatsen. Ik vind zijn kledingstijl behoorlijk vooruitstrevend voor een hetero man namelijk. Daar kunnen veel mannen nog van leren wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 253468018
Ik hoop dat mijn vriend die blog even overslaat wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 1578173417

hahaha.. die dorpse jongens komen vanzelf wel.. (over een jaar of 5 laughcry )

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 28 sep 2012 - 2:01

Punk'd schreef:
Rush schreef:

hahaha.. die dorpse jongens komen vanzelf wel.. (over een jaar of 5 wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 394967 )
Hahaha, nou ik hoop het niet. Ik vind het echt helemaal niets No. Smaken verschillen, gelukkig!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ringling vr 28 sep 2012 - 2:02

Punk'd schreef:En PB ik vind de kleding van R echt super goed bij zijn uitstraling passen! Tikkel alternatief maar toch modieus Very Happy

Ik vraag me wel af hoeveel van de meiden hier kleding voor hun vriend kopen? Of hun vriend een bepaalde richting op duwen? :P

Ik kan het mij niet voorstellen dat mijn vriend tegen mij zou zeggen.. schat wil je wat kleren voor mij kopen. (dat gebeurt op zijn werk dus bij een collega.. Die vrouw koop alles Laughing )

Ik denk dat heel veel vrouwen invloed hebben op de kleding van hun vriend. Tenminste dat is wat ik mijn vriendinnengroep zie. De een wat geforceerder dan de ander maar ik denk dat er maar weinig mannen zijn die het helemaal alleen doen.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Rush vr 28 sep 2012 - 2:04

Nou, mijn vriend heeft zijn kledingstijl toch echt alleen 'uitgezocht'. Wil niet zeggen dat ik nooit iets voor hem mee neem, maar dan wel iets wat hij mooi vindt en niet iets wat ik mooi vind en hij dat dan maar aan moet trekken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 2:05

Ringling schreef:
Punk'd schreef:En PB ik vind de kleding van R echt super goed bij zijn uitstraling passen! Tikkel alternatief maar toch modieus Very Happy

Ik denk dat heel veel vrouwen invloed hebben op de kleding van hun vriend. Tenminste dat is wat ik mijn vriendinnengroep zie. De een wat geforceerder dan de ander maar ik denk dat er maar weinig mannen zijn die het helemaal alleen doen.

En dat vind ik serieus zo jammer. Waarom?

Ik vind dat een man net zoveel recht heeft heeft op zijn uiterlijke verzorging/kleding/lichaam als een vrouw. Maar als een man zich daar maar iets teveel mee bezig is krijgt hij de stempel 'gay'. Ik vind het gewoon kortzichtig en conservatief nerd

Gast
Gast

Bericht  Ringling vr 28 sep 2012 - 2:07

Rush schreef:Nou, mijn vriend heeft zijn kledingstijl toch echt alleen 'uitgezocht'. Wil niet zeggen dat ik nooit iets voor hem mee neem, maar dan wel iets wat hij mooi vindt en niet iets wat ik mooi vind en hij dat dan maar aan moet trekken.

Ja maar je kan toch ook iets meenemen wat jij mooi vindt en wat voor hem anders is maar wat hij uiteindelijk ook leuk vindt? Dat heb ik vaak bij mijn vriend. Eerst vond ie een spijkerblouse niks en toen hij een tijd geleden er 1 ging passen (onder enigszins aandringen van mij) vond ie het toch wel heel leuk haha.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 2:08

Mijn vriend beslist het zelf, maar ik weet dat hij alleen overhemden draagt, dus die neem ik wel voor hem mee, net als spijkerbroeken. Ik zou hem juist graag wat andere dingen willen zien dragen, maar daar vindt hij zichzelf te stevig voor, dus dat doet hij niet en probeert hij ook niet :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 2:09

Hahahaha Punk'd! wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 281626781 Ik vind jouw vriend ook echt niet gay.

Ik koop trouwens best wel eens kleding voor mijn vriend, maar alleen dingen waarvan ik weet dat hij het leuk vindt. Hij heeft een uitgesproken smaak. Nou moet ik trouwens wel zeggen dat zijn moeder bijna al zijn kleding voor hem koopt hahaha, dat klinkt heel triest maar ze werkt in een kledingwinkel en heeft altijd heel veel leuke scotch&soda kleding voor hem voor een heeeel fijn prijsje.

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 28 sep 2012 - 2:10

Ringling schreef:
Rush schreef:Nou, mijn vriend heeft zijn kledingstijl toch echt alleen 'uitgezocht'. Wil niet zeggen dat ik nooit iets voor hem mee neem, maar dan wel iets wat hij mooi vindt en niet iets wat ik mooi vind en hij dat dan maar aan moet trekken.

Ja maar je kan toch ook iets meenemen wat jij mooi vindt en wat voor hem anders is maar wat hij uiteindelijk ook leuk vindt? Dat heb ik vaak bij mijn vriend. Eerst vond ie een spijkerblouse niks en toen hij een tijd geleden er 1 ging passen (onder enigszins aandringen van mij) vond ie het toch wel heel leuk haha.

Ja als je vriend zo 'makkelijk' te overtuigen is wel. Ik hoef dat echt niet te proberen haha, hij trekt het toch niet aan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 2:10

Punk'd schreef:
Ringling schreef:

Ik vraag me wel af hoeveel van de meiden hier kleding voor hun vriend kopen? Of hun vriend een bepaalde richting op duwen? wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 253468018

En dat vind ik serieus zo jammer. Waarom?

Ik vind dat een man net zoveel recht heeft heeft op zijn uiterlijke verzorging/kleding/lichaam als een vrouw. Maar als een man zich daar maar iets teveel mee bezig is krijgt hij de stempel 'gay'. Ik vind het gewoon kortzichtig en conservatief wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 827601

Ik hoef me echt niet met mijn vriend zijn kledingstijl te bemoeien hoor haha. Of tenminste, hij heeft een uitgesproken mening dus als ik die niet deel heb ik pech haha. Gelukkig vind ik hem er altijd heel leuk uit zien.

Gast
Gast

Bericht  Ringling vr 28 sep 2012 - 2:12

Rush schreef:
Ringling schreef:

Ja als je vriend zo 'makkelijk' te overtuigen is wel. Ik hoef dat echt niet te proberen haha, hij trekt het toch niet aan.

De ene persoon heeft nu ook eenmaal veel meer interesse in kleding dan de ander. Ik zou het niet fijn vinden als mijn vriend totaal geen interesse in kleding heeft en ook niet openstaat voor iets nieuws.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rush vr 28 sep 2012 - 2:15

Ringling schreef:

De ene persoon heeft nu ook eenmaal veel meer interesse in kleding dan de ander. Ik zou het niet fijn vinden als mijn vriend totaal geen interesse in kleding heeft en ook niet openstaat voor iets nieuws.
Mee eens.

Mijn vriend heeft juist heel veel interesse in kleding. Hij weet wat hem goed staat en hij heeft een goede smaak. In het weekend ziet hij er altijd tiptop uit. Je hoeft niet altijd jezelf te vernieuwen. Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 2:16

Laatst stapte ik hier in de bus en we reden langs het ROC en daar stapte allemaal jongens (een stuk of 7) in (tussen de 17 en 22 o.i.d.) en ze hadden echt allemaal precies dit model broek aan met net met een ander ruitje. En dan wel tot over de knie wat een broek boven de knie kan echt niet bij een man..

Dat vind ik als vrouw dus echt zo ontzettend saai.. Allemaal een ruitjes shorts, t-shirt met ronde hals en sneakers eronder. Verassend.
wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 Mexx-men-chino-bermuda-blauw

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 28 sep 2012 - 2:17

Punk'd schreef:

Dat vind ik als vrouw dus echt zo ontzettend saai.. Allemaal een ruitjes shorts, t-shirt met ronde hals en sneakers eronder. Verassend.
wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 Mexx-men-chino-bermuda-blauw
Doe mij die maar. wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mizz_S vr 28 sep 2012 - 2:20

Naar zijn werk draagt mijn man een nette spijkerbroek met een blouse of overhemd (ruitje/streepje/effen), soms met een colbert erover. In de zomer ook wel eens een polo. Soms moet hij in pak, hoewel dat bij zijn nieuwe werk niet zo vaak meer nodig is. Met nette leren schoenen eronder, meestal zwart of donkerbruin. Thuis/vrije tijd draagt hij ook meestal jeans (in de zomer vaak een korte broek) met een shirt, in de winter met vest, en dan draagt hij ook weleens een trui of hoodie (maar hij heeft het snel warm, dus dat komt niet zo heel vaak voor). Soms ook wel eens een blouse. Meestal met gympen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Mizz_S vr 28 sep 2012 - 2:24

Maar Punk'd, is het niet ook gewoon een kwestie van smaak. Ik vind de kleding die jij laat zien ook niet zo mooi, maar dat heeft toch niet per sé ermee te maken dat ik dan niet vooruitstrevend ben, het is gewoon niet mijn smaak. Maar als jij een je vriend het wel mooi vinden is dat toch prima.
Mijn man heeft trouwens wel een korte broek (zonder ruitjes) tot boven zijn knie. Is ie stiekem toch hip haha... Laughing
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Guus vr 28 sep 2012 - 2:24

Ik hoef echt niks voor L te kopen, dan zal je zien dt dt zoompje ne verkeerd is, of dat knoopje laughcry

Hij bepaald dat lekker zelf, hij bemoeit zich meer met mij Wink

Hij was eerst echt een kakker, nu wordt hij steeds 'hipper'
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 2:27

Mizz_S schreef:Maar Punk'd, is het niet ook gewoon een kwestie van smaak. Ik vind de kleding die jij laat zien ook niet zo mooi, maar dat heeft toch niet per sé ermee te maken dat ik dan niet vooruitstrevend ben, het is gewoon niet mijn smaak. Maar als jij een je vriend het wel mooi vinden is dat toch prima.
Mijn man heeft trouwens wel een korte broek (zonder ruitjes) tot boven zijn knie. Is ie stiekem toch hip haha... Laughing

Tuurlijk is het een kwestie van smaak. Maar in mijn ogen heeft het er wel degelijk mee te maken of je liever opgaat in de menigte qua kledingstijl of dat je juist wat meer je eigen ding doet en dus op zoek moet gaan naar kleding die niet zo bij de eerste beste keten uit de rekken getrokken kan worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 2:27

Mijn vriend draagt ook zulke korte broeken, met een polo, of een overhemd opgerold tot zijn elleboog met Birckenstocks of gympen. Hij voelt zich daar fijn in, en voelt zich anders niet op zijn gemak, tja, het staat hem hartstikke leuk, dus waarom niet smile Doordeweeks loopt hij voor zijn werk in een pak, dus kan best begrijpen dat je dan voor relaxed en leuk gaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 2:28

Goochempie schreef:Ik hoef echt niks voor L te kopen, dan zal je zien dt dt zoompje ne verkeerd is, of dat knoopje laughcry

hahahaha zooo hee.. Hier heb ik er thuis ook een van.. Er zal maar net 1 naadje niet recht zitten.. Echt een compleet fiasco Yes

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 28 sep 2012 - 2:32

Ik hou van gewoon 'eerste de beste winkelketen' kleding denk ik. wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 2:41

Punk'd schreef:
Goochempie schreef:Ik hoef echt niks voor L te kopen, dan zal je zien dt dt zoompje ne verkeerd is, of dat knoopje wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 394967

hahahaha zooo hee.. Hier heb ik er thuis ook een van.. Er zal maar net 1 naadje niet recht zitten.. Echt een compleet fiasco wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 3079029344

Ik heb gister een overhemd voor R. gekocht, en ik ben expres eerder naar huis gegaan zodat ik hem nog kon ruilen als hij niet goed was hahaha. Gelukkig had ik precies de goede. Ik citeer: "oh wat fijn, hij heeft precies die fijne baleinen, goed gedaan schatje." wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 2:48

Powerbabe schreef:
Punk'd schreef:
Goochempie schreef:Ik hoef echt niks voor L te kopen, dan zal je zien dt dt zoompje ne verkeerd is, of dat knoopje wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 394967

hahahaha zooo hee.. Hier heb ik er thuis ook een van.. Er zal maar net 1 naadje niet recht zitten.. Echt een compleet fiasco wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 3079029344

Ik heb gister een overhemd voor R. gekocht, en ik ben expres eerder naar huis gegaan zodat ik hem nog kon ruilen als hij niet goed was hahaha. Gelukkig had ik precies de goede. Ik citeer: "oh wat fijn, hij heeft precies die fijne baleinen, goed gedaan schatje." wat dragen jullie mannen....? - Pagina 2 394967

Hebben ze in iedergeval een gespreksonderwerp als we gaan triple daten :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: