Goedemorgen Donderdag
+12
Snoes
Oasis
Ibbeltje
Krullebol
Emma_
Parisienne
banjer49
Lady4
slaatje
Sarah1985
Roxi3
Caramba
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen Donderdag
Goedemorgen,
Het is voor mij weer vroeg dag. Heb vannacht niet heel goed geslapen. Is de hele nacht aardig aan het regenen geweest.
Gister avond gezellig even bij mijn vader geweest en met de pup gespeeld.
Daarna kwam een vriendin nog langs. Ja bij mijn pa.
Verder moet ik vandaag weer werken. Eens kijken hoe het gaat met mijn vinger, zal vast wel goed komen, vind wel een manier om zorg bij iemand te verlenen (kousen aantrekken e.d.).
Vanmiddag ook nog een paar uurtjes werken en dan vanavond naar mijn schoonouders. Die gaan morgen met vakantie.
Fijne dag iedereen.
Het is voor mij weer vroeg dag. Heb vannacht niet heel goed geslapen. Is de hele nacht aardig aan het regenen geweest.
Gister avond gezellig even bij mijn vader geweest en met de pup gespeeld.
Daarna kwam een vriendin nog langs. Ja bij mijn pa.
Verder moet ik vandaag weer werken. Eens kijken hoe het gaat met mijn vinger, zal vast wel goed komen, vind wel een manier om zorg bij iemand te verlenen (kousen aantrekken e.d.).
Vanmiddag ook nog een paar uurtjes werken en dan vanavond naar mijn schoonouders. Die gaan morgen met vakantie.
Fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Re: Goedemorgen Donderdag
Goedemorgen,
Ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt Spetterdespat! Als ik slecht geslapen heb dan heb ik daar de hele dag last van.
Ik moet vandaag stage lopen van 8:00 tot 16:00. 5 juli krijg ik als het goed is mijn diploma dus dat probeer ik in gedachten te houden.
Fijne dag!
Ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt Spetterdespat! Als ik slecht geslapen heb dan heb ik daar de hele dag last van.
Ik moet vandaag stage lopen van 8:00 tot 16:00. 5 juli krijg ik als het goed is mijn diploma dus dat probeer ik in gedachten te houden.
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen
Niet zo lekker geslapen veel te kort. Moet zo werken tot 11 dan lekker vrij vandaag. Krijg vanavond visite want ben jarig vandaag
Fijne dag allemaal
Niet zo lekker geslapen veel te kort. Moet zo werken tot 11 dan lekker vrij vandaag. Krijg vanavond visite want ben jarig vandaag
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
Morgen,
Ik heb goed geslapen, maar ben nog steeds gesloopt. Wekker ging om half zes, maar had moeite met opstaan. Ik ga zo naar mijn werk. Om 11 uur is de overlap, en ik ga denk ik lekker wat eerder naar huis.
fijne dag allemaal.
Morgen,
Ik heb goed geslapen, maar ben nog steeds gesloopt. Wekker ging om half zes, maar had moeite met opstaan. Ik ga zo naar mijn werk. Om 11 uur is de overlap, en ik ga denk ik lekker wat eerder naar huis.
fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Gefeliciteerd Sarah!
Succes op je stage roxie, nog eventjes!
Ik heb echt veel te kort geslapen. Heb zometeen als het goed is mijn laatste tentamen, ben een beetje gestrest!
Succes op je stage roxie, nog eventjes!
Ik heb echt veel te kort geslapen. Heb zometeen als het goed is mijn laatste tentamen, ben een beetje gestrest!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vandaag ga ik weer een dag werken. Tussen de middag en aan het eind van de middag heb ik een bespreking. Daarna thuis eten en vanavond tennissen (als het droog blijft).
Een fijne dag!
Vandaag ga ik weer een dag werken. Tussen de middag en aan het eind van de middag heb ik een bespreking. Daarna thuis eten en vanavond tennissen (als het droog blijft).
Een fijne dag!
Gast- Gast
Mogguh,
Sarah gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een leuke dag hebt
Ik zit in het laatste half uurtje van mijn nachtdienst. Lekker gewerkt, maar verlang nu naar mijn bed. Vandaag dus slapen en vanavond komen vier vriendinnen eten. Daar heb ik zin in, lekker bijkletsen. Vannacht nog een nachtje werken en dan heerlijk weekend.
Fijne dag all!
Sarah gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een leuke dag hebt
Ik zit in het laatste half uurtje van mijn nachtdienst. Lekker gewerkt, maar verlang nu naar mijn bed. Vandaag dus slapen en vanavond komen vier vriendinnen eten. Daar heb ik zin in, lekker bijkletsen. Vannacht nog een nachtje werken en dan heerlijk weekend.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
goedenmorgen allemaal!!
heb heerlijk geslapen ga zo werken van 8 tot 5 laatse dag dan lekker weekend!! dan mijn auto naar garage brengen die moet morgen voor de apk dan snel naar huis eten om zeven uur komt de pedicure lekker mijn voetjes doen.
fijne dag allemaal!!!
heb heerlijk geslapen ga zo werken van 8 tot 5 laatse dag dan lekker weekend!! dan mijn auto naar garage brengen die moet morgen voor de apk dan snel naar huis eten om zeven uur komt de pedicure lekker mijn voetjes doen.
fijne dag allemaal!!!
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Goedemorgen allemaal!
Ik heb niet zo lekker geslapen, N. was vannacht weer erg verdrietig, dus na veel heen en weer geloop heb ik uiteindelijk op de bank geslapen (het dichtst bij haar kamertje). Ik hoop dat de regenwolken gauw verdwijnen want ik wil even de stad in op zoek naar een bikini voor mezelf.
Fijne dag allemaal!
Ik heb niet zo lekker geslapen, N. was vannacht weer erg verdrietig, dus na veel heen en weer geloop heb ik uiteindelijk op de bank geslapen (het dichtst bij haar kamertje). Ik hoop dat de regenwolken gauw verdwijnen want ik wil even de stad in op zoek naar een bikini voor mezelf.
Fijne dag allemaal!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen allemaal!
Ik heb vannacht niet zo goed geslapen. Ik heb het zo druk dat ik er 's nachts wakker van lig. Gek genoeg nog niet eens van de bruiloftstress dus dat zal er ook nog wel bij gaan komen in de aankomende weken denk ik. Ik ga zo werken tot 18.30 en vanavond op tijd naar bed en doe ik lekker niets meer.
Sarah: Fijne verjaardag!
Fijne dag allemaal!
Ik heb vannacht niet zo goed geslapen. Ik heb het zo druk dat ik er 's nachts wakker van lig. Gek genoeg nog niet eens van de bruiloftstress dus dat zal er ook nog wel bij gaan komen in de aankomende weken denk ik. Ik ga zo werken tot 18.30 en vanavond op tijd naar bed en doe ik lekker niets meer.
Sarah: Fijne verjaardag!
Fijne dag allemaal!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Goedemorgen!
Slapen is bij mij niet moeilijk meer,alleen het wakker worden en uit bed komen word steeds lastiger. Maandag, dan heb ik eindelijk 'vakantie'! Heerlijk!
Vandaag nog even voor de studie aan de slag en vanavond bestuurswissel bij mijn studentenvereniging, altijd gezellig
Sarah, gefeliciteerd!
Fijne dag allemaal!
Slapen is bij mij niet moeilijk meer,alleen het wakker worden en uit bed komen word steeds lastiger. Maandag, dan heb ik eindelijk 'vakantie'! Heerlijk!
Vandaag nog even voor de studie aan de slag en vanavond bestuurswissel bij mijn studentenvereniging, altijd gezellig
Sarah, gefeliciteerd!
Fijne dag allemaal!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Goedemorgen,
Voel mij al weer een stuk fitter, alleen nog verkouden.
Vandaag ga ik naar een oud collegaatje met haar zoontje. Zin in!
Verder boodschappen doen met vriend, ook fijn
Fijne dag!
Voel mij al weer een stuk fitter, alleen nog verkouden.
Vandaag ga ik naar een oud collegaatje met haar zoontje. Zin in!
Verder boodschappen doen met vriend, ook fijn
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen,
Ik heb goed geslapen, maar veel te kort.
Vandaag hoor ik belangrijke uitspraken over de verloop van mijn studie, dus ben erg zenuwachtig!
Verder ga ik ook leren voor een tentamen, en heb ik vanmiddag een orienterend gesprek op mijn nieuwe bijbaan.
Vanavond weer concert! In Utrecht deze keer.
Fijne dag allemaal!
Ik heb goed geslapen, maar veel te kort.
Vandaag hoor ik belangrijke uitspraken over de verloop van mijn studie, dus ben erg zenuwachtig!
Verder ga ik ook leren voor een tentamen, en heb ik vanmiddag een orienterend gesprek op mijn nieuwe bijbaan.
Vanavond weer concert! In Utrecht deze keer.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Ik heb voor de verandering eens wat beter geslapen dan de afgelopen nachten. Vandaag wederom niet veel doen, mijn moeder komt straks langs en verder zal het weer een rust(ige) dag worden.
Fijne dag allemaal.
Ik heb voor de verandering eens wat beter geslapen dan de afgelopen nachten. Vandaag wederom niet veel doen, mijn moeder komt straks langs en verder zal het weer een rust(ige) dag worden.
Fijne dag allemaal.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen! Eindelijk goed geslapen...
Word ik wakker, ligt er ineens een onthoofde muis in de keuken.. Zo zie je maar dat zelfs de liefste, zachtste poesjes nog een echte kat kunnen zijn... En waar komt die muis vandaan? Mitzi komt niet buiten.. Bah! En vraag me nou ook af waar 't hoofd van 't beestje is.. ergens nog in de keuken waar ik 'm nog niet heb gevonden of in Mitzi's buikje.. Haha goed begin zeg maar...
Verder vandaag werken, ik hoop vandaag eindelijk alles af te maken en dan heb ik even vakantie Kan ik mooi verder met dozen inruimen.
Word ik wakker, ligt er ineens een onthoofde muis in de keuken.. Zo zie je maar dat zelfs de liefste, zachtste poesjes nog een echte kat kunnen zijn... En waar komt die muis vandaan? Mitzi komt niet buiten.. Bah! En vraag me nou ook af waar 't hoofd van 't beestje is.. ergens nog in de keuken waar ik 'm nog niet heb gevonden of in Mitzi's buikje.. Haha goed begin zeg maar...
Verder vandaag werken, ik hoop vandaag eindelijk alles af te maken en dan heb ik even vakantie Kan ik mooi verder met dozen inruimen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat had ik even nodig! Goeiemorgen! Behoorlijke rotweek hier, maar ik word nu wakker en lees op internet dat ik mijn premaster nu officieel binnen heb met een 9 als afsluitend cijfer!
Have a very nice day!
Have a very nice day!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Wat goed, Kowalski! Gefeliciteerd!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Whoa dat is wel echt heel hoog, super goed Kowalski!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Voor iedereen een fijne dag! Sarah gefeliciteerd! &kowalski, kei goed zeg!
Vandaag lekker uit geslapen en mijn lieve kleine nichtje van 4,5 maand komt vandaag naar mij en moet ik op haar passen. Leuk leuk, lekker knuffeldagje dus! Heerlijk!
Vandaag lekker uit geslapen en mijn lieve kleine nichtje van 4,5 maand komt vandaag naar mij en moet ik op haar passen. Leuk leuk, lekker knuffeldagje dus! Heerlijk!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Wat goed Kowalski! Mag je met recht trots op zijn
Ik hoor vandaag of mijn scriptie is goedgekeurd en ik dus volgende week mijn eindgesprek heb.... Vanmiddag een sollicitatiegesprek bij een schoolstichting en vanavond zwemmen.
Best spannend allemaal hihi.
fijne dag!
Ik hoor vandaag of mijn scriptie is goedgekeurd en ik dus volgende week mijn eindgesprek heb.... Vanmiddag een sollicitatiegesprek bij een schoolstichting en vanavond zwemmen.
Best spannend allemaal hihi.
fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
PinkCoelho schreef:Gefeliciteerd BrulkikkerPinguin!
Haha dankjewel allemaal! Ben er wel echt blij mee! Ondanks een erg bewogen jaar is die premaster me verdomd makkelijk afgegaan, wat een cijfers zeg Nu even tijd om mezelf op te lappen en dan op naar de master, die zal wel wat pittiger worden!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Goedemiddag inmiddels,
Ik moest al vroeg op vanmorgen, na een niet geweldige nacht, slaap altijd slecht als ik late dienst heb gehad op het werk. Moest naar de tandarts, dat vind ik altijd zo vreselijk. Gelukkig niks aan de hand. Daarna nog even lekker op bed gelegen. Vanmiddag naar een verjaardag en dan vanavond weer een late dienst..
Fijne dag allemaal.
Ik moest al vroeg op vanmorgen, na een niet geweldige nacht, slaap altijd slecht als ik late dienst heb gehad op het werk. Moest naar de tandarts, dat vind ik altijd zo vreselijk. Gelukkig niks aan de hand. Daarna nog even lekker op bed gelegen. Vanmiddag naar een verjaardag en dan vanavond weer een late dienst..
Fijne dag allemaal.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen donderdag!!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag!