Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

+7
SoGood
Poubelle
VanillaRose
RiLiJu
Arwyn
love
Floor
11 plaatsers

Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Floor wo 26 sep 2012 - 7:00

Ik wil graag 2 cadeaumanden maken. Ik heb 2 goede vriendinnen, de ene wordt 30, de ander heeft helaas een burn out.
Wat vinden jullie zoal leuk om te krijgen?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  love wo 26 sep 2012 - 7:03

Misschien voor diegene met burn out; lekkere verzorgingsproducten, iets te lezen ?

Voor de vriendin die 30 wordt , zou kijken wat ze leuk vind, misschien leuk boekje over 30-jarige?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Arwyn wo 26 sep 2012 - 7:06

Voor 30 jaar moet ik ook wat verzinnen.
Broer is bijna jarig, maar ik heb geen idee wat ik hem moet geven..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  RiLiJu wo 26 sep 2012 - 7:06

Wat een lief idee.

*Tijdschrift

*Boek

*Chocola

*Bodyscrub

*Bodylotion

*Verschillende soorten thee/koffie

*Wijn

Tja...misschien niet allemaal echt origineel, haha.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  VanillaRose wo 26 sep 2012 - 7:10

RiLiJu schreef:Wat een lief idee.

*Tijdschrift

*Boek

*Chocola

*Bodyscrub

*Bodylotion

*Verschillende soorten thee/koffie

*Wijn

Tja...misschien niet allemaal echt origineel, haha.

+1

Dit allemaal en misschien nog maskertjes, iets te eten/snoepen wat ze heel lekker vind. Testertje van parfums.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Poubelle wo 26 sep 2012 - 7:11

Toen m'n zus 30 werd heb ik een mand gemaakt met Tena lady, een leesbril, zilvershampoo, dagcréme voor de rijpere huid en dat soort onzin.
En daarin een bon voor een chocoladeproeverij.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Floor wo 26 sep 2012 - 7:14

love, dat is wel een goede, zij houdt erg van rituals dus ik ga daar maar iets van halen.

arwyn, is lastig he. Ik dacht ook dat doe ik wel even maar niet dus.

RiLiJu, origineel hoeft ook niet hoor, maar ik zit al een tijdje te denken en te googlen maar dan vind ik allemaal erg dure dingen. Nu heb ik er best wat geld voor over maar het moet wel leuk blijven. (bij het mama&zwangerschap gedeelte had ik nog in een topic naar je gevraagd, hoe is het nu met je?)

vanillarose, die testertjes kan je die gewoon ergens kopen?

pixie, Very Happy dat is ook wel erg humor al moet ik wel opletten wat ik geef omdat ik zelf over een paar maanden 30 word
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  VanillaRose wo 26 sep 2012 - 7:17

Volgens mij kan je testertjes halen bij de parfumerie, gewoon even vragen.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  RiLiJu wo 26 sep 2012 - 7:26

Floor schreef:
RiLiJu, origineel hoeft ook niet hoor, maar ik zit al een tijdje te denken en te googlen maar dan vind ik allemaal erg dure dingen. Nu heb ik er best wat geld voor over maar het moet wel leuk blijven. (bij het mama&zwangerschap gedeelte had ik nog in een topic naar je gevraagd, hoe is het nu met je?)


O, echt? Ik zal straks even kijken en reageren. Lief dat je er naar vraagt.(Moet nu echt eerst de was gaan doen, loop dagen achter, haha)

Misschien nog;

Een bon om iets met zijn tweeën te gaan doen.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Floor wo 26 sep 2012 - 7:35

Dan ga ik ook nog langs de parfumerie.
Ik zat ook te denken een bloemenbon erin te doen. De jarige krijgt natuurlijk al genoeg bloemen dus dan kan ze zelf daarna nog een keer bloemen halen. En mijn andere vriendin weet ik dat ze net al 2 bossen heeft gekregen.

Riliju, ik zat al te kijken op vakantieveilingen, misschien kan ik niet al te duur iets leuks vinden wat we samen kunnen doen (taart maken ofzo lijkt me wel leuk)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  VanillaRose wo 26 sep 2012 - 8:18

Floor schreef:Dan ga ik ook nog langs de parfumerie.
Ik zat ook te denken een bloemenbon erin te doen. De jarige krijgt natuurlijk al genoeg bloemen dus dan kan ze zelf daarna nog een keer bloemen halen. En mijn andere vriendin weet ik dat ze net al 2 bossen heeft gekregen.

Riliju, ik zat al te kijken op vakantieveilingen, misschien kan ik niet al te duur iets leuks vinden wat we samen kunnen doen (taart maken ofzo lijkt me wel leuk)

Ja idd of een high tea ofzo of high wine arrangement, heb ik laatst gedaan via vv. was leuk!

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Floor wo 26 sep 2012 - 8:20

high tea is ook leuk. ik heb net niet gewonnen met de taartenworkshop dus ik moet nog even verder zoeken.

Voor mijn vriendin die 30 wordt geef ik de cadeaumand samen met mijn man en zoontje.
Voor de andere vriendin, vinden jullie dat ik nog andere mensen moet vragen (haar zusje/broertje) of zal ik het gewoon alleen geven.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  SoGood wo 26 sep 2012 - 8:24

Pixie schreef:Toen m'n zus 30 werd heb ik een mand gemaakt met Tena lady, een leesbril, zilvershampoo, dagcréme voor de rijpere huid en dat soort onzin.
En daarin een bon voor een chocoladeproeverij.

Very Happy Goed idee!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  sonly wo 26 sep 2012 - 21:56

Floor schreef:
Voor de andere vriendin, vinden jullie dat ik nog andere mensen moet vragen (haar zusje/broertje) of zal ik het gewoon alleen geven.

Kan leuk zijn (iets groter budget?) Maar hoeft niet perse. Ik denk dat ze het al super zal vinden dat je aan haar denkt.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Floor wo 26 sep 2012 - 23:00

Ik heb maar besloten om het alleen te geven. Haar zusje kan ik wel gemakkelijk bereiken, haar broertje niet (dan zal haar zusje het weer moeten regelen, hij is zelf niet zo attent) dus dan doe ik het maar zelf. Ze zal het hopelijk wel leuk vinden.

Morgen komt ze even hier iets ophalen zal ik het dan geven of zal ik het volgende week een keer gaan brengen (staat dat leuker/beter)

Voor beide ben ik wel een heel eind. Is het leuk als ik de mand gewoon in folie in pak en dan is het klaar of de dingen echt nog apart inpakken en dan in de mand doen.

Ik heb nu:
tijdschriften (2stuks)
theemok
thee
koekjes
wijn
toastjes
brie
pakketje met proefmonsters, nagellak, kneipp shampoo en conditioner
bloemenbon
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  sonly wo 26 sep 2012 - 23:29

Wat lief zeg!! Ik zou het een volgende week een keer brengen. En dan gewoon even gezellig een kopje koffie drinken ofzo.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Aziraphale do 27 sep 2012 - 5:28

Burn out: box of sunshine! Een mandje vol gele producten en zonnetjes erbij etc.

30 jaar: 30 chupa chuplollies in een bloempot met oase prikken en een kaartje erbij: 30 sucks!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Floor do 27 sep 2012 - 7:28

hahaha azi, dat van die lollie's is leuk! denk dat ik dat er nog bij ga maken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Aziraphale do 27 sep 2012 - 7:40

Floor schreef:hahaha azi, dat van die lollie's is leuk! denk dat ik dat er nog bij ga maken.

Ik heb 'm van Pinterest smile Heb het laatst aan m'n zwager gegeven voor z'n 40e verjaardag, werd echt leuk ontvangen. Ik heb mini chupachups gebruikt.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Kaboutertje do 27 sep 2012 - 11:10

Wat een lief gebaar I love you
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Floor do 27 sep 2012 - 23:32

kaboutertje, dank je, ik vind het zelf ook lief om te geven.
mijn vriendin die nu een burn out heeft is ook altijd heel attent, toen ik zwanger was en bedrust kreeg kwam ze me films brengen en dvdconcerten van onze favoriete band die ze had gedownload zodat ik wat te doen had.

azi, ik heb ook zo'n boeketje gemaakt. bedankt voor de tip!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Derpy do 27 sep 2012 - 23:59

Ik heb van mijn zusje en schoonbroer 30 cadeautjes gekregen toen ik 30 werd. Zat van alles bij, potje met kruiden, een klok, gummetjes, cupcakedingen, badlampjes, robotbouwset etc. Erg leuk!
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Aziraphale vr 28 sep 2012 - 0:06

Floor schreef:kaboutertje, dank je, ik vind het zelf ook lief om te geven.
mijn vriendin die nu een burn out heeft is ook altijd heel attent, toen ik zwanger was en bedrust kreeg kwam ze me films brengen en dvdconcerten van onze favoriete band die ze had gedownload zodat ik wat te doen had.

azi, ik heb ook zo'n boeketje gemaakt. bedankt voor de tip!

Leuk smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 3:44

Aziraphale schreef:Burn out: box of sunshine! Een mandje vol gele producten en zonnetjes erbij etc.

30 jaar: 30 chupa chuplollies in een bloempot met oase prikken en een kaartje erbij: 30 sucks!

Die is leuk!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeaumand maken (30 jaar , burn out) Empty Re: cadeaumand maken (30 jaar , burn out)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum