Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis
+40
Susan
Filoria
Tania
liesje
Star007
Muis
Puggle
Fiebje
mauwmauw
_Jet
Flip Fluitketel
Wennes
Flower_L
_Lana_
Sophiee
Creabea_28
CCC
M@niek
Amber-
LDJ
Lejow
Linda
RiLiJu
maiadebij
Ella
Annemoontje
Katjing
Steep
Viva
Lonely Goatherd
moepie
MADDIE
Slakje
Travelgurly
Limburg85
Vancity_girl
Sylvana
Ayla
studiebol
-Ieniemienie-
44 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis
Wat fijn dat jullie zo weer naar huis mogen.
En wat ontzettend zielig voor dat kindje.
Dat die ouders of 1 ervan niet zijn gebleven vannacht....
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Fijn dat H. weer naar huis mag.
En over dat andere kindje, tja, misschien hebben ze wel een groot gezin en niet echt een achterban om op terug te vallen, dan zul je 's nachts wel naar huis moeten. Of misschien is er wel een andere reden dat ze niet konden blijven. Ik vind niet dat je daarover kunt oordelen.
En over dat andere kindje, tja, misschien hebben ze wel een groot gezin en niet echt een achterban om op terug te vallen, dan zul je 's nachts wel naar huis moeten. Of misschien is er wel een andere reden dat ze niet konden blijven. Ik vind niet dat je daarover kunt oordelen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn dat jullie naar huis kunnen.
@ Susan, nee daar kan je ook niet over oordelen, maar zielig is het wel als zo'n klein frutseltje heel lang aan het huilen is.
@ Susan, nee daar kan je ook niet over oordelen, maar zielig is het wel als zo'n klein frutseltje heel lang aan het huilen is.
Gast- Gast
Fijn dat jullie naar huis mogen.Hopelijk knapt ze snel op.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Mee eens.Susan schreef:Fijn dat H. weer naar huis mag.
Ik lees de reacties en krijg gewoon pijn in mijn hart. Ik heb mijn pasgeboren baby destijds ook in het zkh achtergelaten. Wij werden echter naar huis gestuurd door de verpleging omdat wij er zelf helemaal aan onderdoor gingen. En een baby kan het niet gebruiken als papa en mama het niet meer trekken van de spanning en de slapeloosheid als het zelf al alle kracht nodig heeft om beter te worden. Op het moment dat mijn kind op werd genomen werd ik zelf letterlijk ziek, ziek van de ellende, ziek van de stress maar ook ziek van de opluchting dat er eindelijk verder werd gekeken. Wij zijn naar huis gegaan, met een gebroken hart kan ik je zeggen. Ik denk dat niemand hun baby zonder problemen achter zou laten. De reacties die ik hier zo lees doen me dan ook echt pijn.
Lolly's- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12
Fijn dat jullie naar huis mogen. Sterkte de komende tijd!Rejoy. schreef:Vpk is net geweest, we mogen zo weer naar huis. Nu nog even wachten op de kinderarts en dan kunnen we gaan:)
Lolly's- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12
Fijn om te lezen dat het niet om een heftige vorm van tracheamalacie gaat. Dat scheelt toch weer de komende maanden. Nu lekker thuis bijkomen.
Gast- Gast
Susan schreef:Fijn dat H. weer naar huis mag.
+1, toen onze dochter in het zkh lag werd ons aangeraden om naar huis tegaan zodat wij ook wat rust konden pakken, je weet dus nooit waarom de ouders er niet zijn.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:Susan schreef:Fijn dat H. weer naar huis mag.
+1, toen onze dochter in het zkh lag werd ons aangeraden om naar huis tegaan zodat wij ook wat rust konden pakken, je weet dus nooit waarom de ouders er niet zijn.
Jup, hier ook.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Het gaat in dit geval ook denk ik niet om het feit dat Rejoy de ouders 'verwijt', maar meer de verpleging.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Het gaat in dit geval ook denk ik niet om het feit dat Rejoy de ouders 'verwijt', maar meer de verpleging.
Het ging mij bijvoorbeeld om deze reactie:
LDJ schreef:Wat fijn dat jullie zo weer naar huis mogen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Fijn dat H. weer naar huis mag.
Hopelijk heeft ze er niet veel last meer van?
Toen A. 4 weken was en in het ZH lag werd ik zelf ook ziek waardoor ik uiteindelijk besloten had om een nacht niet bij hem te slapen.
Ik voelde me er zo rot over, daar kan ik nog van huilen, ondanks dat mijn man na zijn werk (om 00u) er alsnog heen gereden is.
Ik was heel bang dat ze hem veel zouden laten huilen (hij huilde toen veel), maar ik kreeg een code mee en daarmee kon ik hem zien via de webcam boven zijn bedje. Behalve dat hij gewoon niet zoveel huilde zag ik (gelukkig) ook dat ze veel bij hem waren.
Op die afdeling mag je er als ouder zijnde elke nacht bij liggen en ze hebben allemaal een webcam boven het bedje.
(niet dat dat je gerust maakt als je 2x inlogt en je kindje 2x ziet huilen, maar goed...)
Hopelijk heeft ze er niet veel last meer van?
Toen A. 4 weken was en in het ZH lag werd ik zelf ook ziek waardoor ik uiteindelijk besloten had om een nacht niet bij hem te slapen.
Ik voelde me er zo rot over, daar kan ik nog van huilen, ondanks dat mijn man na zijn werk (om 00u) er alsnog heen gereden is.
Ik was heel bang dat ze hem veel zouden laten huilen (hij huilde toen veel), maar ik kreeg een code mee en daarmee kon ik hem zien via de webcam boven zijn bedje. Behalve dat hij gewoon niet zoveel huilde zag ik (gelukkig) ook dat ze veel bij hem waren.
Op die afdeling mag je er als ouder zijnde elke nacht bij liggen en ze hebben allemaal een webcam boven het bedje.
(niet dat dat je gerust maakt als je 2x inlogt en je kindje 2x ziet huilen, maar goed...)
Gast- Gast
Fijn dat kleine H. weer lekker mee naar huis mocht! Nu snel aansterken..
Gast- Gast
Ah, oke. Dat snap ik inderdaad. Ik dacht dat de reacties op Rejoy gericht waren, maar omdat zij het niet over de ouders had reageerde ik daarop.Susan schreef:Parisienne schreef:Het gaat in dit geval ook denk ik niet om het feit dat Rejoy de ouders 'verwijt', maar meer de verpleging.
Het ging mij bijvoorbeeld om deze reactie:LDJ schreef:Wat fijn dat jullie zo weer naar huis mogen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
de moeder van het kindje ging huilend naar huis, dus ze zal vast niet naar huis zijn gegaan omdat ze geen zin had om te blijven slapen. Vond het wel heel sneu dat het kindje zo lang gehuild heeft. Gelukkig was er de dag erna andere verpleging en die waren wel meer bij het kindje tot de ouders zelf weer kwamen. Lag dus echt aan de verpleging dat er op dat moment was (die vond ik zelf ook niet zo heel aardig )
verder gaat het met ons dametje wel weer goed. Ze is nog steeds heel verkouden en rochelt, hoest, snottert en niest er flink op los. Ze is heel hees, maar met de neusspray is het redelijk goed te doen.
waarschijnlijk heeft ze wel een milde variant van tracheamalacie, maar omdat er toch geen behandeling is, onderzoeken vrij belastend schijnen te zijn en ze er zeer waarschijnlijk binnen enkele weken tot maanden overheen gegroeid is, doen ze geen uitgebreide diagnostiek. Het zijn dus vermoedens, maar ze maakt wel de typische geluiden die bij tracheamalacie horen.
Als ze niet al zo vroeg zo verkouden was geweest, dan hadden we ws. nooit geweten dat ze tracheamalacie heeft.
verder gaat het met ons dametje wel weer goed. Ze is nog steeds heel verkouden en rochelt, hoest, snottert en niest er flink op los. Ze is heel hees, maar met de neusspray is het redelijk goed te doen.
waarschijnlijk heeft ze wel een milde variant van tracheamalacie, maar omdat er toch geen behandeling is, onderzoeken vrij belastend schijnen te zijn en ze er zeer waarschijnlijk binnen enkele weken tot maanden overheen gegroeid is, doen ze geen uitgebreide diagnostiek. Het zijn dus vermoedens, maar ze maakt wel de typische geluiden die bij tracheamalacie horen.
Als ze niet al zo vroeg zo verkouden was geweest, dan hadden we ws. nooit geweten dat ze tracheamalacie heeft.
Laatst aangepast door Rejoy. op vr 28 sep 2012 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Susan schreef:Parisienne schreef:Het gaat in dit geval ook denk ik niet om het feit dat Rejoy de ouders 'verwijt', maar meer de verpleging.
Het ging mij bijvoorbeeld om deze reactie:LDJ schreef:Wat fijn dat jullie zo weer naar huis mogen.
Sorry, dat bedoelde ik niet naar hoor.
Maar ik dacht, het zou me best heel erg lastig lijken om je kindje zo achter te moeten laten.
Maar het is natuurlijk wel heel erg begrijpelijk dat dat niet altijd kan en vol te houden is.
Ik wilde niemand voor het hoofd stoten.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ow nee, dit vind ik echt zo zielig ik zou in staat zijn om zelf dat babietje te troosten. Niet dat ik dat zou doen, maar ik zou echt heel sterk die neiging hebben.Rejoy. schreef:In het begin hebben ze een paar keer zo'n muziekdoosje aan gezet. Toen ik er 's nachts bij een controle over begon dat ik zo laat sliep omdat dat kindje zo huilde, zei de vol dat ze niet overal op hetzelfde moment konden zijn, dus eigenlijk hebben ze m zo ongeveer de hele tijd laten huilen. Kindje was af en toe een paar minuten stil, maar heeft de rest van de tijd gehuild, gejammerd en gekrijst
Gast- Gast
Fijn dat ze weer thuis is, Rejoy.
Toen mijn dochter in het ziekenhuis lag, was haar kamer tegenover de balie / ruimte voor de verpleegkundigen waar ook de intercom was. Ik hoorde ook de hele nacht baby's op andere kamers huilen, werd er nog beroerder van dan ik me al voelde omdat mijn dochter in het ziekenhuis lag.
Toen mijn dochter in het ziekenhuis lag, was haar kamer tegenover de balie / ruimte voor de verpleegkundigen waar ook de intercom was. Ik hoorde ook de hele nacht baby's op andere kamers huilen, werd er nog beroerder van dan ik me al voelde omdat mijn dochter in het ziekenhuis lag.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Lejow ligt in het ziekenhuis!
» A van Doedel ligt in het ziekenhuis
» als je kindje in het ziekenhuis ligt....
» De kleine meid van Chococupcake ligt in het zh UPDATE PAG 7
» Studiebol ligt ook in het ziekenhuis = Bevallen!
» A van Doedel ligt in het ziekenhuis
» als je kindje in het ziekenhuis ligt....
» De kleine meid van Chococupcake ligt in het zh UPDATE PAG 7
» Studiebol ligt ook in het ziekenhuis = Bevallen!
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: