Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

+40
Susan
Filoria
Tania
liesje
Star007
Muis
Puggle
Fiebje
mauwmauw
_Jet
Flip Fluitketel
Wennes
Flower_L
_Lana_
Sophiee
Creabea_28
CCC
M@niek
Amber-
LDJ
Lejow
Linda
RiLiJu
maiadebij
Ella
Annemoontje
Katjing
Steep
Viva
Lonely Goatherd
moepie
MADDIE
Slakje
Travelgurly
Limburg85
Vancity_girl
Sylvana
Ayla
studiebol
-Ieniemienie-
44 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  M@niek wo 26 sep 2012 - 5:02

heel veel beterschap voor jullie kleine meisje, hopelijk vinden ze gauw wat er mis is!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  CCC wo 26 sep 2012 - 5:10

Hè wat een narigheid... Heel veel sterkte en beterschap!

Hebben ze al bloed afgenomen? Bij n. Was dat toen ook het geval dat ze alles checkte ook urine ed. Toen ze werd opgenomen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 5:26

Nee, bloed en urine zijn niet nagekeken en ik geloof ook niet dat ze dat van plan zijn. Het gaat nu eigenlijk wel goed, geen saturatiedips meer en ze hoeft nog geen sonde. Intake is op het randje van wat nog acceptabel is. Denk zelf dat we morgenochtend gewoon weer naar huis kunnen en dat ze vooral last heeft van dat verkoudheidsvirus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Creabea_28 wo 26 sep 2012 - 5:51

Veel sterkte, hopelijk gaat het snel weer beter!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Sophiee wo 26 sep 2012 - 5:57

Och wat naar Sad. Hopelijk gaat het snel wat beter!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  _Lana_ wo 26 sep 2012 - 6:30

Hè bah, wat naar.
Heel veel sterkte.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Flower_L wo 26 sep 2012 - 6:53

Beterschap met kleine h!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Wennes wo 26 sep 2012 - 6:55

Heel veel beterschap!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Flip Fluitketel wo 26 sep 2012 - 7:26

Hopelijk knapt ze gauw op!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  _Jet wo 26 sep 2012 - 7:32

Hopelijk knapt je meisje snel op en kan ze morgen weer lekker mee naar huis. Veel sterkte!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  mauwmauw wo 26 sep 2012 - 7:42

Sterkte,gelukkig mag je 24pd bij haar.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Fiebje wo 26 sep 2012 - 7:45

Sterkte voor jullie en beterschap voor de kleine meid. Hopelijk mag ze morgen weer naar huis.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Puggle wo 26 sep 2012 - 10:43

Veel beterschap en sterkte!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Muis wo 26 sep 2012 - 18:59

Hoe gaat het nu? Beterschap en sterkte in ieder geval!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Viva wo 26 sep 2012 - 19:09

Hoe gaat het nu?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 19:49

Met de kleine h. Gaat het goed. De huisarts zat er best naast met zijn diagnose. H. Had vooral heel veel last van een flinke virusinfectie, als ze tracheamalacie heeft, dan is het in een zeer milde variant. Ik krijg binnen nu en een uur te horen hoe de resultaten van de monitor eruit zien en of ze genoeg heeft gedronken en of we dus weer naar huis mogen.

Was trouwens wel echt heel zielig dat naast ons een piepklein babietje ligt, waarvan de ouders vannacht naar huis waren. Die baby heeft echt heel lang, heel hard gehuild. Het begon rond 20.00u, om 00.00u was het stil en toen ik om 4u aan het voeden was huilde hij alweer zo hard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Star007 wo 26 sep 2012 - 19:53

Rejoy. schreef:Met de kleine h. Gaat het goed. De huisarts zat er best naast met zijn diagnose. H. Had vooral heel veel last van een flinke virusinfectie, als ze tracheamalacie heeft, dan is het in een zeer milde variant. Ik krijg binnen nu en een uur te horen hoe de resultaten van de monitor eruit zien en of ze genoeg heeft gedronken en of we dus weer naar huis mogen.

Was trouwens wel echt heel zielig dat naast ons een piepklein babietje ligt, waarvan de ouders vannacht naar huis waren. Die baby heeft echt heel lang, heel hard gehuild. Het begon rond 20.00u, om 00.00u was het stil en toen ik om 4u aan het voeden was huilde hij alweer zo hard.

Fijn dat het weer beter gaat met H. ! Ik neem aan dat de verpleegkundige het kleine babytje toch wel hebben (geprobeert) getroost ? Toch niet zo lang laten huilen? :O
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  liesje wo 26 sep 2012 - 19:55

hopelijk zijn de uitslagen goed en mag ze weer mee naar huis
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Viva wo 26 sep 2012 - 19:57

Wat fijn zeg dat ze waarschijnlijk weer mee mag, en ook dat het lijkt mee te vallen met de tracheamalacie!
Hopelijk knapt ze snel op.

Van die baby naast jullie klinkt inderdaad zielig, doen de verpleegkundigen er dan wel wat mee?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 19:58

In het begin hebben ze een paar keer zo'n muziekdoosje aan gezet. Toen ik er 's nachts bij een controle over begon dat ik zo laat sliep omdat dat kindje zo huilde, zei de vol dat ze niet overal op hetzelfde moment konden zijn, dus eigenlijk hebben ze m zo ongeveer de hele tijd laten huilen. Kindje was af en toe een paar minuten stil, maar heeft de rest van de tijd gehuild, gejammerd en gekrijst

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Viva wo 26 sep 2012 - 20:00

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 1270000679 Lijkt me ook niet fijn, ik zou daar nog verdrietig van worden als je andermans baby zo hoort huilen waarvan je weet dat de ouders er niet zijn Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 1371890812. Snap ook wel dat zij(verpleging) niet alles kunnen doen hoor! Maar als nu 1 van die ouders tenminste was gebleven dan...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Tania wo 26 sep 2012 - 20:02

Star007 schreef:
Rejoy. schreef:Met de kleine h. Gaat het goed. De huisarts zat er best naast met zijn diagnose. H. Had vooral heel veel last van een flinke virusinfectie, als ze tracheamalacie heeft, dan is het in een zeer milde variant. Ik krijg binnen nu en een uur te horen hoe de resultaten van de monitor eruit zien en of ze genoeg heeft gedronken en of we dus weer naar huis mogen.

Was trouwens wel echt heel zielig dat naast ons een piepklein babietje ligt, waarvan de ouders vannacht naar huis waren. Die baby heeft echt heel lang, heel hard gehuild. Het begon rond 20.00u, om 00.00u was het stil en toen ik om 4u aan het voeden was huilde hij alweer zo hard.

Fijn dat het weer beter gaat met H. ! Ik neem aan dat de verpleegkundige het kleine babytje toch wel hebben (geprobeert) getroost ? Toch niet zo lang laten huilen? :O

Toen ik met J. in het ziekenhuis lag toen hij een week oud was lagen we op de kinderafdeling en daar lagen ook kleine babytjes die zo lang huilden. De verpleegkundigen gingen er wel af en toe even naartoe maar omdat ze natuurlijk nog veel meer kindjes hebben liggen hadden ze geen tijd om echt een tijdje bij ze te blijven. Ik vond dat toen ook heel zielig.

Rejoy, sterkte met de kleine meid. Hopelijk kunnen jullie snel weer naar huis en is ze snel weer opgeknapt!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Filoria wo 26 sep 2012 - 20:08

Hoop dat je goed nieuws te horen krijgt en dat jullie gauw naar huis mogen! Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 21:07

Oh ik zou geloof ik zo mee gaan huilen met dat arme kindje, die zou je dan toch zo bij je willen nemen?

Fijn dat het met H. beter lijkt te gaan, hopelijk mogen jullie lekker naar huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 21:36

Vpk is net geweest, we mogen zo weer naar huis. Nu nog even wachten op de kinderarts en dan kunnen we gaan:)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum