Tips schoonmaakmiddelen
+7
Femmem
tweeling
Theeleut
Arwyn
Bosjesvrouw
Rush
Tania
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tips schoonmaakmiddelen
Vrijdag ben ik van plan om ons huis is even echt goed schoon te maken. Vooral de keuken en de badkamer zijn heel hard nodig. Hebben jullie nog tips voor goede schoonmaakmiddelen? In de badkamer zit op de douchedeuren heel veel kalk dus het zou fijn zijn als ik dat er (makkelijk) afkrijg. En de oven en de magnetron moeten ook goed schoongemaakt worden. Vooral voor de magnetron zoek ik nog een goede tip.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Tips schoonmaakmiddelen
Ga je voor het eerst echt goed schoonmaken?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja
Haha, meestal probeer ik het wat beter bij te houden maar sinds de geboorte van de tweede is het echt ernstig hier in huis. Vrijdag zijn ze weg dus heb ik de tijd om echt goed schoon te maken in plaats van snel een doekje eroverheen te halen terwijl de een de dvdspeler aan het slopen is en de ander de hele kamer door kruipt om alles in haar mond te stoppen wat niet mag
Haha, meestal probeer ik het wat beter bij te houden maar sinds de geboorte van de tweede is het echt ernstig hier in huis. Vrijdag zijn ze weg dus heb ik de tijd om echt goed schoon te maken in plaats van snel een doekje eroverheen te halen terwijl de een de dvdspeler aan het slopen is en de ander de hele kamer door kruipt om alles in haar mond te stoppen wat niet mag
Tania- Ratel
http://www.omaweetraad.com Hier staan wel tips op
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Voor kalk weghalen kan ik ook wel een tip gebruiken! Op de thermostaatkraan van de douche zit wat kalk dat ik er gewoon niet af krijg..
De keuken heb ik laatst helemaal gedaan met de gele Dasty (Wibra). Werkte echt perfect! Houd het sindsdien braaf elke week bij met gewoon een sopje, maar zal maandag weer even uitgebreid poetsen. De werklui zijn dan eindelijk weg, dus dan moet ik het hele huis op de kop zetten om alle stof en zo weg te halen!
De keuken heb ik laatst helemaal gedaan met de gele Dasty (Wibra). Werkte echt perfect! Houd het sindsdien braaf elke week bij met gewoon een sopje, maar zal maandag weer even uitgebreid poetsen. De werklui zijn dan eindelijk weg, dus dan moet ik het hele huis op de kop zetten om alle stof en zo weg te halen!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Tegen kalk Shower Power van Ajax of azijn.
Magnetron met gele Dasty van de Wibra of bakje water met doorgesneden citroen 1 á 2 minuten opwaremen, in de magnetron dus, en dan boenen maar!
Succes vrijdag
Magnetron met gele Dasty van de Wibra of bakje water met doorgesneden citroen 1 á 2 minuten opwaremen, in de magnetron dus, en dan boenen maar!
Succes vrijdag
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Mijn wondermiddel is en blijft;
Ik gebruik het echt voor alles. Alleen is het net zo hardnekkig als dat van de Wibra. Dus eerst op iets uittesten dat niet zichtbaar is. Ik gebruik het voor de keukenkastjes, keukenblad, oven, fornuis, douche, wastafel, salontafel, eettafel.
Ik gebruik het echt voor alles. Alleen is het net zo hardnekkig als dat van de Wibra. Dus eerst op iets uittesten dat niet zichtbaar is. Ik gebruik het voor de keukenkastjes, keukenblad, oven, fornuis, douche, wastafel, salontafel, eettafel.
Gast- Gast
Ik zou de badkamer ontkalken met hg kalkreiniger en dan elke keer na het douchen alles droog maken dan is het prima bij te houden.
De magnetron zou ik met schuurspons en cif doen. Succes!!
De magnetron zou ik met schuurspons en cif doen. Succes!!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik vind de schoonmaakmiddelen van HG erg fijn. Vooral de kalkreiniger en schimmelreiniger zijn erg fijn. Die gebruik ik vaak voor onze inloopdouche. Voor de keuken gebruik ik de gele spray van Cif die hierboven is geplaatst.
Gast- Gast
Tegen kalk gebruik ik altijd antikal, opspuiten, even laten 'inweken' en dan met een schuursponsje als het echt hardnekkig is.
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Wat helpt, een emmertje heet water met veel schoonmaakazijn erin en dan je douchekop een tijdje erin leggen. Kranen enz krijg je ook goed schoon met schoonmaakazijn. Als je aanslag hebt in de toilet, soda oplossen in water en dat een halfuurtje in de wc laten intrekken
Gast- Gast
Elixer schreef:Ik vind de schoonmaakmiddelen van HG erg fijn. Vooral de kalkreiniger en schimmelreiniger zijn erg fijn. Die gebruik ik vaak voor onze inloopdouche. Voor de keuken gebruik ik de gele spray van Cif die hierboven is geplaatst.
Als je met de schimmelreiniger van HG aan de slag gaat, wel je oude kleren aan en een raam open, want dit is puur chloor!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Schoonmaakazijn werkt hier echt voor alles. Het stinkt wel enorm..
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Pff badkamer en keuken blinken weer. Nu mag er niemand meer douchen en wordt er niet gekookt vandaag
Tania- Ratel
Tania schreef:Pff badkamer en keuken blinken weer. Nu mag er niemand meer douchen en wordt er niet gekookt vandaag
Welke producten heb je uiteindelijk gebruikt?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Tania schreef:Pff badkamer en keuken blinken weer. Nu mag er niemand meer douchen en wordt er niet gekookt vandaag
Welke producten heb je uiteindelijk gebruikt?
Ik had geen tijd meer om boodschappen te doen maar ik had nog meer in huis dan ik dacht. De badkamer met HG professionele ontkalker, de oven met musclespray (wat een chemische troep is dat zeg) en in de magnetron heb ik een bakje met schoonmaakazijn laten opwarmen dat werkte ook heel goed.
Tania- Ratel
Tegen kalk gebruik ik ook schoonmaakazijn. Heel goedkoop en werkt perfect! Omdat het dun is, drupt het wel makkelijk van kranen etc af, wat je kunt doen is een theedoek helemaal doordrenken met schoonmaakazijn en deze om de kraan leggen/binden. Even laten intrekken (kan best een uurtje of langer), even met een sponsje erover en je veegt de eventuele kalk die er nog op zit er zo af! De douchekop kun je ook in een kopje met schoonmaakazijn leggen, die komt er weer ontkalkt en glimmend uit.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Kan dat verder geen kwaad met schoonmaakazijn, dat bijt niet uit ofzo?
Gast- Gast
Wij hebben een combi-oven. Kan ik daar ook gewoon een bakje met schoonmaakazijn in opwarmen om het proper te krijgen?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Schoonmaakmiddelen Action?
» welke schoonmaakmiddelen gebruik jij?
» Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?
» tips?
» Tips!
» welke schoonmaakmiddelen gebruik jij?
» Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?
» tips?
» Tips!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: