Iemand ervaring met internet/tv/bellen van Telfort?
+3
Atelier Madame
Jade
ExpressoB
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand ervaring met internet/tv/bellen van Telfort?
Kreeg gisteren een aanbieding in de bus voor 34,50 pm.. Iemand ervaring?
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Re: Iemand ervaring met internet/tv/bellen van Telfort?
Volgens mij heeft mijn ex Telfort Internet en TV voor me geregeld per augustus. Ik zal vandaag eens kijken, want ik krijg als t goed is het pakketje binnen met alle spulletjes.
Gast- Gast
Mijn moeder heeft het. Elke keer weer problemen. Als internet ook uitvalt heeft ze geen telefoon ook meer. Drama dus
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wij hebben het sinds deze week. Er ging wel wat mis, maar dat kwam door de post.
Ik ben tevreden ,ook over de monteur!
Wij kunnen hier vrijwel niets ontvangen, dus telfort was voor ons de beste keuze.
Ik ben tevreden ,ook over de monteur!
Wij kunnen hier vrijwel niets ontvangen, dus telfort was voor ons de beste keuze.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Wij sinds 1,5 jaar internet van Telfort en we krijgen over een week ook tv. Tot nu toe heel erg tevreden over het internet. Slechts een keer heeft het niet gewerkt toen gebeld met de klantenservice, goed geholpen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Ik heb het nu zo'n zes weken en ben heel tevreden. Heel netjes geholpen bij het aansluiten etc.
Ik ben op aanraden van mijn broer eens bij telfort gaan kijken, die heeft al jaren internet van hun en is er erg tevreden over.
Ik ben op aanraden van mijn broer eens bij telfort gaan kijken, die heeft al jaren internet van hun en is er erg tevreden over.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn ouders hebben jaren internet gehad van Telfort, werkte prima. Met telefoon en tv heb ik geen ervaring.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Nou ik heb het maar gedaan. Wilde al zo lang overstappen, met twijfelen kom je nergens. Blijf hetzelfde betalen alleen nu sneller internet en tv met opnemen en pauze functie. Moet nog wel wachten tot 01-10, maar toch :-)
Reeza- Prater
Wij zijn kort geleden ook over gegaan naar Telfort.
In het begin waren we zéér tevreden. Toen werd het wat minder. Internet viel regelmatig uit enzo.
En kort geleden was heel het kastje kapot. Waarschijnlijk viel daarom internet ook regelmatig uit.
We kregen vrijwel de volgende dag al een nieuw kastje en alles is verholpen en werkt weer.
De service en ontvangst vind ik echt perfect!
In het begin waren we zéér tevreden. Toen werd het wat minder. Internet viel regelmatig uit enzo.
En kort geleden was heel het kastje kapot. Waarschijnlijk viel daarom internet ook regelmatig uit.
We kregen vrijwel de volgende dag al een nieuw kastje en alles is verholpen en werkt weer.
De service en ontvangst vind ik echt perfect!
Gast- Gast
Wij hebben ook internet en telefoon van Telfort en zijn over het algemeen wel tevreden! Het internet valt elke maand wel een keertje uit, maar dat is een kwestie van even de modem resetten en geduld hebben
Net als Watermeloen hebben wij ook het kastje kapot gehad, maar ik vond de telefonische helpdesk echt bagger. Er zat duidelijk iemand die een checklist af moest werken. Uiteindelijk hadden we binnen 3 dagen een nieuw kastje!
Net als Watermeloen hebben wij ook het kastje kapot gehad, maar ik vond de telefonische helpdesk echt bagger. Er zat duidelijk iemand die een checklist af moest werken. Uiteindelijk hadden we binnen 3 dagen een nieuw kastje!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben het sinds gisteren en ik ben tot nu toe erg tevreden!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Ik zit erover te denken om over te stappen van UPC (alles in één) naar Telfort (alles in één). Alleen vraag ik me af of ik de kosten voor 'kabel tv en radio' die ik nu aan UPC betaal, ook betaal aan Telfort. Eigenlijk is dit het ouderwetse kijk- en luistergeld, maar ik kan nergens terugvinden aan wie ik die kosten betaal als ik overstap. Ik heb wel 'ns gehoord ergens dat je die kosten sowieso moet blijven betalen aan UPC.
Kan iemand mij wijzer maken?
Gast- Gast
Therapy schreef:Ik zit erover te denken om over te stappen van UPC (alles in één) naar Telfort (alles in één). Alleen vraag ik me af of ik de kosten voor 'kabel tv en radio' die ik nu aan UPC betaal, ook betaal aan Telfort. Eigenlijk is dit het ouderwetse kijk- en luistergeld, maar ik kan nergens terugvinden aan wie ik die kosten betaal als ik overstap. Ik heb wel 'ns gehoord ergens dat je die kosten sowieso moet blijven betalen aan UPC.
Ja dat kan ik! En nee, je hoeft verder geen extra kosten te betalen aan UPC want Telfort gaat niet via de kabel. Je betaalt alleen de abo-kosten aan Telfort. Het scheelt echt heel veel, mn broertje had ook UPc en is tegelijk met mij overgestapt, hij betaalt nu €20 per maand minder.
Reeza- Prater
Thnx voor je antwoord! Ik ga dan dus ook ongeveer 20E p/m minder betalen, maar ik dacht dat er dus misschien nog een addertje in de vorm van kosten aan UPC/kabel zouden zijn....... maar dit is wel goed nieuws!
Superthnx Reeza!
Superthnx Reeza!
Gast- Gast
Je moet er trouwens wel ff rekening mee houden dat het modem dicht bij je telefoonaansluiting komt te staan en je tv kastje moet daar op aangesloten worden. Dat kan met een kabel (die krijg je ook als je dat wilt) maar mocht je het draadloos willen dan kost het €55 voor een draadloze verbindingsset. Dan weet je dat alvast
Reeza- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met Telfort internet en tv?
» Telfort mobiel internet - ervaringen
» T-mobile internet/bellen
» waarvan internet tv bellen?
» Kan iemand Evy bellen! Dringend!
» Telfort mobiel internet - ervaringen
» T-mobile internet/bellen
» waarvan internet tv bellen?
» Kan iemand Evy bellen! Dringend!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: