Iemand ervaring met internet/tv/bellen van Telfort?
+3
Atelier Madame
Jade
ExpressoB
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand ervaring met internet/tv/bellen van Telfort?
Kreeg gisteren een aanbieding in de bus voor 34,50 pm.. Iemand ervaring?
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Re: Iemand ervaring met internet/tv/bellen van Telfort?
Volgens mij heeft mijn ex Telfort Internet en TV voor me geregeld per augustus. Ik zal vandaag eens kijken, want ik krijg als t goed is het pakketje binnen met alle spulletjes.
Gast- Gast
Mijn moeder heeft het. Elke keer weer problemen. Als internet ook uitvalt heeft ze geen telefoon ook meer. Drama dus
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wij hebben het sinds deze week. Er ging wel wat mis, maar dat kwam door de post.
Ik ben tevreden ,ook over de monteur!
Wij kunnen hier vrijwel niets ontvangen, dus telfort was voor ons de beste keuze.
Ik ben tevreden ,ook over de monteur!
Wij kunnen hier vrijwel niets ontvangen, dus telfort was voor ons de beste keuze.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Wij sinds 1,5 jaar internet van Telfort en we krijgen over een week ook tv. Tot nu toe heel erg tevreden over het internet. Slechts een keer heeft het niet gewerkt toen gebeld met de klantenservice, goed geholpen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Ik heb het nu zo'n zes weken en ben heel tevreden. Heel netjes geholpen bij het aansluiten etc.
Ik ben op aanraden van mijn broer eens bij telfort gaan kijken, die heeft al jaren internet van hun en is er erg tevreden over.
Ik ben op aanraden van mijn broer eens bij telfort gaan kijken, die heeft al jaren internet van hun en is er erg tevreden over.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn ouders hebben jaren internet gehad van Telfort, werkte prima. Met telefoon en tv heb ik geen ervaring.