Help, ik krijg tieten!
+18
Alias
Suus
Niekske
Carmen
Mari
Janelie
CaptainSpectacular
Pannetoet
Jeanette
Sweety
loura
Blond
Catwoman79
TukTuk
ijsjemeisje
Polly
Zininzon
Zwerver
22 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Help, ik krijg tieten!
Elodie schreef:Ik hoop zo dat dat mij ook gegund is. Alleen goed is goed, ja.Tea-Leaf schreef:_Leaf_ schreef:Nog meer laatbloeiers in de zaal?
Meld zich! Ik had een wonderschone cup C toen ik begin 20 was. Nu, bijna 10 jaar later, heb ik E Ik mag toch hopen dat ze niet nog groter worden als ik ooit zwanger raak haha.
Niet iedereen krijgt grotere borsten in de zwangerschap, maar die kans is denk ik wel groot. Bij mij werden ze niet groter maar toen ik bevallen was en de borstvoeding opgang kwam, ging het ineens héél snel
Ik zal het je tzt laten weten Kans is zeer aannemelijk, mede omdat mijn moeder zelf van A naar C ging toen ze mij kreeg. Net als jij zou ik ook willen proberen borstvoeding te geven dus ik vrees met grote vrees.
Gast- Gast
Ik had tot mijn 22e een B-cup, maar daarna zijn mijn borsten ook nog gegroeid naar een D-cup. Gelukkig is het nu al jaren stabiel, want vind dit wel groot genoeg
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
dat is best wat vrees maar dan valt je buikje na de bevalling ook niet zo op
Gast- Gast
Ha ik wist wel dat iemand de helft van die van mij gepikt zou moeten hebben, maar zo te zien hier zijn er meerdere verdachten...
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
_Donnaa schreef:Hahaha.. Ik dacht ook altijd dat C gigantisch was, maar als ik naar beneden kijk valt het zwaar tegen..
Ik draag meestal 75B, maar 70C past ook..
75B heeft dezelfde cupgrootte als 70C, als je omvang kleiner wordt, wordt je cup namelijk ook iets kleiner. Vraag me niet waarom want logisch is het niet, maar het is wel zo
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb altijd 75B gehad, dat werd op m'n 21ste ongeveer 80B, rond m'n 23ste is dat naar 80C gegaan en nu begin ik een beetje naar 80D te neigen Daar ben ik niet zo blij mee, dus dat wordt afvallen.
Overigens zitten mij borsten ook echt aan de zijkant dus ze lijken gelukkig niet super groot.
Overigens zitten mij borsten ook echt aan de zijkant dus ze lijken gelukkig niet super groot.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Klopt, daarom heb ik dus ook beide maten in de kast liggenProsecco schreef:_Donnaa schreef:Hahaha.. Ik dacht ook altijd dat C gigantisch was, maar als ik naar beneden kijk valt het zwaar tegen..
Ik draag meestal 75B, maar 70C past ook..
75B heeft dezelfde cupgrootte als 70C, als je omvang kleiner wordt, wordt je cup namelijk ook iets kleiner. Vraag me niet waarom want logisch is het niet, maar het is wel zo
Gast- Gast
Argh gister zat ik "he's just not that into you" te kijken, en toen was ik toch wel jaloers op de boezem van Scarlett Johanson.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Argh gister zat ik "he's just not that into you" te kijken, en toen was ik toch wel jaloers op de boezem van Scarlett Johanson.
Ik ben niet alleen jaloers op haar boezem ...
Gast- Gast
_Chance schreef:Argh gister zat ik "he's just not that into you" te kijken, en toen was ik toch wel jaloers op de boezem van Scarlett Johanson.
Nou..vertel mij wat *Zucht*
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ja Scarlett Johanson is gewoon over het algemeen een prachtige vrouw. Maar die boezem viel me wel het meeste op . Misschien ook wel vanwege dit topic..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Een aantal weken geleden begonnen mijn borsten behoorlijk te groeien, geen enkele BH paste meer en ze deden gigantisch pijn. Dat werd steeds minder, en nu zijn ze weer net ze klein als voorheen
Hoe dat toch kan ..
Hoe dat toch kan ..
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
_Chance schreef: Misschien ook wel vanwege dit topic..
Haha het yes-forum gaat ons leven beheersen
@ SoezieQ: Hmm dat is wel heel raar inderdaad! Ben je misschien net met de pil begonnen?
Pannetoet- Kletskop
.
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 4:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Net bij de Hema even een leuke BH gekocht, maat 80C. Had altijd 75B, dus dat is 2 cupmaten groter.
En het is gewoon te klein...
Gast- Gast
Tussen B en C zit nog altijd 1 cup verschil?Beauty Addict schreef:Net bij de Hema even een leuke BH gekocht, maat 80C. Had altijd 75B, dus dat is 2 cupmaten groter.
Je hebt nu een grotere omvang en daarbij een iets grotere cup gekocht..
Gast- Gast
Maar een 80C valt qua maat uit als een 75B dus als jouw borsten groeien, zul je eerder 80D nodig hebben!
Gast- Gast
75B is toch 80A? Als de omvang groter wordt wordt de cup toch kleiner?!Isabella schreef:Maar een 80C valt qua maat uit als een 75B dus als jouw borsten groeien, zul je eerder 80D nodig hebben!
Gast- Gast
Dat gaat niet voor alles en iedere BH op..
Ik heb 75B, ik pas in 70C, maar niet in 80A wat volgens de berekening ook zou moeten passen..
Als alleen je borsten groeien, kan je het beste gewoon een grotere cup nemen, want je omvang groeit meestal niet.. Dus dan 75C proberen, of 70/75D..
Ik heb 75B, ik pas in 70C, maar niet in 80A wat volgens de berekening ook zou moeten passen..
Als alleen je borsten groeien, kan je het beste gewoon een grotere cup nemen, want je omvang groeit meestal niet.. Dus dan 75C proberen, of 70/75D..
Gast- Gast
80C moet 70C zijn.. Als je een cup groter neemt, kan je een omvang kleiner nemen, dan zit je 'ongeveer' op hetzelfde..Isabella schreef:Maar een 80C valt qua maat uit als een 75B dus als jouw borsten groeien, zul je eerder 80D nodig hebben!
Als je een cup groter neemt en ook een omvang groter dan gaat het heel funky zitten..
Gast- Gast
75 zit altijd op het laatste haakje, dus dacht: deze op het strakste haakje zit vast ook goed_Donnaa schreef:80C moet 70C zijn.. Als je een cup groter neemt, kan je een omvang kleiner nemen, dan zit je 'ongeveer' op hetzelfde..Isabella schreef:Maar een 80C valt qua maat uit als een 75B dus als jouw borsten groeien, zul je eerder 80D nodig hebben!
Als je een cup groter neemt en ook een omvang groter dan gaat het heel funky zitten..
Ben en blijf diep in mijn hart toch een beetje blonT
Laatst aangepast door Beauty Addict op do 3 feb 2011 - 6:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tesita schreef: Thank God for the push-ups dus, want naakt vind ik ze ondertussen ook prima, maar onder kleding staat het toch leuker als je een maatje meer hebt!
Er zijn nog 12 wachtenden voor u
Maare naakt vind ik ze ook best mooi maar in kleding lijkt het ineens heel weinig...
Pannetoet- Kletskop
Mijn tieten en ik moesten even aan elkaar wennen, maar ik geloof dat we elkaar nu wel lief vinden. Haha;-)
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Mijn tieten en ik moesten even aan elkaar wennen, maar ik geloof dat we elkaar nu wel lief vinden. Haha;-)
Oeleboele tieten voele!!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik_zelf_87 schreef:_Chance schreef: Misschien ook wel vanwege dit topic..
Haha het yes-forum gaat ons leven beheersen
@ SoezieQ: Hmm dat is wel heel raar inderdaad! Ben je misschien net met de pil begonnen?
Niet in die periode, toevallig wel afgelopen maandag
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Krijg nou tieten!
» hoe krijg ik....
» Krijg jij wat met Valentijn??
» Krijg mails als ik een pm heb!
» Hoe krijg ik een ritme?